Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ha! Jag var ocksÄ sjukt nÀra att ge mig pÄ denKunde bara inte lÄta en Britta med proetta ligga osÄld till bra pris. DÀr gick BB-servicepengarna, fÄr finansiera pÄ annat vis senare.. Tack till @xHenke för en snabb leverans och en inpackning av Brolin-klass! Size:ad och klar dessutom, bara rakt pÄ armen och köra. Jag kör batteribritta och @Peter cerwin kör Rolex, vart Àr vÀrlden pÄ vÀg? Armageddon?
Det Àr kul att faktiskt ha en klocka som kan hÄlla tiden lika bra som mina 30 Är gamla Casios..Ha! Jag var ocksÄ sjukt nÀra att ge mig pÄ den
Bra val oavsett! Min personliga favorit Àr Evo'n trots att föregÄngaren Àr estetiskt snyggare med vassare detaljer. Evo'n vinner pÄ den extra millimetern och ett fetare intryck. Good luck!
Kunde bara inte lÄta en Britta med proetta ligga osÄld till bra pris. DÀr gick BB-servicepengarna, fÄr finansiera pÄ annat vis senare.. Tack till @xHenke för en snabb leverans och en inpackning av Brolin-klass! Size:ad och klar dessutom, bara rakt pÄ armen och köra. Jag kör batteribritta och @Peter cerwin kör Rolex, vart Àr vÀrlden pÄ vÀg? Armageddon?
Riktigt fin. Bra storlek.@JensBP
HÀr vore nÄgot för din lÄda.
AOPA, ETA 7753, limited och snygg sÄ in i h-vete.
Lite för nytt visst men nog Àr den bra lÀcker
Lite synd pÄ de ilsket röd bokstÀverna "limited edition"
pÄ en annars fantastisk tavla.
VĂ€lkommen tillbaka Flow! Du vet att man faktiskt kan kombinera en rolle med en britta?
Fredagsbratte.
VĂ€lkommen tillbaka Flow! Du vet att man faktiskt kan kombinera en rolle med en britta?
Jag gillar det jag ser angÄende Bandit. Sen gör ju namnet i sig att man blir sugen. Vem vill inte ha en bandit pÄ armen? Borstningen skall vara lite annorlunda som jag förstÄr det, har jag uppfattat rÀtt? Ska bli kul att se den i verkligheten.
Det gÄr att kombinera, jag har bildbevis. DOCK mÄste man vÀnda rollen upp och ner för att det skall funka...Klart man kan kombinera dom tvÄ. Men i nulÀget stryper vÀl frugan mig om jag köper en till ny klocka nÀr vi sparar till hus men jag Àr onekligen sugen pÄ den! Och namnet sÀger ju allt "Bandit"
Fredagsbratte.
Jaaa och ta bort "fultrÄden" frÄn libertyn sÄ den blir en liberty som den en gÄng var skapt av universum...PÄ med Libertyt!
Gör om, gör rÀtt!
snyggt mja ,,men brunt liberty pÄ vit bratte Àr sjuuukt lÀckert ,och till skillnad frÄn Àckelgummit en smekning mot handledenJaaa och ta bort "fultrÄden" frÄn libertyn sÄ den blir en liberty som den en gÄng var skapt av universum...
SkÀmt Äsido. BlÄtt Diver3 Àr extremt snyggt.
jisses va aeron ser stor ut?!Det gÄr att kombinera, jag har bildbevis. DOCK mÄste man vÀnda rollen upp och ner för att det skall funka...
Ja jag ser det. Jag tror kudden Àr högre upp dÀr. Bilden ljuger. Den Àr ganska liten egentligen, 40mm och tunn, framförallt bredvid de stora chronomaterna.jisses va aeron ser stor ut?!
sjukt nice Batteri av Brattar!
En samling vÀrd namnet.......Det gÄr att kombinera, jag har bildbevis. DOCK mÄste man vÀnda rollen upp och ner för att det skall funka...
Den var fin........ hade intevarit fel med fler fotos