• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Varför Àr de sÄ restriktiva med det tro? Behöver man ha klockan med sig in sÄ de ser att man inte hÄller pÄ med nÄgot fuffens eller vad?
Ja för de vill tjÀna pengar pÄ annan service. SÄ förstod jag det pÄ kvinnan jag talade med pÄ Breitling. Eller ja det var underförstÄtt eftersom de ville att man skickade in klockan och gör man det blir man ju alltid debiterad 400:- för kostnadsförslag sÄ... Det Àr min slutsats iaf.

Jag frÄgade faktiskt det ocksÄ! Kan jag komma in med den sÄ fÄr ni byta skruvarna och lÀgga dit 2st extra dÄ jag hade extra lÀnkar utan skruvar, men dom ville ha in den pÄ service för att övht göra nÄgot med den.
Pratade med Breitling Scandinavia (TÀby), var kanske ett Är sen förvisso sÄ kanske Àndrat numera?

Men kÀnns lite overkill för ett par skruvar som man tycker borde vara förbrukingsvara i princip.. förstÄr ocksÄ att dom sÀkert vill hÄlla ner falska tillbehör pÄ marknaden men ÀndÄ.
Jag tror det beror pÄ att de inte vill sÀlja delar till privatpersoner öht.
Stryper de delarna sÄ mÄste man lÀmna in klockan. Det genererar klirr i kassan.

Titta vad jag fick hem idag.

1751282893913.jpeg

Grattis! Snygg och perfekt med lite band ocksÄ sÄ du inte behöver oroa dig över att bÀra med lÀnk hela tiden. ;)
Tack! Ja det blir bra med lite band sÄ man kan plaska runt o spara lÀnken lite. Haft denna fast med silver tavlan o svarta subdails. Gillar denna bÀttre faktiskt.
Hursomhelst otroligt mkt dinka för pengen.

GodkvÀll allihopa.

Har köpt mig min första "riktiga" klocka.
En Breitling B10350 med svart tavla.
(Kan tydligen inte lÀgga in bilder Ànnu)

FrÄga, vart rekommenderar ni att jag ska lÀmmna in den pÄ service?
Jag Àr bosatt i BÄlsta.

Köpt pÄ auktion, sÄ inga papper Àr tyvÀrr med.

Mvh
Markus

GodkvÀll allihopa.

Jag Àr bosatt i BÄlsta.

Mvh
Markus
Jag hade lÀmnat den till Krons. Grattis till klockan!

GodkvÀll allihopa.

Jag Àr bosatt i BÄlsta.

Mvh
Markus
Urbrev.se om du inte fÄr ett hysteriskt trevligt bemötande av Krons.

Tillbaka
Topp