xmb216bc
Silver
Haha, vilken hÀrlig samlingDet gÄr att kombinera, jag har bildbevis. DOCK mÄste man vÀnda rollen upp och ner för att det skall funka...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, vilken hÀrlig samlingDet gÄr att kombinera, jag har bildbevis. DOCK mÄste man vÀnda rollen upp och ner för att det skall funka...
![]()
Den Àr 36mm och daterar till 1945.Den var fin........ hade intevarit fel med fler fotos
Storlek pÄ den?
Det gÄr att kombinera, jag har bildbevis. DOCK mÄste man vÀnda rollen upp och ner för att det skall funka...
![]()
Klart man kan kombinera dom tvÄ. Men i nulÀget stryper vÀl frugan mig om jag köper en till ny klocka nÀr vi sparar till husmen jag Àr onekligen sugen pÄ den! Och namnet sÀger ju allt "Bandit"
![]()
Den Àr 36mm och daterar till 1945.
SlÀnger in nÄgra bilder till:
![]()
![]()
![]()
![]()
Lite mer skrev jag hÀr:
https://klocksnack.se/threads/dagens-klocka-av-tie-lördag-v-8.35816/
Eftersom jag jobbar som snickare sÄ vill man inte att den nya bratten ska bli repig sÄ man har ju sÄ klart sin beater pÄ handleden. Rolle 214270PlÀttlÀtt, sÀlj allt med krona pÄ och kom tillbaka till familjen![]()
Sluta sabba!!!SnĂ€lla, nĂ„n i den hĂ€r trĂ„den mĂ„ste ropa hem den hĂ€r! Ăr ju pank som en kyrkrĂ„tta sjĂ€lv...
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3035/vara/1204595
Nu blir det krigOooh, den var intressant.![]()
Oooh, den var intressant.![]()
à lrajt gentlehens! HÀr gÀller det att hÄlla sig undan. Annars hyr jag de med den rostiga skÄpbilen pÄ Backaplan (de anvÀnder trottoarerna som toalett) och spÄrar IP-adressen till den som bjuder över sen har vi ett romrÄnbögmord pÄ halsen. Inte kul för nÄgon sÄ hÄll er för helvete bortaNu blir det krig![]()
Hahaha, förlÄt! Ville ju bara ha in den hÀr sÄ jag kan köpa den nÀr min ekonomi Àr pÄ fötter...à lrajt gentlehens! HÀr gÀller det att hÄlla sig undan. Annars hyr jag de med den rostiga skÄpbilen pÄ Backaplan (de anvÀnder trottoarerna som toalett) och spÄrar IP-adressen till den som bjuder över sen har vi ett romrÄnbögmord pÄ halsen. Inte kul för nÄgon sÄ hÄll er för helvete borta
Haha! Bud lagt!à lrajt gentlehens! HÀr gÀller det att hÄlla sig undan. Annars hyr jag de med den rostiga skÄpbilen pÄ Backaplan (de anvÀnder trottoarerna som toalett) och spÄrar IP-adressen till den som bjuder över sen har vi ett romrÄnbögmord pÄ halsen. Inte kul för nÄgon sÄ hÄll er för helvete borta
Dixie kommer inte slÀppa den om han fÄr den. Jag Ä andra sidan Àr en flippande jÀvel.Hahaha, förlÄt! Ville ju bara ha in den hÀr sÄ jag kan köpa den nÀr min ekonomi Àr pÄ fötter...![]()
Efter en heldag i skidbacken dÀr sonen kört bÄde storslalom- och slalomrace förtjÀnar jag
och hÀmnaren lite relax
![]()
Jag kommer jaga dig! Det kommer inte ens vara svÄrt att straffa dig...Dixie kommer inte slÀppa den om han fÄr den. Jag Ä andra sidan Àr en flippande jÀvel.![]()
Vad dÄ??? Inga bud lagda, stÄr det ju......Haha! Bud lagt!
Han ville bara ge mig huvudbry. Jag Àr van...Vad dÄ??? Inga bud lagda, stÄr det ju......
à lrajt gentlehens! HÀr gÀller det att hÄlla sig undan. Annars hyr jag de med den rostiga skÄpbilen pÄ Backaplan (de anvÀnder trottoarerna som toalett) och spÄrar IP-adressen till den som bjuder över sen har vi ett romrÄnbögmord pÄ halsen. Inte kul för nÄgon sÄ hÄll er för helvete borta
Vad Àr detta för Breitling? Den sÄg sÄ "tunn" och "bÀrbar" ut med BreitlingmÄtt mÀtt.
Popcorndags.
VÀnta behöver ny öl ocksÄ.
Avenger II GMT![]()
Haha sÄn dÀr humor förstÄr jag. Etnisk hothumor Àr alltid kul. Dina andra skÀmt förstÄr jag inte pga staden...à lrajt gentlehens! HÀr gÀller det att hÄlla sig undan. Annars hyr jag de med den rostiga skÄpbilen pÄ Backaplan (de anvÀnder trottoarerna som toalett) och spÄrar IP-adressen till den som bjuder över sen har vi ett romrÄnbögmord pÄ halsen. Inte kul för nÄgon sÄ hÄll er för helvete borta