• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

20191115_103653.jpg

20191115_103108.jpg

Colt-fredag!
Riktigt trevlig :).

Jag tycker att tex denna, en Navitimer 1 FrÄn Chrono24, erbjuder bÀttre vÀrde för pengarna . Fabriksny och den vanliga storleken istÀllet för en 25 Är (?) gammal i bruksskick för bara 8 000 kr skillnad. VÀl anvÀnda pengar.

FEFAE61B-C3C9-4A78-BF96-351787292A0C.jpeg

Tack för hÀnvisningen! Nu nÀr jag har tittat lite mer sÄ blev jag helt sÄld pÄ https://www.chrono24.com/breitling/navitimer-1-b01-chronograph-43--id10101188.htm

Synd att det Àr sÄ vansinnigt listpris mot vad den kostar online/begagnad. Jag kan knappast motivera att gÄ till Bergströms för att köpa den modellen. Det verkar som att priset ökar med 35k om man vill ha med viklÄs istÀllet för klasp. Hur sjutton motiveras det?

Vilken diameter anses vara den "riktiga" pÄ Navin? 41?

Tack för hÀnvisningen! Nu nÀr jag har tittat lite mer sÄ blev jag helt sÄld pÄ https://www.chrono24.com/breitling/navitimer-1-b01-chronograph-43--id10101188.htm

Synd att det Àr sÄ vansinnigt listpris mot vad den kostar online/begagnad. Jag kan knappast motivera att gÄ till Bergströms för att köpa den modellen. Det verkar som att priset ökar med 35k om man vill ha med viklÄs istÀllet för klasp. Hur sjutton motiveras det?

Vilken diameter anses vara den "riktiga" pÄ Navin? 41?
https://www.blocket.se/annons/vasterbotten/breitling_montbrillant_01_air_racer/86278654 , legat ute lÀnge. svindyrt och snyggt armband

Sjukt sugen pÄ en "badklocka" , ingen i vÄra sköna trÄd som sitter pÄ typ en Superocean , StÄlfisk eller liknande och vill sÀlja men kanske inte vet om det sjÀlva Àn? ;):breitling:

varför sÀlja den?
du har ju en av dom bÀata brattemodellerna
sÄna fÄr inte sÀljas :(
Inget skulle sÀljas om du fick bestÀmma ;)
Men jag gillar din instÀllning till keepers.
Tycker det Àr kul med upplevelsen att prova olika dinkor och ha ett fÄtal i rotation.
Men vem vet det kanske kommer en dag nÀr nÄgot fÄr stanna en lÀngre stund :)

Men fram tills dess sÄ lÀr ju nÄgon hÄlla igÄng flipp konjunkturen hÀr pÄ forumet :D
Det möjliggör att fler fÄr chansen att dela dessa upplevelser.

Inget skulle sÀljas om du fick bestÀmma ;)
Men jag gillar din instÀllning till keepers.
Tycker det Àr kul med upplevelsen att prova olika dinkor och ha ett fÄtal i rotation.
Men vem vet det kanske kommer en dag nÀr nÄgot fÄr stanna en lÀngre stund :)

Men fram tills dess sÄ lÀr ju nÄgon hÄlla igÄng flipp konjunkturen hÀr pÄ forumet :D
Det möjliggör att fler fÄr chansen att dela dessa upplevelser.
man mÄste ju bygga en schysst samling!!
har vusserligen haft lite tankar pÄ att sÀlja av nÄgot snart men Àr lite kluven..

du har flippat en hel del pÄ sistonde;)
har du nÄt som varit med lÀÀÀnge i gömmorna?

man mÄste ju bygga en schysst samling!!
har vusserligen haft lite tankar pÄ att sÀlja av nÄgot snart men Àr lite kluven..

du har flippat en hel del pÄ sistonde;)
har du nÄt som varit med lÀÀÀnge i gömmorna?
DÀr Àr vi motsatser.
Jag har ej behov av nÄgon samling utan vill prova runt sÄ mycket som möjligt.
Jag har flippat massvis sen 2017 nÀr jag gick med hÀr. En kul upplevelse Àr det.

Har inget som ligger och skrÀpar och har i nulÀget endast min Blackbird i Breitlingsortimentet.

DÀr Àr vi motsatser.
Jag har ej behov av nÄgon samling utan vill prova runt sÄ mycket som möjligt.
Jag har flippat massvis sen 2017 nÀr jag gick med hÀr. En kul upplevelse Àr det.

Har inget som ligger och skrÀpar och har i nulÀget endast min Blackbird i Breitlingsortimentet.
inget som ligger och skrÀpar alls?
inte ens nÄn gammal seiko eller nÄt?

inget som ligger och skrÀpar alls?
inte ens nÄn gammal seiko eller nÄt?
Kanske Àr fel trÄd men jag har en klocka som ligger och skrÀpar och som aldrig kommer sÀljas. Min gammelfarfars fickur frÄn 1912 som han hade vid arbete pÄ jÀrnvÀgarna.
Den har ett högt affektionsvÀrde för mig :)
Notera tÄget pÄ baksidan.
E138B617-0280-47CC-AD0B-2590B038E9DD.jpeg
669D3F58-C8F7-4EED-BB8B-19DAD07A210C.jpeg
1A3EE138-A605-407F-8EE9-42D72F82E4BD.jpeg

Tillbaka
Topp