Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Saknad!GMTn Àr riktigt fin! Sportig men inte sÄ stor. Tunn och bra passform.
Jag hade en med svart tavla förra Äret. Var supernöjd och hade gÀrna haft en igen!
Lite bilder frĂ„n âreal lifeâ nedan.
![]()
![]()
![]()
GMTn Àr riktigt fin! Sportig men inte sÄ stor. Tunn och bra passform.
Jag hade en med svart tavla förra Äret. Var supernöjd och hade gÀrna haft en igen!
![]()
![]()
![]()
Fantastisk. TyvÀr lite för stor för mig. Hade den varit 42mm med lug to lug pÄ max 49mm hade jag valt den alla dagar i veckanGMTn Àr riktigt fin! Sportig men inte sÄ stor. Tunn och bra passform.
![]()
![]()
![]()
Ja jÀklar vad nice. Ska kolla in bror!Blackbird eller GMT. MEN kolla in modellen Avenger Bandit, den coolaste Breitlingen pÄ marknaden! Köper du den sÄ adopterar jag dig som bror
![]()
Riktigt nice! Har kollat in den svarta och GMT i sig Àr klart intressantaste komplikationen ocksÄ.GMTn Àr riktigt fin! Sportig men inte sÄ stor. Tunn och bra passform.
![]()
![]()
![]()
+1Saknad!
Black steel-lÀnk, finns det?Svart GMT funkar. Inte min lÀngre.
![]()
Verkar vara svÄrt m Blacksteel-lÀnk, har samma fundering men inte hittat nÄt.Black steel-lÀnk, finns det?
Citerar mig sjÀlv och förtydligar liteTack!
Utöver dessa, har jag missat nÄgon modell?
Citerar mig sjÀlv och förtydligar lite
Med svart menar jag Blacksteel/PVD. Har kollat in GMTân som ligger bĂ€st till.
KĂ€nns rimlig i storlek med 43mm som max.
Men.. Superocean 42 verkar riktigt, riktigt grym.
![]()
Dock ej pvd och utifrÄn mÀrket kanske lite som att svÀra i kyrkan att köpa en dykare?
SÄ Àr det ju sÄklart. Tycker den Àr vÀldigt bra, ska övervÀgas.Breitling har ju en historia som Àven inkluderar dykare, sÄ jag tycker absolut inte det Àr att svÀra i kyrkan. Köp det som du/han tycker Àr snyggt!
Vad för ref pÄ en sÄndÀr? Riktigt snyggLÄng vÀntan pÄ morgondagens leverans (förhoppningsvis) frÄn SkÄne-land
![]()
A73380Vad för ref pÄ en sÄndÀr? Riktigt snygg
TyvÀrr inte.Black steel-lÀnk, finns det?
Kolla i Breitling trÄden sÄ ska du nog fÄ svar.Hej
Jag undrar nÀr breitling bytte till elektroniska certifikat. Har en 2012 chronomat 44 guld o stÄl pÄ gÄng men med papperscert (det gula med stÀmpel och perforering etc)
Men har sett att vissa breitling har elektroniskt cert redan 2012....
Ngn som har koll?
Vanlig!Mörk eller vanlig mjölkchoklad?
Köpte en bratte i sept 2012 och den hade inget elektroniskt/digitalt cert. Vad jag minns var det Är 2013, vilket Àven denna trÄden bekrÀftar:Hej
Jag undrar nÀr breitling bytte till elektroniska certifikat. Har en 2012 chronomat 44 guld o stÄl pÄ gÄng men med papperscert (det gula med stÀmpel och perforering etc)
Men har sett att vissa breitling har elektroniskt cert redan 2012....
Ngn som har koll?
Testade denna idag! RĂ€tt kaxig gammal bratte!
![]()
![]()
![]()
Jo jag skulle vilja pÄstÄ att det Àr ett angenÀmnt i-landsproblemStanna eller slÀppa? Det Àr frÄgan... AnvÀnder inte denna modellen ofta lÀngre, men nÀr den vÀl Äker pÄ sÄ slÄs jag alltid över hur fantastiskt bra Breitling lyckades med den blÄ, matta fÀrgen. Livet Àr sÄ svÄrt ibland... Och pÄstÄ inte att detta Àr ett I-landsproblem!![]()