KAP!JajamÀn, knep den hÀr pÄ KS.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KAP!JajamÀn, knep den hÀr pÄ KS.
Görs sig bra pÄ alla band men bÀst pÄ svart eller lÀnk imo.Testar det röda
![]()
LÀnken Àr grym till denna men jag tycker nog det röda poppar lite kul ÀndÄ. En kul sommarkomboGörs sig bra pÄ alla band men bÀst pÄ svart eller lÀnk imo.
Riktig bra kombo!!!Testar det röda
![]()
Ja men har nog landat i att det svarta funkar bĂ€ttre Ă€ndĂ„âŠmen kul kombo.Riktig bra kombo!!!
BRETNOINGJag satt och lekte med Googles AI-verktyg för att testa lite olika straps pÄ min chronomat, och den skapade denna bilden som var helt off frÄn det jag frÄgade om, men satan vilken snygg ref! Finns den hÀr klockan ens eller Àr det bara AI som kokade ihop nÄgot eget? MÄste typ ha om den existerar..
Grymma,men prisetNyslÀpp: Breitling Erling Haaland
![]()
Sjukt najs med en svensk meteorit.NyslÀpp: Breitling Erling Haaland
![]()
Neeej, sĂ€lj inte, omöjligt att det finns nĂ„got snyggare Ă€n ett rött gummi till den dĂ€r!Ja men har nog landat i att det svarta funkar bĂ€ttre Ă€ndĂ„âŠmen kul kombo.
Finns ett rött om nĂ„n Ă€r sugen âŠ.
20% Àr vÀl standardrabatt hos AD... Men ÀndÄ bra tips. Synd att man inte kan se deras lagersaldo.Ett brattetips till alla brates
![]()