InsÄg precis att mitt nyförvÀrv Àr likadan som Johans!! Nu delar vi bÄde förnamn och klocka.I sin rÀtta miljö x2![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
InsÄg precis att mitt nyförvÀrv Àr likadan som Johans!! Nu delar vi bÄde förnamn och klocka.I sin rÀtta miljö x2![]()
Aldrig sett @DrKlocka eller Johan Persson i samma rum, coincidence or not?InsÄg precis att mitt nyförvÀrv Àr likadan som Johans!! Nu delar vi bÄde förnamn och klocka.
![]()
![]()
Vem vet, universum works in mysterious ways!Aldrig sett @DrKlocka eller Johan Persson i samma rum, coincidence or not?
Mysig!Grönt Àr skönt
![]()
Soligt idag!
![]()
HallÄ alla!
Har kikat pÄ Breitling ett bra tag nu, de 2 modeller jag fastnat för mest pÄ Àr Aerospace och Colt.
TÀnker mig alltsÄ en kvartsare, sÄ det jag hoppas pÄ Àr att fÄ ta del av eran kunskap av dessa modeller/Breitlings kvartsare overall.
DÄ jag tÀnkt köpa anvÀnd sÄ typ vad det Àr för skillnader pÄ olika Ärsmodeller av Aerospace.
Tackar pÄ förhand!
Ahhh sÄg inte den, tackar tackar!Denna trÄden Àr en bra start
Den "MUSTIGA" đđŒ - AEROSPACE - TrĂ„den!
Eftersom det finns ett helt koppel med RolextrÄdar, sÄ Àr det pÄ tiden att Breitling ocksÄ fÄr det! Skulle nog sÀga att Aerospace Àr i samma dignitet som Submariner och GMT Àr hos Rolex. Nu kommer vissa sÀtta ner foten och sÀga " NEJ " dom spelar inte ens i samma liga, dÄ sÀger jag att du Àr...klocksnack.se
Grattis till en riktig Breitling (inte som senaste Ärens slÀppMin första Breitling, en liten nÀtt Colt! Gillar den blÄa tavlan men bandet Àr lite stelt och slitet. Vad rekommenderas? LÀder? Gummi? BlÄtt eller annan fÀrg?
![]()
Min första Breitling, en liten nÀtt Colt! Gillar den blÄa tavlan men bandet Àr lite stelt och slitet. Vad rekommenderas? LÀder? Gummi? BlÄtt eller annan fÀrg?
![]()
Vad e de för mÀrke pÄ de bandet du har pÄ?Rött funkar vÀl?
![]()
Minns inte riktigt, men jag tror det Àr det hÀr och riktigt bra lagom röd och skönt pÄ:Vad e de för mÀrke pÄ de bandet du har pÄ?
Ăr det 43 eller 45mm pĂ„ den?Dags o ge sig. Det Ă€r ju Ă€ndĂ„ fredag
![]()
Ser alltid jĂ€ttestort ut pĂ„ nĂ€rbild, den Ă€r pĂ„ grĂ€nsen men funkar. Köp helt klart den klocka du gillar designen pĂ„ mestĂr Avenger night mission för stor för min handled?
Jag stannade till i butiken tidigare idag och night mission 42 och superocean 42 fÄngade verkligen min uppmÀrksamhet. TyvÀrr hade jag nÄgonstans att vara sÄ jag tÀnkte inte pÄ att ta bÀttre bilder pga stress
Ser den för stor eller för liten ut?
Superocean Àr riktigt snyggt med en 47 mm L2L men Avenger Àr runt 51 L2L, men för mig personligen Àr jag mer intresserad av Avenger.
Vad tycker ni folket?
Ska förbi nÀsta vecka nÀr jag har lite mer tid och kÀnna och klÀmma lite mer pÄ klockorna
![]()
![]()
![]()
45 starka titan-millimetrarĂr det 43 eller 45mm pĂ„ den?