• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Maxer

Audemars
2-Faktor
Jag menar klockan. Simon anvĂ€nder sina brattar stenhĂ„rt. De ser alla ut som de varit i krig med massor av dings, djupa hĂ„l, kratrar, svetsloppor och djupa repor man kan ha som regnvattensavledare.. 😆
Jo det förstÄr jag.

Men jag reagerar alltid pÄ den dÀr högst deprimerande balkongen :)
 

Tisdag

Cartier
2-Faktor
Har ett litet problem med min chronospace. NĂ€r jag provar alarm genom att trycka in kronan lĂ„ter det normalhögt, men nĂ€r jag lĂ„ter bĂ„de timer och alarm gĂ„ av av sig sjĂ€lv lĂ„ter det extremt svagt sĂ„ man mĂ„ste hĂ„lla örat mot klockan. Är detta nĂ„got som gĂ„r att fixa?
20201017_120020.jpg
 
Senast Àndrad:

Simon.x

Rolex
Den dÀr balkongen ser duktigt trött ut
Du Àr vÀlkommen att putsa balkong plattan :hilarious: den blir sÄ dÀr efter ett Är typ. Jag fixa till det gula pÄ balkongen i somras dÄ var det en hel del pollen grönt skrÀp i hörnen o_O

Ps TvÀtt svampen ligger kvar pÄ plattan (Du ser denna pÄ bilden) :hilarious:

//Simon
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Har ett litet problem med min chronospace. NĂ€r jag provar alarm genom att trycka in kronan lĂ„ter det normalhögt, men nĂ€r jag lĂ„ter bĂ„de timer och alarm gĂ„ av av sig sjĂ€lv lĂ„ter det extremt svagt sö man mĂ„ste hĂ„lla örat mot klockan. Är detta nĂ„got som gĂ„r att fixa?
20201017_120020.jpg
LĂ„ter verkligen inte ok.
TyvÀrr Àr ju det en quartzmodul, dvs inget som "lagas" och jag har hört att de kan vara dyra att byta (?).

Kolla med Stefan pÄ Timepromotion.
 

Tisdag

Cartier
2-Faktor
LĂ„ter verkligen inte ok.
TyvÀrr Àr ju det en quartzmodul, dvs inget som "lagas" och jag har hört att de kan vara dyra att byta (?).

Kolla med Stefan pÄ Timepromotion.
TrÄkigt. Ska kolla pÄ det och se vad som kan göras. Surt, men gÄr tydligen att fÄ tag pÄ ETA 988.333 för 185 dollar. Tror att det sitter ett B56 i denna som baseras pÄ ETA 988.332, men det borde vÀl vara typ samma?
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Har lÀst hÀr i trÄden ett par inlÀgg senaste veckorna om att det nalkas en ny aerospace, kanske till och med nu i oktober. Men ingenstans har det givits nÄgon kÀlla pÄ detta. Jag sitter som pÄ nÄlar, Àr det bara folk som trollar eller finns det nÄgon riktig kÀlla pÄ detta rykte?
Citerar mig sjÀlv...

men idag var jag pÄ Rydbergs ur. Pratade med expiditen om aerospace. De hade ingen inne och de kunde inte bestÀlla nya. Han trodde modellen skulle utgÄ. Jag frÄgade flera gÄnger om de hade fÄtt nÄn info eller hört nÄtt om att det skulle komma en ny variant/uppdatering? Men just den hÀr expediten iaf, hade inte hört nÄtt annat Àn att de ej kunde ta hem den lÀngre.
 

DrDre

Patek
5543ED59-44FE-4EDF-B0E4-A6A41E1581C4.jpeg

Jag vet, jag vet. Denna modell Àr en vattendelare. Men jag blev kÀr vid första ögonkastet! Hur tÀnker ni kring denna?


Grattis! Jag gillar den. Som nÄgon skrev nedan, den Àr betydligt snyggare i verkligheten Àn pÄ bilder. Lite rolig detalj pÄ just din klocka Àr att det stÄr Navitimer pÄ urtavlan. Efter att man bytte namn pÄ serien till Aviator 8 sÄ Àndrade man det till "Automatic".
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
jahop dÄ var nytillskottet inlÀmnat till Breitling scandinavia för vidare transport till Sschweiz för genomgÄng. Finns det inte reservdelar kan klockan vara borta upp till ett Är :woot:

20201011_095819.jpg
LÄter alltid farligt med fabriksservice. De har vÀl tydliga instruktioner att inte byta nÄgon synlig del?
 
Topp