Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag röstar pÄ svart!à sikter om fÀrgen stÄr mellan grönt eller svart, Avenger 44 Chronograph B01.
Grönt. Det skapar en bÀttre kontrast till subdialsenà sikter om fÀrgen stÄr mellan grönt eller svart, Avenger 44 Chronograph B01.
Tycker spontant den gröna, men brukar tröttna pĂ„ pĂ„ fĂ€rgade tavlor, sĂ„ risken att svart vunnit i lĂ€ngdenâŠĂ sikter om fĂ€rgen stĂ„r mellan grönt eller svart, Avenger 44 Chronograph B01.
à sikter om fÀrgen stÄr mellan grönt eller svart, Avenger 44 Chronograph B01.
Hade det varit 42:an sĂ„ hade jag sagt grön utan tvekan. Nu lutar jag Ă„t den svarta.Tycker spontant den gröna, men brukar tröttna pĂ„ pĂ„ fĂ€rgade tavlor, sĂ„ risken att svart vunnit i lĂ€ngdenâŠ
Ăr det? Vilka stĂ€llen?20% Ă€r vĂ€l standardrabatt hos AD... Men Ă€ndĂ„ bra tips. Synd att man inte kan se deras lagersaldo.
Alla? Jag har inte hört talas om nĂ„gon som betalat listpris hos Breitling AD.Ăr det? Vilka stĂ€llen?
Bra att vetaAlla? Jag har inte hört talas om nÄgon som betalat listpris hos Breitling AD.
Jag fick rabatt av Krons online pÄ en Tudor Black Bay 10% direkt vid onlineköp. SÄ nej de rabatterar. Beroende pÄ modeller sÄklart.Bra att vetaTrodde Krons och Erikson i Stockholm var strikta med att inte rabattera.
aha, trodde inte det fanns pÄ kartan att dom rabattera tudor. Hur frÄgar man om det snyggt dÄ? Jag har aldrig blivit erbjuden nÄgon rabatt, har heller ej frÄgat.Jag fick rabatt av Krons online pÄ en Tudor Black Bay 10% direkt vid onlineköp. SÄ nej de rabatterar. Beroende pÄ modeller sÄklart.
Du kommer nog aldrig bli erbjuden rabatt. Det Àr bara att frÄga vad de kan göra pÄ priset. Det vÀrsta du kan fÄ Àr nedvÀrderande blickar och ett nej.aha, trodde inte det fanns pÄ kartan att dom rabattera tudor. Hur frÄgar man om det snyggt dÄ? Jag har aldrig blivit erbjuden nÄgon rabatt, har heller ej frÄgat.
haha tack för tipset! Har haft magen att vela köpa en rolex och efterfrÄgat det, sÄ nedvÀrderande blickar frÄn adn Àr inget nytt för migDu kommer nog aldrig bli erbjuden rabatt. Det Àr bara att frÄga vad de kan göra pÄ priset. Det vÀrsta du kan fÄ Àr nedvÀrderande blickar och ett nej.![]()
Grön, grymt nice.à sikter om fÀrgen stÄr mellan grönt eller svart, Avenger 44 Chronograph B01.
Grönt.....alla dagar i veckan.à sikter om fÀrgen stÄr mellan grönt eller svart, Avenger 44 Chronograph B01.
Grönt, mycket roligare!à sikter om fÀrgen stÄr mellan grönt eller svart, Avenger 44 Chronograph B01.
Grön!à sikter om fÀrgen stÄr mellan grönt eller svart, Avenger 44 Chronograph B01.
Svart Den gröna Àr inte alls lika snygg som den mörkgröna de hade förut. Eller har pÄ Chronomaterna. I mitt tycke iaf.à sikter om fÀrgen stÄr mellan grönt eller svart, Avenger 44 Chronograph B01.
Grönt poppar bÀttre, helt klart snyggare.à sikter om fÀrgen stÄr mellan grönt eller svart, Avenger 44 Chronograph B01.
Kronografen Àr fejk tyvÀrr.Jag skulle behöva ha er hjÀlp. Mina svÀrförÀldrar hÄller pÄ att stÀda ur ett dödsbo som de Àrvt. De fann en klocksamling med flertalet Festina-klockor. Men mitt ibland dem hittade jag tvÄ Breitling-klockor:
1. Breitling Colt Automatic A1738811/BD44 med originalbox och certifikat. LÀdret Àr ganska sunkigt och klockan har en del repor.
2. Breitling A13356. Den saknar box och papper. Jag kan inte hitta modellen. En repa mitt pÄ glaset ca en halv cm.
Nu till mina frÄgor:
- Vad skulle ni sÀga att vÀrdet Àr pÄ Colten?
- Ăr klocka nummer tvĂ„ en falsk Breitling? Breitling-loggan tycker jag inte Ă€r helt centrerad och jag hittar inte modellen efter kort efterforskning.
- Jag har fÄtt i uppdrag att sÀlja klockorna Ät mina svÀrförÀldrar. Eftersom jag vet sÄ lite om klockorna, hur bÀr jag mig smidigast Ät att sÀlja dem? SÀljer jag dem hÀr via forumet till nÄgon som kan möta upp och sjÀlv inspektera klockorna? SÀljer jag dem till en butik?
Tack för svar! Vad Àr det som gör att du vet att den Àr fejk?Kronografen Àr fejk tyvÀrr.
Om Colten Àr Àkta sÄ kan du nog fÄ (upp till)15k för, beroende pÄ om den hÄller tiden hyfsat