Alltid gillat den modellen!NÄgon som har en eller ett par lÀnkbitar över att sÀlja till denna?
![]()
Simpel och snygg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Alltid gillat den modellen!NÄgon som har en eller ett par lÀnkbitar över att sÀlja till denna?
![]()
HÄller med. Skön storlek för en med mindre handleder som mig.Alltid gillat den modellen!
Simpel och snygg
Det regnar sÄ en gammal Henri Lloydjacka och en vattentÀt Bretling funkar bra ihop.
![]()
Ha ha, det sÀger inte lite. BÄda Àr grymma kombinationer men mÄste jag vÀlja blir det Albert & Herbert. Otroligt genuina. Jag saknar dem bÄda ihop Àven om jag tyckte Thomas von Brömssen var bÀsta nyÄrstalaren sen Margareta Krook.Henri Lloyd och Breitling. En kombination som Àr lika göteborgsk som ordvitsar och Albert & Herbert.![]()
Du glömde ...i regn.Henri Lloyd och Breitling. En kombination som Àr lika göteborgsk som ordvitsar och Albert & Herbert.![]()
Tack tack, sjukt trevliga faktiskt. Man skulle bara haft en blÄtavlad i stÄl att komplettera med
Den dÀr Àr riktigt jÀvla go. Inte kikat sÄ mycket B01 men pÄ lÀder Àr den otroligTriumph och Breitling har samarbetat igen. Ny MC och Chronomat.
Klockan Àr i titan och guld och den kommer pÄ ett brunt lÀderband.
"The Chronomat B01 42 Triumph watch is a fusion of titanium and 18k red gold graced with an anthracite dial, echoing the dark shades of the motorcycle, while their golden details pay homage to the Speed Triple 1200 RRâs class-leading Ăhlins front forks. This new iteration is perfectly complemented by a perforated brown leather strap, capturing the essence of freedom on the open road."
![]()
![]()
![]()
Idag blev det min kÀra gamla Navitimer
![]()
A13050?Hej Breitlingkunniga, gÄr det att uttyda vad det hÀr Àr för referens av Blackbird. Min pappa avled nyligen och jag vet att han skaffade den sent 90-tal eller möjligen tidigt 2000.
Klassiker! Riktigt fin!Idag blev det min kÀra gamla Navitimer
![]()
Beklagar sorgen. Du bör hitta ett referensnummer pÄ baksidan som börjar med ett stort A. Tex A13050 som det ser ut att vara. Finns Àven A13350 som referens under den tidsperioden.Hej Breitlingkunniga, gÄr det att uttyda vad det hÀr Àr för referens av Blackbird. Min pappa avled nyligen och jag vet att han skaffade den sent 90-tal eller möjligen tidigt 2000.
Tack! Ska kika nÀrmare pÄ det.Beklagar sorgen. Du bör hitta ett referensnummer pÄ baksidan som börjar med ett stort A. Tex A13050 som det ser ut att vara. Finns Àven A13350 som referens under den tidsperioden.
hÀr Àr ett exempel:
A13050: (men hÀr fÄr du ta ta priset med en nypa salt)
Breitling Chronomat A13050.1 | Chrono24
Köp Breitling A13050.1 tryggt och till bĂ€sta pris pĂ„ Chrono24 â den globala marknadsplatsen för lyxklockor.www.chrono24.se
A13350
![]()
Breitling, Blackbird, "Serie Speciale", kronograf, armbandsur, 39 mm. - Bukowskis
Bukowskis auktionerwww.bukowskis.com