• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Hittade en borstad Colt pÄ nÀtet. MÄste vara gjort i efterhand?
DSC_0059.jpg

Jag citerar mig sjÀlv. Den hÀr modellen var borstad.
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Men Àrligt. Hur mÄnga inlÀgg kan det vara i en trÄd pÄ en dag? JÀkla drag hÀr. Riktigt kul!!!
Jag kĂ€nner mig helt tom pĂ„ köpanybrattefronten. Vad ska jag göra? Är en eftermiddag pĂ„ Jarl huskuren som ska hjĂ€lpa mig?
 
  • Like
Reactions: PCB

Ville_W

Rolex
2-Faktor
TÀnkte bara titta in hÀr i BreitlingtrÄden för att visa senaste klockan. En Colt A17380. TÀnkt som Ärets sommardinka. Jag föll för beige och (för att vara Breitling) lugn tavla. Testar hÀr pÄ nato men har Àven lÀnk, lÀder och gummi till den. Fast nato och gummi blir nog det som kommer att anvÀndas mest till sommaren. Mer bilder finns i den stora paketöppningstrÄden
image.jpeg
 
TÀnkte bara titta in hÀr i BreitlingtrÄden för att visa senaste klockan. En Colt A17380. TÀnkt som Ärets sommardinka. Jag föll för beige och (för att vara Breitling) lugn tavla. Testar hÀr pÄ nato men har Àven lÀnk, lÀder och gummi till den. Fast nato och gummi blir nog det som kommer att anvÀndas mest till sommaren. Mer bilder finns i den stora paketöppningstrÄden
image.jpeg
Passade jÀkligt bra pÄ nato!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
TÀnkte bara titta in hÀr i BreitlingtrÄden för att visa senaste klockan. En Colt A17380. TÀnkt som Ärets sommardinka. Jag föll för beige och (för att vara Breitling) lugn tavla. Testar hÀr pÄ nato men har Àven lÀnk, lÀder och gummi till den. Fast nato och gummi blir nog det som kommer att anvÀndas mest till sommaren. Mer bilder finns i den stora paketöppningstrÄden
image.jpeg
Schysst klocka men skippa natot! Drar ber hela klockan. LÀnk men framförallt gummi :D
 
Med risk för att jag Àr i fel trÄd och hÀrjar:
Har blivit sugen pÄ att testa Breitling och har fastnat för lite olika modeller, bl.a. Superocean chronograph. Nu har jag hittat den hÀr pÄ ebay
http://m.ebay.com/itm/201514006489
men kÀnner mig lite tveksam (aldrig handlat pÄ ebay förut). Hur stor risk Àr det att man fÄr en fake-klocka? Kan man lita pÄ omdömena pÄ ebay eller kan allt sÄnt vara "pÄhittat" av sÀljaren? VÄgar man köpa av en okÀnd sÀljare i Mexiko o.s.v.? Vad tror ni om priset (ingÄr ingenting utan watch only).
Please enlighten me!
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
TÀnkte bara titta in hÀr i BreitlingtrÄden för att visa senaste klockan. En Colt A17380. TÀnkt som Ärets sommardinka. Jag föll för beige och (för att vara Breitling) lugn tavla. Testar hÀr pÄ nato men har Àven lÀnk, lÀder och gummi till den. Fast nato och gummi blir nog det som kommer att anvÀndas mest till sommaren. Mer bilder finns i den stora paketöppningstrÄden
image.jpeg
17380 Àr en av favoriterna. Bra köp! Har Àgt tvÄ svarta. Blir sÀkert nÄn till (har redan bjudit pÄ nÄgra som inte blev nÄt) vad det lider.
Diverpro3 Àr suverÀn pÄ den dÀr. Svart eller blÄtt band skulle matcha hur bra slm helst med vita tavlan. :)
 
Topp