• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Nyservad!
1000032106.jpg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Henri Lloyd och Breitling. En kombination som är lika göteborgsk som ordvitsar och Albert & Herbert. 😊
Ha ha, det säger inte lite. Båda är grymma kombinationer men måste jag välja blir det Albert & Herbert. Otroligt genuina. Jag saknar dem båda ihop även om jag tyckte Thomas von Brömssen var bästa nyårstalaren sen Margareta Krook.
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Lekfulla nyheter


Bland annat:
IMG_3044.jpeg



De har också kommit med en ny ”super diver” á 1000*m


IMG_3045.jpeg
 
Senast ändrad:

Atlantis

Panerai
2-Faktor
Triumph och Breitling har samarbetat igen. Ny MC och Chronomat.

Klockan är i titan och guld och den kommer på ett brunt läderband.


"The Chronomat B01 42 Triumph watch is a fusion of titanium and 18k red gold graced with an anthracite dial, echoing the dark shades of the motorcycle, while their golden details pay homage to the Speed Triple 1200 RR’s class-leading Öhlins front forks. This new iteration is perfectly complemented by a perforated brown leather strap, capturing the essence of freedom on the open road."

7EC5F687-5FAB-4794-83AB-62E60B2F4459.jpeg

5970A92F-F3DA-4F0E-BA6D-DC94481E6D44.jpeg
5A090DA8-8EF7-4659-B0C4-99FBB107FF5C.jpeg



Den där är riktigt jävla go. Inte kikat så mycket B01 men på läder är den otrolig :D
 

Baba O'Riley

Breitling
Hej Breitlingkunniga, går det att uttyda vad det här är för referens av Blackbird. Min pappa avled nyligen och jag vet att han skaffade den sent 90-tal eller möjligen tidigt 2000.
 

Bilagor

  • IMG_0236.jpeg
    IMG_0236.jpeg
    381.8 KB · Visningar: 1

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Hej Breitlingkunniga, går det att uttyda vad det här är för referens av Blackbird. Min pappa avled nyligen och jag vet att han skaffade den sent 90-tal eller möjligen tidigt 2000.
Beklagar sorgen. Du bör hitta ett referensnummer på baksidan som börjar med ett stort A. Tex A13050 som det ser ut att vara. Finns även A13350 som referens under den tidsperioden.

här är ett exempel:

A13050: (men här får du ta ta priset med en nypa salt)

A13350
 
Topp