Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sjult cool, och vilket makalöst skick@DrDre En gul!
inte ofta man kollar runt pÄ chrono24 och hittar en som Àr i bÄde nyskic och fullset
sÀgs att den ska vara nos men tvivlar lite men samtidigt Àr den kvivskarp![]()
![]()
Den dÀr enda bretling som Àr vettig storlek pÄ 41?
Om du inte har spelrum för en till sĂ„ skulle ja byta upp mig till en Chronomat. Man kan stirra i timmar pĂ„ demĂr pĂ„ kontoret och jobbar hĂ„rt med att fundera pĂ„ om man ska försöka byta bort Superocean Pro:n mot nĂ„n Chronomat istĂ€llet...
![]()
Tack för inputOm du inte har spelrum för en till sÄ skulle ja byta upp mig till en Chronomat. Man kan stirra i timmar pÄ dem![]()
Min Breitling Chronomat Àr den klocka ja gillar bÀst i min samling.Tack för inputHar haft en Chronomat Evolution pÄ PilotlÀnk och det var nog den trevligaste klocka jag haft
![]()
Superfin![]()
![]()
Min Breitling Chronomat Àr den klocka ja gillar bÀst i min samling.
@DrDre En gul!
inte ofta man kollar runt pÄ chrono24 och hittar en som Àr i bÄde nyskic och fullset
sÀgs att den ska vara nos men tvivlar lite men samtidigt Àr den kvivskarp![]()
![]()
Du fÄr ju förfasiken Blurra bilden?Ett sailcloth med matchande gul söm frÄn Royal straps skulle nog bli snyggt pÄ den dÀr. Jag köpte ett med motsvarande röd söm till min Red Arrow.
![]()
har ju ungefÀr en likadan!
har ju ungefÀr en likadan!
men dom har ju korta lugs
borde fan sÀlja allt Ä köpa en airborne och logga ut helt![]()
stod med en pÄ amrne och velade pÄ antalyas flygplats i turkiet för rÀtt mÄnga Är sedan nu och dom hade bara en med canvas och gav inte nog med rabatt annars hade man nog slagit till..Jag har varit nÀra ...
stod med en pÄ amrne och velade pÄ antalyas flygplats i turkiet för rÀtt mÄnga Är sedan nu och dom hade bara en med canvas och gav inte nog med rabatt annars hade man nog slagit till..
tror inte kern-breitling kan trumpa den!För mig Àr det just nu en End Game klocka nÀr det kommer till Breitling. Om vi stÄl.
Grymt bra.
borde fan sÀlja allt Ä köpa en airborne och logga ut helt![]()
âBĂ€staâ klockan![]()
![]()
âBĂ€staâ klockan![]()
![]()
Jag och kollegan kommerImorgon Àr dagen B som i Breitling hos Time Promotion.
Undertecknad ska dit. NÄgon mer?
Visst Àr det denna som legat lÀnge pÄ Tradera för drygt 27000 kr?
https://snyggaur.se/product/breitling-emergency-med-utc/
![]()
![]()
Ja den kÀnns bekant. Det va inte nÄgon smyg höjning av priset precis...Visst Àr det denna som legat lÀnge pÄ Tradera för drygt 27000 kr?
https://snyggaur.se/product/breitling-emergency-med-utc/
![]()
![]()
Eller hur, 30 lök upp liksom!Ja den kÀnns bekant. Det va inte nÄgon smyg höjning av priset precis...
Ring och bjud honom 17k cash![]()
Haha Ja vissa skÀms inte.Eller hur, 30 lök upp liksom!![]()