• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Oscarwatches

Breitling
Min andra bratte. 😎

772C79A1-1A7D-4B1D-9B3D-3D4B09943F8C.jpeg
5C8BD4BB-F058-4C8D-B240-C6FCDEAED283.jpeg
53E3AEAF-F3B0-4C92-96CA-B5ACF2389CCF.jpeg
067EAB73-74DC-4750-87DD-6EA60B83A508.jpeg
6DC56645-72A0-4ABD-8990-6CD5B7F6A98D.jpeg
Snygg!! Hur ser lumen ut pÄ den??
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Det gÄr uppÄt för Breitling. Man fÄr dock ta uppgifterna med lite salt, dÄ de bygger pÄ antaganden gjorda av Morgan Stanley.


9B7D7EB9-3177-4695-BD0D-7124DE41AA88.jpeg
Longines, Tissot och Tag förvÄnar en.
 

SnÄlisen

Omega
Paneristi
KÀnns som att Breitling har total garderat sig hÀr, hur som helst sÄ gör dem en fet vinst. Vet inte om det Àr sÄ vettigt ekonomiskt ur kundsynpunkt dock....

man ska alltsÄ först betala 450 dollar nÀr man signar upp sig för att sedan efter det betala 129 dollar i mÄnaden för att knata runt i en kernomat...

tvek pÄ den dÀra
En guld-chronomat man kan dinga runt i dörrar och stekpannor Àr helt OK för det priset.
 

Rulle

Audemars
En guld-chronomat man kan dinga runt i dörrar och stekpannor Àr helt OK för det priset.
snart blir alla gtgs fulla med hyrda klockor...

lite som nÀr folk ska flasha med deras leasade bilar

visst det kan sÀkert locka in mÄnga nya i hobbyn men samtidigt Àr det ju rÀtt höga priser bara för att fÄ lov att testa en klocka


vart gör man sen av med alla dessa klockor som skeppats tillbaka?

blir det nÄgonslags applevariant med att dom ska börja sÀlja refurbished klockor sen i deras egna butiker?
man har en B-hylla lÀngst in i butiken :hilarious:
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
snart blir alla gtgs fulla med hyrda klockor...

lite som nÀr folk ska flasha med deras leasade bilar

visst det kan sÀkert locka in mÄnga nya i hobbyn men samtidigt Àr det ju rÀtt höga priser bara för att fÄ lov att testa en klocka


vart gör man sen av med alla dessa klockor som skeppats tillbaka?

blir det nÄgonslags applevariant med att dom ska börja sÀlja refurbished klockor sen i deras egna butiker?
man har en B-hylla lÀngst in i butiken :hilarious:
Jag Àr mest nyfiken pÄ vad som hÀnder med klockorna som har varit "leasade".

De kanske bara skrotas, eller som du sÀger sÄ ska de införa nÄgon form av pre owned
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Detta Ă€r inte möjligt i Sverige? Än? Har jag förstĂ„tt rĂ€tt? Vilka modeller och i vilket prisspann fĂ„r man vĂ€lja? Eller vĂ€ljer dem?
Än sĂ„ lĂ€nge US only. Sen kommer Österrike, Tyskland, Frankrike, UK & Schweiz. Klockorna som gĂ„r att vĂ€lja mellan just nu Ă€r dessa.


Oklart om hur bra min mega screenshot blev
Screenshot_20210309-181337_Chrome.jpg
 

Boozer_87

Panerai
Än sĂ„ lĂ€nge US only. Sen kommer Österrike, Tyskland, Frankrike, UK & Schweiz. Klockorna som gĂ„r att vĂ€lja mellan just nu Ă€r dessa.


Oklart om hur bra min mega screenshot blev
Screenshot_20210309-181337_Chrome.jpg
Tack @Nissestr Dig kan man lite pĂ„ Ă€lskling 😘 skĂ€mtochsido, jag Ă€r kluven i detta fall, det Ă€r Ă€ndĂ„ en liten peng för inte allt sĂ„ "exklusiva" ref. Jag menar det Ă€r ju knapp en veckolön 😉 haha grovt ironisk!
 

ScubaKing

Audemars
En guld-chronomat man kan dinga runt i dörrar och stekpannor Àr helt OK för det priset.

Finns inte en chans du ens fÄr hÄlla i en guld för dem dÀr pengarna. Skulle gissa utbudet ligger kring instegsmodellerna. Och skulle du nu fÄ hÄlla i en guldare sÄ lÀr du fÄ betala bly om det blir minsta repa pÄ den, tro mig :)
 
Topp