vilka anklagelser!![]()
Kolla profilbilden. Killen har ju en DD för bövelen... =)MisstÀnkte att det var just det, bara rykten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
vilka anklagelser!![]()
Kolla profilbilden. Killen har ju en DD för bövelen... =)MisstÀnkte att det var just det, bara rykten![]()
Buuuuja tyvÀrr,,,![]()
Kolla profilbilden. Killen har ju en DD för bövelen... =)
Hittade en borstad Colt pÄ nÀtet. MÄste vara gjort i efterhand?![]()
Kom in i matchen igen med denna:Men Àrligt. Hur mÄnga inlÀgg kan det vara i en trÄd pÄ en dag? JÀkla drag hÀr. Riktigt kul!!!
Jag kĂ€nner mig helt tom pĂ„ köpanybrattefronten. Vad ska jag göra? Ăr en eftermiddag pĂ„ Jarl huskuren som ska hjĂ€lpa mig?
Breitling pÄ 80-90 talet funkar inte för mig. Hade varit kul med en gammal Long Playing eller Top Time panda kronograf. Det Àr typ min drömbratte
Jaa! Köp! Top time Àr ju inte svindyra eller Ätminstone var dom inte det för drygt ett Är sedan nÀr jag surfade typ dygnet runt i en vecka efter dem. Svinsnygga dÀremot...Breitling pÄ 80-90 talet funkar inte för mig. Hade varit kul med en gammal Long Playing eller Top Time panda kronograf. Det Àr typ min drömbratte
Den Àr riktigt lÀcker! Bulls Eye om den var i TTLÀnge haft en hatkÀrlek till Breitling, men denna annons sÄlde mig! (Ingen koppling till annonsör)
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=7192111&rid=0#msg_7192111
Passade jÀkligt bra pÄ nato!TÀnkte bara titta in hÀr i BreitlingtrÄden för att visa senaste klockan. En Colt A17380. TÀnkt som Ärets sommardinka. Jag föll för beige och (för att vara Breitling) lugn tavla. Testar hÀr pÄ nato men har Àven lÀnk, lÀder och gummi till den. Fast nato och gummi blir nog det som kommer att anvÀndas mest till sommaren. Mer bilder finns i den stora paketöppningstrÄden
![]()
Schysst klocka men skippa natot! Drar ber hela klockan. LÀnk men framförallt gummiTÀnkte bara titta in hÀr i BreitlingtrÄden för att visa senaste klockan. En Colt A17380. TÀnkt som Ärets sommardinka. Jag föll för beige och (för att vara Breitling) lugn tavla. Testar hÀr pÄ nato men har Àven lÀnk, lÀder och gummi till den. Fast nato och gummi blir nog det som kommer att anvÀndas mest till sommaren. Mer bilder finns i den stora paketöppningstrÄden
![]()
17380 Àr en av favoriterna. Bra köp! Har Àgt tvÄ svarta. Blir sÀkert nÄn till (har redan bjudit pÄ nÄgra som inte blev nÄt) vad det lider.TÀnkte bara titta in hÀr i BreitlingtrÄden för att visa senaste klockan. En Colt A17380. TÀnkt som Ärets sommardinka. Jag föll för beige och (för att vara Breitling) lugn tavla. Testar hÀr pÄ nato men har Àven lÀnk, lÀder och gummi till den. Fast nato och gummi blir nog det som kommer att anvÀndas mest till sommaren. Mer bilder finns i den stora paketöppningstrÄden
![]()
Nice try, men som sann nato fan hÄller jag inte medSchysst klocka men skippa natot! Drar ber hela klockan. LÀnk men framförallt gummi![]()
Hittade en borstad Colt pÄ nÀtet. MÄste vara gjort i efterhand?![]()
Bra gjort dock, eftersom den kom sÄ frÄn fabriken![]()
Kolla lÀngre upp pÄ den hÀr sidan knövel!
Oopps, tvÄa pÄ den![]()
He he, sÄ Àr detDet vill jag lova! Bara dyka upp ett dygn senare med pekpinnen fungerar icke!
Bam! Vilken kontrast till den "gamla" Colt2 ovan. StenhÄrda bÀgge tvÄ iofs men jÀvlar va vintage Breitling rockarVi kör en bild hÀr oxÄ
![]()
Vi kör en bild hÀr oxÄ
![]()
FÀrgen gÄr inte riktigt fram, men brons Àr det... Min första VFR-karta under.![]()
Vi kör en bild hÀr oxÄ
![]()
FÀrgen gÄr inte riktigt fram, men brons Àr det... Min första VFR-karta under.![]()
LÀtt Àr det inte att vara avis, kanonklockaVi kör en bild hÀr oxÄ
![]()