Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack sjÀlv för en trevlig och smidig affÀr
Mkt snygg, men frÄgan om man ledsnar sedan snabbt, pÄ allt fÀrg glatt som kommit, men kul med options o bra cash cows för BreitlingMycket trevlig specialare som kommer till marknaden inom kort, samma mÄtt som gamla Deus![]()
Tror det kan bli bra, ett grÀddvitt band sÄ Àr man hemmaMkt snygg, men frÄgan om man ledsnar sedan snabbt, pÄ allt fÀrg glatt som kommit, men kul med options o bra cash cows för Breitling
HÄller med, bÄde om det fÀrgglada och om 40-50 talen. Tycker det Àr lite synd att re-issues kom av sig lite. Det verkar lagts större satsning pÄ nya top time.Mkt snygg, men frÄgan om man ledsnar sedan snabbt, pÄ allt fÀrg glatt som kommit, men kul med options o bra cash cows för Breitling
JodĂ„ , sĂ„ Ă€r detâŠ
Snyggt! Initiala tankar mot din chronomat 42?
Denna Àr ju lite nÀttare men gillar bÄda skarpt, men kÀnns som en mycket bra kombo dom tvÄ tillsammans.Snyggt! Initiala tankar mot din chronomat 42?
Trevlig, ta gÀrna en bild pÄ bÄda sÄ man fÄr en referens.Denna Àr ju lite nÀttare men gillar bÄda skarpt, men kÀnns som en mycket bra kombo dom tvÄ tillsammans.
He he, jag köpte en Cab idag, i sketa vÀdret, men blir fin till sommarnGött med en brasa i det hÀr skitvÀdret!
FörjÀkla grym klocka det hÀr för övrigt.
Jag ska inte sÀga K-ordet men jklar
![]()
Vinterdeal dÄ förmodar jag? Cab Àr najs, har inte haft nÄgon pÄ mÄnga Är nuHe he, jag köpte en Cab idag, i sketa vÀdret, men blir fin till sommarn![]()
Well bytte in min mini cooper s, mot same same men cab, för en vettig deal, om nu ngn bil (el dinka) deal Àr bra..Vinterdeal dÄ förmodar jag? Cab Àr najs, har inte haft nÄgon pÄ mÄnga Är nu
Vad blev det för kul?![]()
Aldrig bra deal, inte i min vÀrld dÀr jag lÄter begÀret styraWell bytte in min mini cooper s, mot same same men cab, för en vettig deal, om nu ngn bil (el dinka) deal Àr bra..
Same same, synd att man ej kan stilla begÀret o för evigt köptorskAldrig bra deal, inte i min vÀrld dÀr jag lÄter begÀret styra
Kul bil, gillas mycket!![]()
Trevlig, ta gÀrna en bild pÄ bÄda sÄ man fÄr en referens.![]()
SĂ„ ska man vara owg, rĂ€knar owg som 2 dinkor, en gĂ„r ej, min vĂ€rsta mardrömâŠ
Ojoj vad bra, riktigt snyggt. Tack!
Vilken heritage menar du, 57 ? Har ej haft, men 42:an har ju vĂ€ldigt kort L2L, borde vĂ€l funka oxĂ„âŠdu fĂ„r gĂ„ in till AD o provaâŠĂr det nĂ„gon som haft bĂ„de superocean heritage 38 och 42 pĂ„ sin handled och vill dela med sig?
Tycker jag har ganska smala handleder pÄ ca 16,5 och Àr rÀdd för att 42 kan se lite stor ut...