+1 pÄ den !Ja, den dÀr vill verkligen ha. Hoppas Tobbe-i-Etuna köper nÄgot fint och sÄ han fÄr fortsÀtta skriva i denna fina trÄd.
Skickas frÄn min iPhone
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
+1 pÄ den !Ja, den dÀr vill verkligen ha. Hoppas Tobbe-i-Etuna köper nÄgot fint och sÄ han fÄr fortsÀtta skriva i denna fina trÄd.
Ja, den dÀr vill verkligen ha. Hoppas Tobbe-i-Etuna köper nÄgot fint och sÄ han fÄr fortsÀtta skriva i denna fina trÄd.
Klart han gör, jag sitter i alla fall lugnt i bÄten och invÀntar en hejdundrande paketöppning sÄ smÄningom![]()
Tippar pÄ gmtVad ska Tobbe-i-Etuna köpa egentligen? Den Àr svart och det Àr en kronograf vad jag har förstÄtt.
NĂ„gon av dessa?
![]()
![]()
![]()
![]()
Tippar pÄ gmt
Skickas frÄn min iPhone
Hemskaste av hemskt. Det Àr INTE en Breitling!!!!!!!![]()
Nja, dÄ skulle jag behöva sÀlja av betydligt mer av samlingen.......Av nÄgon anledning gissar jag AP RO... Àr det ens nÀra...?![]()
Jag rÄkar ha fler favoritmÀrken Àn ett!!!!!!UrsÀkta?
Jag rÄkar ha fler favoritmÀrken Àn ett!!!!!!
Varför sa du inte det pÄ en gÄng! DÄ vÀntar jag tÄlmodigt pÄ paketöppningen av en Sjöö Sandström UTC extreme black!?![]()
NÀr och om...................................fÄr vi se...................................
SnÀll tanke dock!SpÀnnande! Hade jag haft hÀsthandlarplÄnbok sÄ hade jag hjÀlpt dig pÄ traven och befriat dig frÄn B1:an diiiirekt.
Vad ska Tobbe-i-Etuna köpa egentligen? Den Àr svart och det Àr en kronograf vad jag har förstÄtt.
Den hÀr sÄ klart
![]()
![]()
Navitimer Black Steel, hÄrdaste svarta chronon just nu![]()
Eeh..vafalls?Hemskaste av hemskt. Det Àr INTE en Breitling!!!!!!!![]()
Samma problem hÀrSpÀnnande! Hade jag haft hÀsthandlarplÄnbok sÄ hade jag hjÀlpt dig pÄ traven och befriat dig frÄn B1:an diiiirekt.
Samma problem hÀrhade det gÄtt hade Aeron redan varit bestÀlld. Iskallt dÄlig tajming.
Skickas frÄn min iPhone
Hade ju planerat byta ut min Aero mot antingen en ny sÄn eller en Navitimer framÄt okt/nov, som 60 Ärsklocka. Hoppas Tobbe lyckas med sin försÀljning dock och stannar kvar i trÄdenDe Àr ju sÄ grymma. Tobbe fÄr flÀska pÄ med nÄgot rejÀlt om han sÀljer den.
Hade ju planerat byta ut min Aero mot antingen en ny sÄn eller en Navitimer framÄt okt/nov, som 60 Ärsklocka. Hoppas Tobbe lyckas med sin försÀljning dock och stannar kvar i trÄden
Skickas frÄn min iPhone
Aldrig nÄgonsinNavitimer Àr ju aldrig fel.![]()
Detta har aaaaaaaaldrig hÀnt mig förut, men sÄg en klocka som gör att habegÀret vÀcktes. DÄ ekonomin
inte motsvarar begÀret funderar jag pÄ om jag ska flippa Aerospacen?
TÀnkte bara hÀr slÀnga ut en blÀnkare för att se om nÄgon Àr intresserad innan jag gör slag i saken och lÀgger
upp den pÄ köp och sÀlj.
Som ni vet Àr den nyinköpt.
PM:a mig
![]()
Du har den förra versionen va?
http://gripenbro.se/artiklar/watches/breitling-3.html
Ăr detta ett sjukt bra pris eller har jag missat nĂ„got? Om man kollar upp samma ref pĂ„ chrono24 Ă€r den billigaste i paritet med Gripenbros och den dyraste ligger liksom 15.000:- över...?
LĂ€nk till chrono24:
http://www.chrono24.com/en/search/i...dosearch=true&searchexplain=1&resultview=list
HÄller definitivt med dÀr!Det kÀnns som ett riktigt bra pris!