Kom idag, nöjd snubbe hÀr![]()
![]()
Ălskar den dĂ€r! Riktigt bra val.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kom idag, nöjd snubbe hÀr![]()
![]()
Chrono Superocean Àr en mycket lyckad kronograf. KnÀcker sin ersÀttare 2:an imo. Grattis!Kom idag, nöjd snubbe hÀr![]()
![]()
KĂ€nner jag ocksĂ„! Helt nöjd!Ălskar den dĂ€r! Riktigt bra val.
SÀtter i gÄng kronografen för skojsskull! Helt rÀtt klocka för migChrono Superocean Àr en mycket lyckad kronograf. KnÀcker sin ersÀttare 2:an imo. Grattis!
Jag kÀnner igen det. Jag körde ocksÄ mina kronografer lite ikvÀll, glömde till och med nolla den ena och skruva in knapparna pÄ fotona.SÀtter i gÄng kronografen för skojsskull! Helt rÀtt klocka för mig![]()
Riktigt bra!!!Bildkavalkad "chronomatisk matthet"....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjena, vad tycker ni om breitling chronograph vitessen? Har en sÄn och tÀnkte krÀnga den för att byta upp mig, men verkar svÄrsÄld pÄ nÄgot vis
Mvh
Min Avenger Skyland i stÄl = 143g125g kÀrlek.
Hur mÄnga tyngre head only brattar finns det (i stÄl)?
![]()
inte? tror det med hÄl i hade varit great!
![]()
Tredje sidan igen, inte ok.
HÀr kommer lite Breilting-porr för att fÄ upp Ängan lite (tyvÀrr inte mina bilder denna gÄng)
![]()
![]()
![]()
Och den lÀnken... Shit Maj-BrittTricolore med svart tavla... Mums!!!![]()
Och den lÀnken... Shit Maj-Britt
Haha, den var rolig!Hittade denna gamla goding om "hemma" ruckning av Breitling!
https://klocksnack.se/threads/service-och-hemma-ruckning-av-dörrvaktsbratte.1678/#post-29026
Jag gillar det! Blir ett helt annat uttryck pÄ klockan. Mer sober och lite mindre "hÄrd"SÄdÀr. Blackbirden fick sitt krokodil med viklÄs pÄ sig idag. Jag tycker det ser riktigt bra ut, vad tycker ni?
Och sÄ Àr plötsligt klockan riktigt skön att bÀra. Fasade pilotlÀnken mÄ vara den snyggaste stÄllÀnken, men komfortabel? Nja, det kan diskuteras.
Och ja, jag vet att bezel:en stÄr helt snett. Jag vet att datumet ocksÄ Àr f#cked. Datumet hakar sig ibland. DÀrav fick jag ett nice price, fick lite sÀnkning pga det. Det skall ÄtgÀrdas inom kort. Datum brukar vara enkelt att fixa. Alternativt sÄ ger jag de en helservice.
![]()
![]()
![]()
![]()
HÀngivet att matcha hudton med tonen pÄ indexfÀrgen!SÄdÀr. Blackbirden fick sitt krokodil med viklÄs pÄ sig idag. Jag tycker det ser riktigt bra ut, vad tycker ni?
Och sÄ Àr plötsligt klockan riktigt skön att bÀra. Fasade pilotlÀnken mÄ vara den snyggaste stÄllÀnken, men komfortabel? Nja, det kan diskuteras.
Och ja, jag vet att bezel:en stÄr helt snett. Jag vet att datumet ocksÄ Àr f#cked. Datumet hakar sig ibland. DÀrav fick jag ett nice price, fick lite sÀnkning pga det. Det skall ÄtgÀrdas inom kort. Datum brukar vara enkelt att fixa. Alternativt sÄ ger jag de en helservice.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu hÀnger jag inte med? Indexen har inte hunnit gulna eller nÄgot. Samma fÀrg som nÀr den lÀmnade fabriken.HÀngivet att matcha hudton med tonen pÄ indexfÀrgen!![]()
Nu hÀnger jag inte med? Indexen har inte hunnit gulna eller nÄgot. Samma fÀrg som nÀr den lÀmnade fabriken.
Jaha haha det var ett skÀmt. Ja svennar brukar bli bleka pÄ vintern. PÄ blÄa linjen dÀr jag Äker varje dag Àr jag blekast utan konkurrensDet Àr kanske bara du som Àr vÀldigt blek!
Det blev snyggt med lÀdret, vilka minskar mina chanser att fÄ köpa det misstÀnker jag.
Tror det kommer stanna tyvÀrr. Hoppas jag har fel. Fan, mina skÀmt brukar inte gÄ hem hos dig. MÄste sluta eller bli rolig helt enkelt...LÀdret hade tyvÀrr fÄtt en böj dÀr tidigare Àgare hade sin storlek. Jag gjorde det lite större. det gör att det sticker ut lite, dÄ den gamla "vikningen" Àr lite utanför den nya och blir dominerande. SÄ att sÀga. SvÄrt att förklara, men jag hoppas ni fattar. Jag antar att det mjuknar till och rÀttar till sig efter ett tag, för just nu ser böjen ganska ful ut.
Haha var det ett skÀmt igen?Tror det kommer stanna tyvÀrr. Hoppas jag har fel. Fan, mina skÀmt brukar inte gÄ hem hos dig. MÄste sluta eller bli rolig helt enkelt...![]()
Hehe. Ja dÄ kanske det slÀpper. "Vadderingen" kommer ju hjÀlpa till mer ju kortare den utsatts för stressHaha var det ett skÀmt igen?LÀdret ser redan bÀttre ut och har blivit lite plattare bara efter nÄgra timmar pÄ armen. Bandet Àr vÀldigt lite anvÀnt.
Det Àr nog jag som Àr för trög bara.Tror det kommer stanna tyvÀrr. Hoppas jag har fel. Fan, mina skÀmt brukar inte gÄ hem hos dig. MÄste sluta eller bli rolig helt enkelt...![]()