• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Föresten, var ligger Beso Ur och vad tog han för den? Var det prutlÀge eller mÀrkte han hur ivrig du var nÀr du kastade dig över den?

VÀstra Hamngatan i Göteborg. KÀnns mer som en antikhandel.

Blev det priset som stod i katalogen, 16.850kr. Han mÀrkte sÀkert att jag var sugen, men försökte ÀndÄ lite försiktigt. Han sa att det var fasta priser, och det kÀndes fine för mig. Han kÀndes som en skön snubbe, och jag fick kÀnslan av mycket klocka för pengarna :)

VÀstra Hamngatan i Göteborg. KÀnns mer som en antikhandel.

Blev det priset som stod i katalogen, 16.850kr. Han mÀrkte sÀkert att jag var sugen, men försökte ÀndÄ lite försiktigt. Han sa att det var fasta priser, och det kÀndes fine för mig. Han kÀndes som en skön snubbe, och jag fick kÀnslan av mycket klocka för pengarna :)

Det kÀnns som ett bra pris!

Det var nÀr jag sÄg min morfars Breitling nÀr jag var liten som gjorde att jag fick upp ögonen för klockor, och dÄ sa jag att en dag ska jag ocksÄ köpa mig en Breitling.

Nu Àr jag Àntligen med i klubben efter att ha hittat en Colt II med blÄtavla som jag har letat efter under en lÀngre tid :)

xNU1A9h.jpg

VLz2CGD.jpg

Det var nÀr jag sÄg min morfars Breitling nÀr jag var liten som gjorde att jag fick upp ögonen för klockor, och dÄ sa jag att en dag ska jag ocksÄ köpa mig en Breitling.

Nu Àr jag Àntligen med i klubben efter att ha hittat en Colt II med blÄtavla som jag har letat efter under en lÀngre tid :)

xNU1A9h.jpg

VLz2CGD.jpg

Den fÄr du sÀlja till mig om du absolut vill! ;)

Hej,
har en frÄga angÄende modellen A13350, kÀnner nÄgon till under vilka Är denna tillverkades?

Tack pÄ förhand!

xNU1A9h.jpg

VLz2CGD.jpg

Grattis!
Kanon snygg!

Riktigt snygg, jag hoppas ocksÄ finna ett bra objekt och gÄ med i Breitlingklubben...Àr dock inne pÄ ChronomatspÄret enligt ovan kommentar.

xNU1A9h.jpg

VLz2CGD.jpg
Snyggt! Grattis :D

SÄg en Breitling i programmet "Stampen i Chicago" pÄ 12an nyss. Guld och diamanter. Tjejen som lÀmnade in den fick 50 000 dollar för den... :cool:

Nu har det hÀnt det som inte fÄr hÀnda, klockan fick inte Ànnu en vecka i fint skick, min nya Breitling superocean har fÄr en ful reva i gummit och pÄ bezeln =:):::::::

Lillgrabben bankade med sin leksak och olyckligtvis sÄ trÀffade den min klocka.
Vad kostar det att byta bezeln ?

xNU1A9h.jpg

VLz2CGD.jpg

Stort grattis till en av de grymmaste klockorna för sitt pris!!

Den svarttavlade kusinen hÀlsar sÄ gott! ;)
DSC_0936.JPG

Bilagor

• DSC_0001.JPG
    DSC_0001.JPG
    115.3 KB · Visningar: 59
Det Ă€r en sak jag lĂ€nge funderat pĂ„ utan att riktigt forska i det. Vad Ă€r UTC-modulerna vĂ€rda löst? Är det nĂ„gon större efterfrĂ„ga pĂ„ dessa? Vad tycker folk om dem?

BUMP!

Nu har det hÀnt det som inte fÄr hÀnda, klockan fick inte Ànnu en vecka i fint skick, min nya Breitling superocean har fÄr en ful reva i gummit och pÄ bezeln =:::::::

Nu har det hÀnt det som inte fÄr hÀnda, klockan fick inte Ànnu en vecka i fint skick, min nya Breitling superocean har fÄr en ful reva i gummit och pÄ bezeln =:):::::::

Fan va trÄkigt. MisstÀnker annars att det Àr som med vindrutan pÄ bilen, sÄ fort du bytt den sÄ kommer nya stenskott!

BUMP!

Nu har det hÀnt det som inte fÄr hÀnda, klockan fick inte Ànnu en vecka i fint skick, min nya Breitling superocean har fÄr en ful reva i gummit och pÄ bezeln =:::::::

Aj aj...
DÀremot Àr det inte hela vÀrlden att byta bezel.
Jag bytte pÄ min SOHC för under 2000 kr

Tillbaka
Topp