Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är alla emergency i titan? (Finns väll en guld med iof). Den där är både lite roligare än en vanlig och så braTillbaka med Emergency som vilat sedan OWG March
Emergency med digitala displayer är i titan, däremot är Emergency Mission (kronograf med endast analog tidvisning) i stål. Den i stål hade jag tidigare och den var inte helt lätt att bära med sina 280 gram på länkÄr alla emergency i titan? (Finns väll en guld med iof). Den där är både lite roligare än en vanlig och så bra
Bygger lite på höjdenEmergency med digitala displayer är i titan, däremot är Emergency Mission (kronograf med endast analog tidvisning) i stål. Den i stål hade jag tidigare och den var inte helt lätt att bära med sina 280 gram på länk
Även skillnad i size, titan är 43mm och stål 45mm.
Lite bilder på gamla besten
Emergency med digitala displayer är i titan, däremot är Emergency Mission (kronograf med endast analog tidvisning) i stål. Den i stål hade jag tidigare och den var inte helt lätt att bära med sina 280 gram på länk
Även skillnad i size, titan är 43mm och stål 45mm.
Lite bilder på gamla besten
Denna låda är numera ett minne. Den är inte full längre då både Aerospacen och Navitimern A23322 flyttat. Men livet går vidare.
En tjock goding, helt klartRätt tjock
Hitta denna video när jag googla
Nej, jag hade aldrig någon! Tror det blev något missförstånd där.Var det inte du som hade en "Schneider Navitimer" med Lemania (samma som i Speedmaster Prof), eller har jag blandat ihop det med ngn annan? Har den i så fall fått vandra vidare?
Jag har upplevt detsamma med b01 som tunguppdragna: navitimer ab0121 och chronomat airborneFöresten, när jag var inne i butiken så framförde jag att jag tycker att B01-verket är tunguppdragen när man ska ha igång dem. Jag har ju en SuperChronomat, en Premier och en Tudor Chrono. Alla upplevs likadant. Han förstod inte att jag tyckte det.
Någon annan som tycker så?
Du är gammal och benskörFöresten, när jag var inne i butiken så framförde jag att jag tycker att B01-verket är tunguppdragen när man ska ha igång dem. Jag har ju en SuperChronomat, en Premier och en Tudor Chrono. Alla upplevs likadant. Han förstod inte att jag tyckte det.
Upplever samma på min Navi med B01. Super Avi med B04 är likadan. Men Pistachio med B09 är helt annorlunda, mycker lättareFöresten, när jag var inne i butiken så framförde jag att jag tycker att B01-verket är tunguppdragen när man ska ha igång dem. Jag har ju en SuperChronomat, en Premier och en Tudor Chrono. Alla upplevs likadant. Han förstod inte att jag tyckte det.
Haft två Tudor BB Chrono inte upplevt det.Föresten, när jag var inne i butiken så framförde jag att jag tycker att B01-verket är tunguppdragen när man ska ha igång dem. Jag har ju en SuperChronomat, en Premier och en Tudor Chrono. Alla upplevs likadant. Han förstod inte att jag tyckte det.
De subsekundvisarna är så jävla grymmaKoltrasten får hänga med idag.
Kan vara avsaknaden av automatmekanismen som gör att du upplever b09 som mer lättdragen.Upplever samma på min Navi med B01. Super Avi med B04 är likadan. Men Pistachio med B09 är helt annorlunda, mycker lättare
Har haft några klockor på service hos Breitling Scandinavia och upplevt att de har väldigt rimliga tider och ett fantastiskt bemötande.Aa det är 4-6 veckor ja för service
Har en av mina på service men tror mindre ingrepp går fortare men vad vet jag
Okej! Verkar vara olika kring det därHar haft några klockor på service hos Breitling Scandinavia och upplevt att de har väldigt rimliga tider och ett fantastiskt bemötande.
Menar du min profilbild så ja +melonÄr det möjligen Limoncello i glaset?
Snygg! men gillar inte datorer på armen.Bratte-måndag
Menar du min profilbild så ja +melon
Menar du min profilbild så ja +melon
Yes. Ser gott ut.Menar du min profilbild så ja +melon
Ok, tur du inte blir tvingad att köpa en sån här då.Snygg! men gillar inte datorer på armen.
Rätt. En stabil pjäs som slinker under tröjanBratte-måndag