• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

coolrader

Panerai
2-Faktor
Du har större problem Àn jag, ja flippade Bratten pÄ 5min men du Àr vÀrre ÀndÄ.

Det kÀnns bra :)
11A7FC16-BB34-4349-AE6E-AD500601D4F2.jpeg

Kul att man kan glÀdja :D
 

Diogenes

Cartier
https://klocksnack.se/threads/full-set-nyservad-breitling-chronomat-frÄn-90-tal.119192/
@Diogenes Är lĂ€nken och boetten borstade eller ser jag fel.
Annars en riktigt fin GT modell som din bror har :)

Jadu, jag ska Àrligt talat sÀga att jag har dÄlig koll. Jag sÀnder gÀrna fler bilder till din mailadress. Det enda jag vet i sammanhanget Àr att klockan köptes för ca 6-8 Är sedan av Dr Watch. Min bror anvÀnde dock nÀstan aldrig den utan det blev mestadeles liggandes fram tills i Är dÀr han beslöt sig för att serva den. DÄ skall det tillÀggas att den enbart fick service och inget annat sÄ nÄgon borstning/polering har aldrig gjorts i hans Àgo i alla fall.
 

Gabriel90

Panerai
Jadu, jag ska Àrligt talat sÀga att jag har dÄlig koll. Jag sÀnder gÀrna fler bilder till din mailadress. Det enda jag vet i sammanhanget Àr att klockan köptes för ca 6-8 Är sedan av Dr Watch. Min bror anvÀnde dock nÀstan aldrig den utan det blev mestadeles liggandes fram tills i Är dÀr han beslöt sig för att serva den. DÄ skall det tillÀggas att den enbart fick service och inget annat sÄ nÄgon borstning/polering har aldrig gjorts i hans Àgo i alla fall.
Vet att Blackbird modellerna Àr borstade.. men dessa skall vara helt polerade.
Snyggare i borstat enligt mig :D
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Fick jag vÀlja vilken Chronomat som helst, sÄ skulle det nog bli den dÀr 81950 AOPAn. Den gjordes vÀl bara, om jag minns rÀtt, i 500 ex. En ikon.
Det sÀgs sÄ men omöjligt att verifiera. Det som Àr sÀkert Àr att det Àr ett fÄtal tidiga som Àr riktigt ovanliga med denna AOPA-inspirerade logo med B inuti istÀllet för aopa-text. De körde ju Àven denna logon pÄ nÄgra andra klockor 1980-84 innan de bestÀmde sig för att anvÀnda dagens egna brattevingar.
 
C

Coach

Guest
haha sÄ du har tvÄ likadana!!!!

dÄ Àr jag med ;)
Àr mden klöpt av en spanjor pÄ chrono?
tror jag maialde om den nÀr den var reserverad pÄ chrono :(
Ja dom Àr pretty much likadana förutom att ena Àr blÄ och den andra svart.

Yes den svarta som Àr ute pÄ annons köptes frÄn en spanskt butik pÄ Chrono24 sÄ jag hann före dig ;) Förhandlade i en evighet om priset innan vi var överens.
Den var sprillans ny som du vet vilket Àr lite ovanligt nÀr det gÀller dessa modeller.
SÄ nu har du Äterigen chansen att köpa den :)
 
Senast Àndrad:
Topp