Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin! Gillar B-1 och dess avancerade konstruktion med bland annat slide rule bezel och turbinformade resonanskammaren till alarmet, en underskattad klocka i mina ögonDagens Breitling.
B1 Chronometre.
![]()
https://klocksnack.se/threads/full-set-nyservad-breitling-chronomat-frÄn-90-tal.119192/
@Diogenes Ăr lĂ€nken och boetten borstade eller ser jag fel.
Annars en riktigt fin GT modell som din bror har![]()
Vet att Blackbird modellerna Àr borstade.. men dessa skall vara helt polerade.Jadu, jag ska Àrligt talat sÀga att jag har dÄlig koll. Jag sÀnder gÀrna fler bilder till din mailadress. Det enda jag vet i sammanhanget Àr att klockan köptes för ca 6-8 Är sedan av Dr Watch. Min bror anvÀnde dock nÀstan aldrig den utan det blev mestadeles liggandes fram tills i Är dÀr han beslöt sig för att serva den. DÄ skall det tillÀggas att den enbart fick service och inget annat sÄ nÄgon borstning/polering har aldrig gjorts i hans Àgo i alla fall.
Lite tuffare Àn gemene man blir man direkt.
klickade anmÀl precis!
Mycket Bra!SÄ jÀkla bra, bÀsta Bratten i min Àgo hittills
![]()
Hehe tÀnkte iaf försöka hÄlla i den i en vecka....blir hÄrt men det Àr viktigt med ambitiöst uppsatta mÄl![]()
Mycket Bra!
Hojta till om nÄgra dagar nÀr den skall vandra vidare...
Jag Àr ocksÄ nöjd!!![]()
Det sÀgs sÄ men omöjligt att verifiera. Det som Àr sÀkert Àr att det Àr ett fÄtal tidiga som Àr riktigt ovanliga med denna AOPA-inspirerade logo med B inuti istÀllet för aopa-text. De körde ju Àven denna logon pÄ nÄgra andra klockor 1980-84 innan de bestÀmde sig för att anvÀnda dagens egna brattevingar.Fick jag vÀlja vilken Chronomat som helst, sÄ skulle det nog bli den dÀr 81950 AOPAn. Den gjordes vÀl bara, om jag minns rÀtt, i 500 ex. En ikon.
vf vill du sÀlja den för?Trevlig följeslagare att ha med sig ut pÄ afw.
Trevlig helg!![]()
Den Àr mycket trevlig och ska icke sÀljas men du tÀnker nog pÄ min andra med svart tavla som Àr ute pÄ annons.vf vill du sÀlja den för?
den ser ju riktigt trevlig ut!!
haha sÄ du har tvÄ likadana!!!!Den Àr mycket trevlig och ska icke sÀljas men du tÀnker nog pÄ min andra med svart tavla som Àr ute pÄ annons.
Ja dom Àr pretty much likadana förutom att ena Àr blÄ och den andra svart.haha sÄ du har tvÄ likadana!!!!
dÄ Àr jag med
Àr mden klöpt av en spanjor pÄ chrono?
tror jag maialde om den nÀr den var reserverad pÄ chrono![]()
Mycket trevlig Seawolf. SÀg till nÀr du tröttnatStort tack till @Spincini för grymt impulsköp av en badass Seawolf pÄ Pro II-lÀnk
Nu finns det en mysig vintage Chronomat pÄ K&S...just sayin'...
![]()