• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Tur du kĂ€kade frukost, jag hade klivit av vid 17 😜
Helt sjukt, har taggat pÄ den dÀr hur lÀnge som helst (hade iofs hellre haft en svart) vaknade runt sjusnÄret, in och kolla om det budats nÄtt under natten men nej det var lugnt.
Kanon, fixa och dona lite sÄ snajpar jag in ett maxbud pÄ 18 med sekunder kvar, gÄr det sÄ gÄr det

Mitt i en macka sĂ„ kollar jag pĂ„ klockan, helvete!!! đŸ€Ź
 

coolrader

Panerai
2-Faktor
Helt sjukt, har taggat pÄ den dÀr hur lÀnge som helst (hade iofs hellre haft en svart) vaknade runt sjusnÄret, in och kolla om det budats nÄtt under natten men nej det var lugnt.
Kanon, fixa och dona lite sÄ snajpar jag in ett maxbud pÄ 18 med sekunder kvar, gÄr det sÄ gÄr det

Mitt i en macka sĂ„ kollar jag pĂ„ klockan, helvete!!! đŸ€Ź
Var sjĂ€lv vĂ€ldigt förvĂ„nad över att ingen bjöd emot sekunderna innan auktionsslut sĂ„som brukligt 😂
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Helt sjukt, har taggat pÄ den dÀr hur lÀnge som helst (hade iofs hellre haft en svart) vaknade runt sjusnÄret, in och kolla om det budats nÄtt under natten men nej det var lugnt.
Kanon, fixa och dona lite sÄ snajpar jag in ett maxbud pÄ 18 med sekunder kvar, gÄr det sÄ gÄr det

Mitt i en macka sĂ„ kollar jag pĂ„ klockan, helvete!!! đŸ€Ź
SĂ„ det var du pĂ„ tradera.. MisstĂ€nkte det. Fasen vad arg jag Ă€r 😅
 

Eddsson

Omega
Glad Tisdag trĂ„den, höstlov/ semester dag 2, sofflocket, imorrn Sthlm o sedan Finland
.
68EEB71B-DF6A-459D-A751-328DC1E40094.jpeg
Snygg!
 

Watchie

Patek
2-Faktor
image.jpg
Artikel i DI om breitling i förra veckan, om nÄgon Àr intresserad.
Vette fn om det kommer att bÀra sig i Sverige med 2 butiker, vi Àr en sketen avkrok i norra Europa, med allm. dÄlig koll pÄ Breitling, men kan kanske fÄ en uppgÄng med egna butiker ? Personligen fortsÀtter jag o handla via KS och Erikson

Och inflationen, elpriser, krigets effekter, slÄr nog hÄrdare mot plÄnböcker Àn Covid..
 

FlipSwede

Audemars
Far man stalla fragan I denna trad eller om det passar battre I varderingstraden sa far Herr Moderator flytta.

Vad sager Breitlingexpertisen om den Crosswind Special som kommer pa Kaplans?
Jag har blivit lite sugen pa en riktig 90tals bilhandlarklocka och tycker det blir lite av att "Betala for guldet Fa en klocka pa kopet" om buden stannar under 110.
Nagot liknande nytt ar val runt 400 inkl moms,sa 320nanting netto.

Nagot att tanka pa mer an ev service for mig som faktiskt aldrig agt en Breitling...?


 

ScubaKing

Audemars
Far man stalla fragan I denna trad eller om det passar battre I varderingstraden sa far Herr Moderator flytta.

Vad sager Breitlingexpertisen om den Crosswind Special som kommer pa Kaplans?
Jag har blivit lite sugen pa en riktig 90tals bilhandlarklocka och tycker det blir lite av att "Betala for guldet Fa en klocka pa kopet" om buden stannar under 110.
Nagot liknande nytt ar val runt 400 inkl moms,sa 320nanting netto.

Nagot att tanka pa mer an ev service for mig som faktiskt aldrig agt en Breitling...?



Priset Àr "konstigt nog" inte sÄ tokigt. Det Àr nog mycket guld i den dÀr. Hur mycket skulle jag gÀrna vilja veta. Sedan lÀnk pÄ det. Guldet stÄr högt nu.
 

Watchie

Patek
2-Faktor
De Àr verkligen tvÄ helt olika klockor. Jag lutar ocksÄ Ät att föredra den Àldre.
2 helt olika klockor i formsprĂ„k och design, smaken Ă€r som baken, nya - ett mkt vinnande Bratte concept för övrigt, ta fram nya coola dinkor inspirerade frĂ„n Ă€ldre Brattar i mĂ„nga olika utföranden, Ă€ldre mer toolig, gör som jag - köp bĂ€gge 😎
 
Topp