• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Har letat pÄ cousins men vet inte exakta mÄtt pÄ packningar för boett, pushers etc., de finns inte med bland deras generiska delar. Ska kika pÄ verkmÀstarna.
Nej, det kan nog vara en utmaning. Generiska packningar krÀver att du vet exakt vad du vill ha.
Men jag skulle tro att du kan stÀlla frÄgan till verkmÀstarna och be om hjÀlp att hitta rÀtt.

Har letat pÄ cousins men vet inte exakta mÄtt pÄ packningar för boett, pushers etc., de finns inte med bland deras generiska delar. Ska kika pÄ verkmÀstarna.
Du fÄr köpa ett sortiment o-ringar för tryckknappar. Du kan inte rÀkna med att köpa fÀrdiga kit, det Àr mÄtta fram som gÀller. Enklast att köpa ett set och jÀmföra med det du har.

Hej jag har köpt en Breitling Emergency Chronograph frÄn ca 1971-1980 tror ja.
Är det nĂ„gon som vet nĂ„got om klockan? Tacksam för svar om nĂ„gon vet.
Hittar inte nÄgot pÄ nÀtet suck
Mv h Magnus

Bilagor

• 355A60D7-A00C-4297-927E-EB06A756FB92.jpeg
    355A60D7-A00C-4297-927E-EB06A756FB92.jpeg
    622.3 KB · Visningar: 5
  • 915D0A63-F4CA-4BBA-8860-D75A8C4D4A72.jpeg
    915D0A63-F4CA-4BBA-8860-D75A8C4D4A72.jpeg
    851.5 KB · Visningar: 3
jag gav bara 2000 pÄ tradera det var ett infall men nÀr jag fick hem den var det vÀl sÄdÀr tyckte ja att armbandet var kass,
Tok-fake. En Àkta ser inte ut sÄ som den gör. Och du skulle behöva betala minst 30 0000kr för ett original. SÄ Àr det för billigt Àr det inte bra.

Det har gjorts förfalskningar som Àr hyfsade i minst 25Är. De som finns nu och Àr nya kan vara riktigt bra och svÄra att se skillnad pÄ enbart pÄ en bild. Den du har köpt Àr sÀkert ganska gammal för det Àr en dÄlig kopia.

Försök att hÀva köpet via tradera eller förstör klockan. Och vÀlkommen till KS, hÀr kan du köpa tryggare Àn pÄ tradera eller blocket.

Hej jag har köpt en Breitling Emergency Chronograph frÄn ca 1971-1980 tror ja.
Är det nĂ„gon som vet nĂ„got om klockan? Tacksam för svar om nĂ„gon vet.
Hittar inte nÄgot pÄ nÀtet suck
Mv h Magnus

Tok-fake. En Àkta ser inte ut sÄ som den gör. Och du skulle behöva betala minst 30 0000kr för ett original. SÄ Àr det för billigt Àr det inte bra.

Det har gjorts förfalskningar som Àr hyfsade i minst 25Är. De som finns nu och Àr nya kan vara riktigt bra och svÄra att se skillnad pÄ enbart pÄ en bild. Den du har köpt Àr sÀkert ganska gammal för det Àr en dÄlig kopia.

Försök att hÀva köpet via tradera eller förstör klockan. Och vÀlkommen till KS, hÀr kan du köpa tryggare Àn pÄ tradera eller blocket.
Och framför allt Àr KS ett grymt stÀlle att lÀsa pÄ, diskutera och lÀra sig mer. SÄ slipper du gÄ pÄ samma nit i framtiden förhoppningsvis.

Och som andra redan skrivit, kopian du köpt Ă€r đŸ€ź

jo jag fattade det nÀr jag sÄg den, jag har ju tvÄ Crosswind special, o det Àr ju skillnad, men jag har bara haft den i dag , trodde den var gammal men det Àr bara att inse att jag blev lurad lill slut, ( förbannat )

Tillbaka
Topp