förbannatTill sommaren dÄ Àr den borta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
förbannatTill sommaren dÄ Àr den borta
Ngn som budar ?
Lottovinst först pÄ dessaBreitling kommer med nÄgra nya releaser! Jag tycker dem Àr sjukt snygga
Bara 57k resp 67k $ .Lottovinst först pÄ dessa
SÄ Àr det nog, men det hade vÀl ngn le platina oxÄBara 57k resp 67k $ .
En Första vitguldaren pÄ ett tag dessutom om jag minns rÀtt
Platina har det varit ett par, senast 765 re-edition och navinSÄ Àr det nog, men det hade vÀl ngn le platina oxÄ
Testar en Forstner Ladder lÀnk pÄ Calliston idag
Tycker tourbillon Àr fula, sabbar tavel symmetrin, undra va service pÄ dessa kostar ?Nu finns de pÄ hemsidan ocksÄ. Perfekta badklockan med 100m res?
Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 LĂ©on Breitling 18k red gold - Cream RB2120211G1P1 | Breitling
Discover the Breitling Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 LĂ©on Breitling in a combination of 18k red gold, Cream and Brown Alligator leather. Find out more online.www.breitling.com
Oavsett tror jag att du blir nöjd. Vill du ha kronograf Àr det b01 som gÀller, annars 40mm gmt med just gmt funktion som det lilla extra, alt det ruggade utseendet av avengern i 43mm.Tankar och kÀnslor kring Breitlings nya slÀpp Chronomat GMT 40 mm? Jag diggar den verkligen men har kollat in Avenger 43 automatic under en lÀngre tid och var egentligen mer instÀlld pÄ den. Ju mer jag började lÀsa om dessa modeller gick det upp för mig att urverken inte Àr lika bra som Breitlings inhouse-verk B01. SÄledes började jag kolla pÄ Chronomat B01 42 mm som ocksÄ Àr ruggigt snygg. Tankar? Tips?
Bra input, tack för det! Jag hade ocksÄ velat köpa alla tre men behöver prioritera andra grejer före detOavsett tror jag att du blir nöjd. Vill du ha kronograf Àr det b01 som gÀller, annars 40mm gmt med just gmt funktion som det lilla extra, alt det ruggade utseendet av avengern i 43mm.
Jag tycker de skiljer sig Ät sÄ mycket i stil och funktion, att det Àr som att jÀmföra en morot med en banan och en gurka. Men för mig vinner nog b01:an dÄ jag föredrar kronografer. Men helst skulle jag ta alla tre.
Passa pÄ att göra ett köp innan 1/12 dÄ breitling höjer priserna med ca 10%
Solklar +1 pÄ den, finns dock nÄn modell hÀr och dÀr som man "kan leva med" tycker jagTycker tourbillon Àr fula, sabbar tavel symmetrin, undra va service pÄ dessa kostar ?
Ja va fn, jag Àr ej knusslig, tar gÀrna en om givesSolklar +1 pÄ den, finns dock nÄn modell hÀr och dÀr som man "kan leva med" tycker jag
SĂ„ coola med den tavlanâŠHĂ€nder inte ofta men idag fick den hĂ€r gamle rackaren komma ut i luften.
Verk, skit i inhouse snobberiet, ingen fel pĂ„ b01, tvĂ€rtom, men Breitling har âmoddat/coscatâ tex eta verk sedan Sundsvall brann, och de Ă€r âbĂ€ttreâ Ă€n inhouse, varför ? Bang for the buck.Tankar och kĂ€nslor kring Breitlings nya slĂ€pp Chronomat GMT 40 mm? Jag diggar den verkligen men har kollat in Avenger 43 automatic under en lĂ€ngre tid och var egentligen mer instĂ€lld pĂ„ den. Ju mer jag började lĂ€sa om dessa modeller gick det upp för mig att urverken inte Ă€r lika bra som Breitlings inhouse-verk B01. SĂ„ledes började jag kolla pĂ„ Chronomat B01 42 mm som ocksĂ„ Ă€r ruggigt snygg. Tankar? Tips?
Ja det verkar ju lite som att det enda som skiljer urverken Ă„t rent praktiskt Ă€r gĂ„ngreserven pĂ„ ca 40h vs 70h pĂ„ B01:an. I övrigt ska de ju gĂ„ enligt COSC, och mycket mer egenskaper Ă€n sĂ„ lĂ€r man vĂ€l inte mĂ€rka av nĂ€r man anvĂ€nder klockan.Verk, skit i inhouse snobberiet, ingen fel pĂ„ b01, tvĂ€rtom, men Breitling har âmoddat/coscatâ tex eta verk sedan Sundsvall brann, och de Ă€r âbĂ€ttreâ Ă€n inhouse, varför ? Bang for the buck.
SÄ Àr det, men utan att ha örnkoll, andra kunniga fÄr fylla pÄ, tex b01 Àr mkt bra, mÄnga sa nÀr den kom, bland de bÀsta kronograferna i vÀrlden och har kostat Är av utveckling o de vill Breitling ha bet för samt av marknads skÀl ha en hyfsad skillnad, men som every day user, duger de andra verkenJa det verkar ju lite som att det enda som skiljer urverken Ät rent praktiskt Àr gÄngreserven pÄ ca 40h vs 70h pÄ B01:an. I övrigt ska de ju gÄ enligt COSC, och mycket mer egenskaper Àn sÄ lÀr man vÀl inte mÀrka av nÀr man anvÀnder klockan.
Funkar lĂ€der eller gummi bĂ€st till SOn?Trevlig helg trĂ„den, passar pĂ„ o hylla Breitling TĂ€by, sĂ„ bra att göra med om ngt strul intrĂ€ffar, dĂ„ ser man vad ett brand Ă€r made avâŠ
Nja SO 44 Ă€r 22, tycker âallt funkarâ, lĂ€nk, gummi och lĂ€der har jag pĂ„ denna, lĂ€dret superskönt, lĂ€tt och kraftiga vita sömmar passar dinkan/tavlan bra imho.., pistol mot huvet - fĂ„r bara ha en, tja lĂ€nk vinner vĂ€l alltid i lĂ€ngden..Funkar lĂ€der eller gummi bĂ€st till SOn?
Det verkar inte finnas nÄgot av dessa mörka nylon som funkar, SO Àr vÀl 20mm?
SĂ„klart, jag har sneglat lite pĂ„ 42an som vĂ€l Ă€r 20.Nja SO 44 Ă€r 22, tycker âallt funkarâ, lĂ€nk, gummi och lĂ€der har jag pĂ„ denna, lĂ€dret superskönt, lĂ€tt och kraftiga vita sömnar passar dinkan/tavlan bra imho..
Chronomat 40 GMT omfattas dock inte av prishöjningen. Men resten.Oavsett tror jag att du blir nöjd. Vill du ha kronograf Àr det b01 som gÀller, annars 40mm gmt med just gmt funktion som det lilla extra, alt det ruggade utseendet av avengern i 43mm.
Jag tycker de skiljer sig Ät sÄ mycket i stil och funktion, att det Àr som att jÀmföra en morot med en banan och en gurka. Men för mig vinner nog b01:an dÄ jag föredrar kronografer. Men helst skulle jag ta alla tre.
Passa pÄ att göra ett köp innan 1/12 dÄ breitling höjer priserna med ca 10%
DÄsÄ! Likt hur det blev nÀr Navin kom och resterande höjdes men inte den.Chronomat 40 GMT omfattas dock inte av prishöjningen. Men resten.