lex
Basic
Longitude
Försök till fin bild för min annons hÀr
https://klocksnack.se/threads/breitling-chronomat-longitude-gmt-a20048.133793
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr snygg den dÀr. Kul med gul fÀrg.![]()
Longitude
Försök till fin bild för min annons hÀr
https://klocksnack.se/threads/breitling-chronomat-longitude-gmt-a20048.133793
Den Àr snygg den dÀr. Kul med gul fÀrg.
Snygg kombo! Sedan vet alla att det var bÀttre förr...det Àr sedan gammalt![]()
Röda shorts kÀnns jÀkligt 90-tal sÄ rimlig kombo!
det Àr ju ingen orginallÀnk till klockan och inga papper utan endast en sliten box.Jag kan i princip ingenting om Breitling. Men har fÄtt upp ögonen för mÀrket pÄ senaste tiden, och dÄ frÀmst 90-talare. hittade denna chronomat P.A.N frecce tricolori.
https://www.chrono24.se/breitling/b...cce-tricolori-limited-edition--id15066954.htm
SÀljaren finns i Sverige, men verkar inte vara nÄgon pÄ Klocksnack? Ska man slÄ till? KÀnns som ett schysst pris?
Tack för hjĂ€lpen! Hur ska originallĂ€nken till denna klocka se ut? Om det inte Ă€r originallĂ€nk sĂ„ Ă€r det ju dĂ„ligt att de inte skriver det. Sen har sĂ€ljaren skrivit great condition. För mig Ă€r âgreat conditionâ 7-8 pĂ„ en 10-gradig skala...Men allas skala Ă€r ju olika...det Ă€r ju ingen orginallĂ€nk till klockan och inga papper utan endast en sliten box.
sen Àr frÄgan hur klockan mÄr?
sÄg att dom tvÄ svarta frecce som zeit auction haft Àr borta nu vilket Àr synd för dom var mycket finare.
men visst fÄr du ner priset en del sÄ kör.
jag hade inte gett 20 för den i det skicket den sÀljs i
kolla pĂ„ chrono24 sĂ„ ser du!Tack för hjĂ€lpen! Hur ska originallĂ€nken till denna klocka se ut? Om det inte Ă€r originallĂ€nk sĂ„ Ă€r det ju dĂ„ligt att de inte skriver det. Sen har sĂ€ljaren skrivit great condition. För mig Ă€r âgreat conditionâ 7-8 pĂ„ en 10-gradig skala...Men allas skala Ă€r ju olika...
Blev vÀldigt tydligt nu nÀr jag vet vad jag skulle kolla pÄ! Stort tack.k
kolla pÄ chrono24 sÄ ser du!
lÀnken ska sluta tÀtt mot boetten.
vilket denna lÀnken ej gör.
sen Àr ju frÄgan om skick alltid svÄr
visst sÄ ser det ut som att alla raiders har kvar sin svarta fÀrg i siffrorna men sen Àr det rÀtt risiga bilder.
massa oskarpa bilder som inte sÀger sÄ mycket
har du fÄtt se en bild pÄ boettlocket?
Farbror @Rulle kan man alltid lita pÄ!Blev vÀldigt tydligt nu nÀr jag vet vad jag skulle kolla pÄ! Stort tack.
Har inte haft nÄgon kontakt med sÀljaren. Blir inget köp. Tack för hjÀlpen!
man ska ge tillbaks!Farbror @Rulle kan man alltid lita pÄ!
Hur ser en somrig klocka ut? Genuin frÄga.Fattigt med Breitlingannonser pÄ KS just nu. NÄgon med en somrig bratte till salu?![]()
FÀrgglad tavlaHur ser en somrig klocka ut? Genuin frÄga.![]()
För mig Àr detta ett typexempel.Hur ser en somrig klocka ut? Genuin frÄga.![]()
Makes sense... Alltid varit svag för de gula urtavlorna pÄ Breitling. Lycka till i jakten!FÀrgglad tavla![]()
För mig Àr denna galet somrigHur ser en somrig klocka ut? Genuin frÄga.![]()
Jag skulle sÀga den Àr vintrig, vÄrig, somrig och höstig. Otroligt fin!För mig Àr denna galet somrig
![]()
![]()
Nytt lÀder och spÀnne pÄ gammal Chronomat!
![]()
det dĂ€ra Ă€r nog en 13047 eller en 13048Fin! Ăr det en ref 81950 med nyare visare?
Fin! Vad mÀter handleden i omkrets?![]()
Sommarkatt
det dÀra Àr nog en 13047 eller en 13048
17 caFin! Vad mÀter handleden i omkrets?
har sett den tavlel kombon Àven pÄ nyare modeller Àn 81950 mer Àn en gÄng!Tror du inte att det Àr en sÄdan hÀr?
https://www.zeitauktion.com/en/breitling-chronomat-chronograph-steel-automatic-kal-valj-7750-142857
![]()
En sÄdan skulle bli ett perfekt par med min Navitimer med gamla visare, mÄlade vingar och samma fÀrger pÄ urtavlan.
![]()
StĂ€mmer bra! Hade inte riktigt koll pĂ„ att visarna var bytta nĂ€r jag köpte den men det gör mig inget. Tror att subsekundvisarna Ă€r utbytta mot blĂ„nerade svĂ€rdvidare som glittrar lite blĂ„tt i solljuset vilket ger lite extra liv till klockan.Fin! Ăr det en ref 81950 med nyare visare?
aah!StÀmmer bra! Hade inte riktigt koll pÄ att visarna var bytta nÀr jag köpte den men det gör mig inget. Tror att subsekundvisarna Àr utbytta mot blÄnerade svÀrdvidare som glittrar lite blÄtt i solljuset vilket ger lite extra liv till klockan.
![]()
Japp, tickar pÄ fint Àn sÄ lÀnge.aah!
de e den som lÄg ute till salu rÀtt nyligen va?
dÀr sÀljarns "kompis" hade servat den?