• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Åsikter om fĂ€rgen stĂ„r mellan grönt eller svart, Avenger 44 Chronograph B01.

Bilagor

• IMG_8712.jpeg
    IMG_8712.jpeg
    142.7 KB · Visningar: 4
  • IMG_8711.jpeg
    IMG_8711.jpeg
    111.7 KB · Visningar: 4
Jag fick rabatt av Krons online pÄ en Tudor Black Bay 10% direkt vid onlineköp. SÄ nej de rabatterar. Beroende pÄ modeller sÄklart.
aha, trodde inte det fanns pÄ kartan att dom rabattera tudor. Hur frÄgar man om det snyggt dÄ? Jag har aldrig blivit erbjuden nÄgon rabatt, har heller ej frÄgat.

aha, trodde inte det fanns pÄ kartan att dom rabattera tudor. Hur frÄgar man om det snyggt dÄ? Jag har aldrig blivit erbjuden nÄgon rabatt, har heller ej frÄgat.
Du kommer nog aldrig bli erbjuden rabatt. Det Ă€r bara att frĂ„ga vad de kan göra pĂ„ priset. Det vĂ€rsta du kan fĂ„ Ă€r nedvĂ€rderande blickar och ett nej. 😂

Du kommer nog aldrig bli erbjuden rabatt. Det Ă€r bara att frĂ„ga vad de kan göra pĂ„ priset. Det vĂ€rsta du kan fĂ„ Ă€r nedvĂ€rderande blickar och ett nej. 😂
haha tack för tipset! Har haft magen att vela köpa en rolex och efterfrÄgat det, sÄ nedvÀrderande blickar frÄn adn Àr inget nytt för mig :)

Jag skulle behöva ha er hjÀlp. Mina svÀrförÀldrar hÄller pÄ att stÀda ur ett dödsbo som de Àrvt. De fann en klocksamling med flertalet Festina-klockor. Men mitt ibland dem hittade jag tvÄ Breitling-klockor:

1. Breitling Colt Automatic A1738811/BD44 med originalbox och certifikat. LÀdret Àr ganska sunkigt och klockan har en del repor.

2. Breitling A13356. Den saknar box och papper. Jag kan inte hitta modellen. En repa mitt pÄ glaset ca en halv cm.

Nu till mina frÄgor:
  • Vad skulle ni sĂ€ga att vĂ€rdet Ă€r pĂ„ Colten?
  • Är klocka nummer tvĂ„ en falsk Breitling? Breitling-loggan tycker jag inte Ă€r helt centrerad och jag hittar inte modellen efter kort efterforskning.
  • Jag har fĂ„tt i uppdrag att sĂ€lja klockorna Ă„t mina svĂ€rförĂ€ldrar. Eftersom jag vet sĂ„ lite om klockorna, hur bĂ€r jag mig smidigast Ă„t att sĂ€lja dem? SĂ€ljer jag dem hĂ€r via forumet till nĂ„gon som kan möta upp och sjĂ€lv inspektera klockorna? SĂ€ljer jag dem till en butik?

Bilagor

• IMG_8168.jpeg
    IMG_8168.jpeg
    520.5 KB · Visningar: 3
  • IMG_8167.jpeg
    IMG_8167.jpeg
    346.4 KB · Visningar: 4
  • IMG_8166.jpeg
    IMG_8166.jpeg
    285.7 KB · Visningar: 5
  • IMG_8165.jpeg
    IMG_8165.jpeg
    656.7 KB · Visningar: 5
  • IMG_8164.jpeg
    IMG_8164.jpeg
    281.7 KB · Visningar: 9
Jag skulle behöva ha er hjÀlp. Mina svÀrförÀldrar hÄller pÄ att stÀda ur ett dödsbo som de Àrvt. De fann en klocksamling med flertalet Festina-klockor. Men mitt ibland dem hittade jag tvÄ Breitling-klockor:

1. Breitling Colt Automatic A1738811/BD44 med originalbox och certifikat. LÀdret Àr ganska sunkigt och klockan har en del repor.

2. Breitling A13356. Den saknar box och papper. Jag kan inte hitta modellen. En repa mitt pÄ glaset ca en halv cm.

Nu till mina frÄgor:
  • Vad skulle ni sĂ€ga att vĂ€rdet Ă€r pĂ„ Colten?
  • Är klocka nummer tvĂ„ en falsk Breitling? Breitling-loggan tycker jag inte Ă€r helt centrerad och jag hittar inte modellen efter kort efterforskning.
  • Jag har fĂ„tt i uppdrag att sĂ€lja klockorna Ă„t mina svĂ€rförĂ€ldrar. Eftersom jag vet sĂ„ lite om klockorna, hur bĂ€r jag mig smidigast Ă„t att sĂ€lja dem? SĂ€ljer jag dem hĂ€r via forumet till nĂ„gon som kan möta upp och sjĂ€lv inspektera klockorna? SĂ€ljer jag dem till en butik?
Kronografen Àr fejk tyvÀrr.
Om Colten Àr Àkta sÄ kan du nog fÄ (upp till)15k för, beroende pÄ om den hÄller tiden hyfsat

Tillbaka
Topp