• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

I sin rĂ€tta miljö x2 đŸ„ł
InsÄg precis att mitt nyförvÀrv Àr likadan som Johans!! Nu delar vi bÄde förnamn och klocka.

bratte.jpg
johanp.jpeg

HallÄ alla!

Har kikat pÄ Breitling ett bra tag nu, de 2 modeller jag fastnat för mest pÄ Àr Aerospace och Colt.
TÀnker mig alltsÄ en kvartsare, sÄ det jag hoppas pÄ Àr att fÄ ta del av eran kunskap av dessa modeller/Breitlings kvartsare overall.
DÄ jag tÀnkt köpa anvÀnd sÄ typ vad det Àr för skillnader pÄ olika Ärsmodeller av Aerospace.
Tackar pÄ förhand!

HallÄ alla!

Har kikat pÄ Breitling ett bra tag nu, de 2 modeller jag fastnat för mest pÄ Àr Aerospace och Colt.
TÀnker mig alltsÄ en kvartsare, sÄ det jag hoppas pÄ Àr att fÄ ta del av eran kunskap av dessa modeller/Breitlings kvartsare overall.
DÄ jag tÀnkt köpa anvÀnd sÄ typ vad det Àr för skillnader pÄ olika Ärsmodeller av Aerospace.
Tackar pÄ förhand!

Denna trÄden Àr en bra start :)

Denna trÄden Àr en bra start :)

Ahhh sÄg inte den, tackar tackar!

Jag har ett gott öga till Chronomat 36, men aldrig Àgt nÄgon. SÀllan dom dyker upp begagnade. Vill bara tipsa trÄden om att det nu ligger en pÄ Kaplans för auktion. Ska inte ha den sjÀlv, sÄ hoppas att mitt tips gör att den hamnar hos nÄgon som visar den i trÄden sÄ smÄningom. :cool:

Min första Breitling, en liten nĂ€tt Colt! Gillar den blĂ„a tavlan men bandet Ă€r lite stelt och slitet. Vad rekommenderas? LĂ€der? Gummi? BlĂ„tt eller annan fĂ€rg? đŸ„ł

IMG_4792.jpeg
Grattis till en riktig Breitling (inte som senaste Ärens slÀpp ;) )

Den dÀr ska du definitivt bÀra pÄ ett, i samma nyans blÄ som urtavlan, gummiband!

Edit: eller ett gult gummi đŸ‘đŸ»

Mitt senaste köp Breitling Avenger 43, var ute efter en med svart tavla igentligen dĂ„ jag haft lite svĂ„rt för blĂ„a. Men Ă„ngrar mig verkligen inte att ja tog en med blĂ„ , kĂ€nns verkligen helrĂ€tt pĂ„đŸ‘đŸ˜ƒđŸ˜ƒ

Bilagor

• AAC151ED-C4B2-45DF-A3C0-AB2367463DD8.jpeg
    AAC151ED-C4B2-45DF-A3C0-AB2367463DD8.jpeg
    419.4 KB · Visningar: 4
  • 9DD25C3A-63CF-4EC3-963C-3E51BA78954C.jpeg
    9DD25C3A-63CF-4EC3-963C-3E51BA78954C.jpeg
    698.2 KB · Visningar: 6
  • 1212461D-1232-4CDF-A344-5198A6C0D3C6.jpeg
    1212461D-1232-4CDF-A344-5198A6C0D3C6.jpeg
    361.1 KB · Visningar: 5
Senast Àndrad:
Vad e de för mÀrke pÄ de bandet du har pÄ?
Minns inte riktigt, men jag tror det Àr det hÀr och riktigt bra lagom röd och skönt pÄ:

Är Avenger night mission för stor för min handled?

Jag stannade till i butiken tidigare idag och night mission 42 och superocean 42 fÄngade verkligen min uppmÀrksamhet. TyvÀrr hade jag nÄgonstans att vara sÄ jag tÀnkte inte pÄ att ta bÀttre bilder pga stress
Ser den för stor eller för liten ut?
Superocean Àr riktigt snyggt med en 47 mm L2L men Avenger Àr runt 51 L2L, men för mig personligen Àr jag mer intresserad av Avenger.
Vad tycker ni folket?

Ska förbi nĂ€sta vecka nĂ€r jag har lite mer tid och kĂ€nna och klĂ€mma lite mer pĂ„ klockorna 😊
IMG_6443.jpeg

IMG_6445.jpeg
IMG_6452.jpeg
IMG_6451.jpeg

Bilagor

• IMG_6443.jpeg
    IMG_6443.jpeg
    837.8 KB · Visningar: 3
Är Avenger night mission för stor för min handled?

Jag stannade till i butiken tidigare idag och night mission 42 och superocean 42 fÄngade verkligen min uppmÀrksamhet. TyvÀrr hade jag nÄgonstans att vara sÄ jag tÀnkte inte pÄ att ta bÀttre bilder pga stress
Ser den för stor eller för liten ut?
Superocean Àr riktigt snyggt med en 47 mm L2L men Avenger Àr runt 51 L2L, men för mig personligen Àr jag mer intresserad av Avenger.
Vad tycker ni folket?

Ska förbi nĂ€sta vecka nĂ€r jag har lite mer tid och kĂ€nna och klĂ€mma lite mer pĂ„ klockorna 😊
IMG_6445.jpeg
IMG_6452.jpeg
IMG_6451.jpeg
Ser alltid jÀttestort ut pÄ nÀrbild, den Àr pÄ grÀnsen men funkar. Köp helt klart den klocka du gillar designen pÄ mest

Tillbaka
Topp