• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Kom idag, nöjd snubbe hÀr :D
image.jpeg

Älskar den dĂ€r! Riktigt bra val.
 
Tjena, vad tycker ni om breitling chronograph vitessen? Har en sÄn och tÀnkte krÀnga den för att byta upp mig, men verkar svÄrsÄld pÄ nÄgot vis

Mvh
 
Min avenger II seawolf med gul tavla, som jag inte Àger nÄgon Ànnu, vÀger 145g.
Min avenger seawolf har jag inte vÀgt, kan inte tÀnka mig att det skiljer sÄ vÀldigt mycket.
 
inte? tror det med hÄl i hade varit great!
EF9F901D-4788-4A8C-BB58-2018A8814725-31835-00002AC2A9A8F065_zps7a70e00b.jpg

Tycker inte att Navitmern ser sÄ dum ut pÄ rÀtt gummi. Min favorit, 806:an, marknadsfördes och sÄldes med tropicstrap. SÄ ngt lÀtt vintageinspirerat tycker jag funkar fint. SjÀlv kör jag pÄ ett vintage diver frÄn Bonetto pÄ min (nyköpta) Navitimer och Àr rÀtt nöjd med det. FÄr se, kanske det blir en racing strap lÀngre fram, men fn fÄr gummit sitta kvar.

s-l300.jpg


 
SÄdÀr. Blackbirden fick sitt krokodil med viklÄs pÄ sig idag. Jag tycker det ser riktigt bra ut, vad tycker ni?

Och sÄ Àr plötsligt klockan riktigt skön att bÀra. Fasade pilotlÀnken mÄ vara den snyggaste stÄllÀnken, men komfortabel? Nja, det kan diskuteras.

Och ja, jag vet att bezel:en stÄr helt snett. Jag vet att datumet ocksÄ Àr f#cked. Datumet hakar sig ibland. DÀrav fick jag ett nice price, fick lite sÀnkning pga det. Det skall ÄtgÀrdas inom kort. Datum brukar vara enkelt att fixa. Alternativt sÄ ger jag de en helservice. :)
IMG_3547.jpg

IMG_3546.jpg

22.jpg

IMG_3544.jpg
 
SÄdÀr. Blackbirden fick sitt krokodil med viklÄs pÄ sig idag. Jag tycker det ser riktigt bra ut, vad tycker ni?
Och sÄ Àr plötsligt klockan riktigt skön att bÀra. Fasade pilotlÀnken mÄ vara den snyggaste stÄllÀnken, men komfortabel? Nja, det kan diskuteras.

Och ja, jag vet att bezel:en stÄr helt snett. Jag vet att datumet ocksÄ Àr f#cked. Datumet hakar sig ibland. DÀrav fick jag ett nice price, fick lite sÀnkning pga det. Det skall ÄtgÀrdas inom kort. Datum brukar vara enkelt att fixa. Alternativt sÄ ger jag de en helservice. :)
IMG_3547.jpg

IMG_3546.jpg

22.jpg

IMG_3544.jpg
Jag gillar det! Blir ett helt annat uttryck pÄ klockan. Mer sober och lite mindre "hÄrd"
 
SÄdÀr. Blackbirden fick sitt krokodil med viklÄs pÄ sig idag. Jag tycker det ser riktigt bra ut, vad tycker ni?

Och sÄ Àr plötsligt klockan riktigt skön att bÀra. Fasade pilotlÀnken mÄ vara den snyggaste stÄllÀnken, men komfortabel? Nja, det kan diskuteras.

Och ja, jag vet att bezel:en stÄr helt snett. Jag vet att datumet ocksÄ Àr f#cked. Datumet hakar sig ibland. DÀrav fick jag ett nice price, fick lite sÀnkning pga det. Det skall ÄtgÀrdas inom kort. Datum brukar vara enkelt att fixa. Alternativt sÄ ger jag de en helservice. :)
IMG_3547.jpg

IMG_3546.jpg

22.jpg

IMG_3544.jpg
HÀngivet att matcha hudton med tonen pÄ indexfÀrgen! ;):rolleyes:
 
Det Àr kanske bara du som Àr vÀldigt blek! :D
Det blev snyggt med lÀdret, vilka minskar mina chanser att fÄ köpa det misstÀnker jag.
Jaha haha det var ett skÀmt. Ja svennar brukar bli bleka pÄ vintern. PÄ blÄa linjen dÀr jag Äker varje dag Àr jag blekast utan konkurrens ;)
Du har rÀtt, den lÀr inte vara till salu pÄ ett tag. Mycket nöjd, Àven om jag egentligen skulle velat ha haft ett borstad lÄs och ett brunt kroko. Men men, vad ska man göra, bara le och vara glad. :)
 
LÀdret hade tyvÀrr fÄtt en böj dÀr tidigare Àgare hade sin storlek. Jag gjorde det lite större. det gör att det sticker ut lite, dÄ den gamla "vikningen" Àr lite utanför den nya och blir dominerande. SÄ att sÀga. SvÄrt att förklara, men jag hoppas ni fattar. Jag antar att det mjuknar till och rÀttar till sig efter ett tag, för just nu ser böjen ganska ful ut.
 
LÀdret hade tyvÀrr fÄtt en böj dÀr tidigare Àgare hade sin storlek. Jag gjorde det lite större. det gör att det sticker ut lite, dÄ den gamla "vikningen" Àr lite utanför den nya och blir dominerande. SÄ att sÀga. SvÄrt att förklara, men jag hoppas ni fattar. Jag antar att det mjuknar till och rÀttar till sig efter ett tag, för just nu ser böjen ganska ful ut.
Tror det kommer stanna tyvÀrr. Hoppas jag har fel. Fan, mina skÀmt brukar inte gÄ hem hos dig. MÄste sluta eller bli rolig helt enkelt... :banghead:
 
Tror det kommer stanna tyvÀrr. Hoppas jag har fel. Fan, mina skÀmt brukar inte gÄ hem hos dig. MÄste sluta eller bli rolig helt enkelt... :banghead:
Haha var det ett skÀmt igen? :) LÀdret ser redan bÀttre ut och har blivit lite plattare bara efter nÄgra timmar pÄ armen. Bandet Àr vÀldigt lite anvÀnt.
 
Tillbaka
Topp