• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Ă€r det en chronomat du vill ha?
vad har du för budget?
lÀnk? lÀderband?
guld/stÄl eller bara stÄl?
borstat eller polerat? (matt eller glansigt)
fÀrg pÄ tavla?

Nja, alltsÄ jag tittar med bara runt pÄ vissa mÀrken, för att hitta en grym klocka, inga direkt krav, lÄter smÄbarns fasoner men vill ha en liten mer "flashig" klocka. Budget har jag inte lagt riktigt allt mellan 100 till 120k. Vet inte riktigt Ànnu hur mycket jag vill lÀgga. Det ÄterstÄr att se nÀr jag hittar nÄgon, vill att det ska kÀnnas rÀtt.

Nja, alltsÄ jag tittar med bara runt pÄ vissa mÀrken, för att hitta en grym klocka, inga direkt krav, lÄter smÄbarns fasoner men vill ha en liten mer "flashig" klocka. Budget har jag inte lagt riktigt allt mellan 100 till 120k. Vet inte riktigt Ànnu hur mycket jag vill lÀgga. Det ÄterstÄr att se nÀr jag hittar nÄgon, vill att det ska kÀnnas rÀtt.
du citerade en klocka som Àr vÀrd mellan 20-30 beroende pÄ skick och vart man köper den.....
sÄ den Àr vÀldigt bra under den summan du verkar ha som budget.

kÀnns som du inte riktigt vet vad du vill ha Àn
inte bÀttre att bara köpa en rolex om du ÀndÄ Àr bered att casha ut dom summorna?
sÄ har du gjort det köpet för alla hÀr har ju köpt minst en rolex under sin tid hÀr sen sÀljer vissa och gÄr vidare eller köper fler.

eller sÄ köper du en schysst breitling i bra skick för 20-30 k begagnad och njuter av den tills du vill ha nÄgot annat och sÄ köper du en klocka till bara

du citerade en klocka som Àr vÀrd mellan 20-30 beroende pÄ skick och vart man köper den.....

inte bÀttre att bara köpa en rolex om du ÀndÄ Àr bered att casha ut dom summorna?
sÄ har du gjort det köpet för alla hÀr har ju köpt minst en rolex under sin tid hÀr sen sÀljer vissa och gÄr vidare eller köper fler.

eller sÄ köper du en schysst breitling i bra skick för 20-30 k begagnad och njuter av den tills du vill ha nÄgot annat och sÄ köper du en klocka till bara
Nja, Àr mest velig över det mesta nu. Men man mÄste börja nÄgonstans och titta och fundera och frÄga. Gillar inte sÄ mycket rolex. Breitling tycker jag har sÄn extremt snygg "design"

Nja, Àr mest velig över det mesta nu. Men man mÄste börja nÄgonstans och titta och fundera och frÄga. Gillar inte sÄ mycket rolex. Breitling tycker jag har sÄn extremt snygg "design"
nu mÄste du bara bestÀmma dig vilken modell du gillar bÀst helt enkelt
hur stora handleder har du?

sett nya chronomaten?
ligger redan ute annonser för den hos grÄhandlare pÄ chrono24 för under 60 vilket kÀnns rÀtt ok med tanke pÄ urverket

Köp dina Rolex du....

rÀtta gÀrna mig om jag har fel nu men har hittat en likadan som min/din gamla pÄ chrono
skulle vilja sÀga att detta Àr ett av dom bÀsta exet jag sett pÄ chrono pÄ lÀnge utav ufo chronomater i guld
till ett relativt bra pris med dessutom som nog gÄr att fÄ ner lÀgre

vad sÀger du jens?
https://www.chrono24.se/breitling/chronomat-automatic--id15209582.htm
Tycker den ser aningen piffad ut. Kolla raiders, bezel och skorsten och jÀmför med din knivskarpa. Men helt klart ett superfint ex.

Hitta en Chronomat Airborne 41 eller 44 beroende pÄ smak av storlek. Den Àr i mitt tycke toppen av kurvan, och sÄ mycket modernt Breitling-DNA det gÄr att packa in i en klocka.

Hitta en Chronomat Airborne 41 eller 44 beroende pÄ smak av storlek. Den Àr i mitt tycke toppen av kurvan, och sÄ mycket modernt Breitling-DNA det gÄr att packa in i en klocka.
finns ju otroligt mÄnga airborne 44or som Àr helt nya ute för under 40k med vilket kÀnns prisvÀrt

finns Àven en helt ny 41a med vit tavla och lÀnk hos en handlare i schweiz för typ 38

Tack sÄ mycket för tipset!
Ska absolut kollas in!
Hojtar om det blir en sÄdan direkt eller senare.

Tycker du ska kolla in Crosswind Special Limited Edition..

crosswind_special_gold-steel_limited_edition_(dORC).jpg
crosswind_special_gold-steel_limited_edition_(ihmr).jpg

breitling-crosswind-special-limited-18k-ss-watch-b44356-FS1_2048x2048.jpg
breitling-crosswind-special-limited-b44356-fs1_2048x2048.jpg
unnamed.jpg

Tillbaka
Topp