• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Suget pĂ„ en Breitling börjar bli stort igen. Är just nu sugen pĂ„ en Chronomat 41 airborne. NĂ„gon som har/haft en och vill dela lite hur den upplevs?

Lite bilder pÄ tidigare jag Àgt för att liva upp posten lite
IMG_2166.png

2616.jpeg
Jag har haft 41:an, den var lagom stor för min taniga handled!
Upplevde den som nÄgot topptung (bilden blir lite missvisande dÄ lÀnken ocksÄ Àr nÄgot lös) men mycket bang for the bucks. TÀnk pÄ att den Àr polerad, sÄ det blir lite av en repmagnet :)
7237.jpeg
4919.jpeg

Senast Àndrad:
Jag har haft 41:an, den var lagom stor för min taniga handled!
Upplevde den som nÄgot topptung (bilden blir lite missvisande dÄ lÀnken ocksÄ Àr nÄgot lös) men mycket bang for the bucks. TÀnk pÄ att den Àr polerad, sÄ det blir lite av en repmagnet :)
7237.jpeg
4919.jpeg
Tack för svar, repor har jag aldrig nÄgra problem med, tÀnker mig den pÄ gummit sÄ kanske man inte kommer uppleva den lika topptung

Vad Àr detta? De som har orange dyker ju upp titt som tÀtt men den dÀr varianten kan inte vara sÀrskilt vanlig?
Det Àr Chronomat 41an MB0141 Japan LE (Karbon tavla)
Den orangea Àr 44mm MB0111 Raven

Man ser dom mindre i Sverige men i Asien och Mellanöstern har jag sett nÄgra i det vilda.
Kul klocka Ă€ndĂ„, jag jobbar ju mycket i det spektrat andra hatar...men det gör vi ju alla hĂ€r i Breitling trĂ„den 😂

Vad Àr lug till lug mÄttet pÄ en sÄdan?
50mm plus en liten lite skvĂ€tt 😅

Grattis till en grym dinka.
Tack! Den blev ett av bara farten köp medans jag vĂ€ntar pĂ„ en avenger. NĂ„gra smĂ„ repor men rĂ€tt frĂ€sch. Nu Ă€r det bara direkt in pĂ„ service 😅
MĂ€tte upp den till -17 sekunder, sĂ„ det blir skoj...men det visste jag och den var billig sĂ„ en chansning đŸ»

Denna model Àr sjukt cool!! Kan nÄgon lÀnka till varianten pÄ Breitlings websida?

Denna model Àr sjukt cool!! Kan nÄgon lÀnka till varianten pÄ Breitlings websida?

Tillbaka
Topp