Det beror pÄ om det Àr en 42mm samt med grÄ/svart tavla?TÀnkte kolla med er i trÄden innan jag lÀgger ut den pÄ K&S, finns nÄgot intresse?
Ăr den blĂ„ eller Ă€r det glaset som gör att den ser blĂ„ ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det beror pÄ om det Àr en 42mm samt med grÄ/svart tavla?TÀnkte kolla med er i trÄden innan jag lÀgger ut den pÄ K&S, finns nÄgot intresse?
Sjukt snygg!Inte fel med titan
Tjeckiska?TÀnkte kolla med er i trÄden innan jag lÀgger ut den pÄ K&S, finns nÄgot intresse?
Tavlan Àr svart skulle jag sÀgaDet beror pÄ om det Àr en 42mm samt med grÄ/svart tavla?
Ăr den blĂ„ eller Ă€r det glaset som gör att den ser blĂ„ ut?
KÀnner igen det dÀr. Blev sugen pÄ ett Hirschband till min Seawolf för nÄn dag sedan, sen rÄkade jag se nÄn Blacksteel hÀr sÄ kom det suget, & nu Àr jag jÀttenÀra att köpa en Hurricane.. Samtidigt kollar man t.ex sko-trÄden & vill köpa nya skor, & alla andra intressanta trÄdar. Borde finnas en stödgrupp för oss m köpabstinens!FÄr nog hÄlla mig ifrÄn denna trÄden.
Börjar bli lite smÄsugen pÄ en Breitling.
Skulle nog behöva hÄlla mig ifrÄn KS överlag egentligen för jag blir smÄsugen
pÄ en hel del för tillfÀllet. Köpabstinens
Stödgrupp, ja tack! Slutar snart med att jag köper nÄgot jag nÀstan vill ha annars .KÀnner igen det dÀr. Blev sugen pÄ ett Hirschband till min Seawolf för nÄn dag sedan, sen rÄkade jag se nÄn Blacksteel hÀr sÄ kom det suget, & nu Àr jag jÀttenÀra att köpa en Hurricane.. Samtidigt kollar man t.ex sko-trÄden & vill köpa nya skor, & alla andra intressanta trÄdar. Borde finnas en stödgrupp för oss m köpabstinens!
klart du ska ha en bratte!,det och en HC Àr ett mÄste i samlingenFÄr nog hÄlla mig ifrÄn denna trÄden.
Börjar bli lite smÄsugen pÄ en Breitling.
Skulle nog behöva hÄlla mig ifrÄn KS överlag egentligen för jag blir smÄsugen
pÄ en hel del för tillfÀllet. Köpabstinens
klart du ska ha en bratte!,det och en HC Àr ett mÄste i samlingen
Hmm. Saknar hydron en aning. Har redan sneglat pÄ en ny flera gÄnger. Förbaskat mycket klocka för pengen. Var rÀdd om den.klart du ska ha en bratte!,det och en HC Àr ett mÄste i samlingen
jepp,förjevvla bra klockaHydroconquest?
jepp,förjevvla bra klocka
redan besudlat den,putsat undersidan av kronan,dÄ gÄr dom frÄn vÀrdens obekvÀmaste,till silky smooth pÄ handledenHmm. Saknar hydron en aning. Har redan sneglat pÄ en ny flera gÄnger. Förbaskat mycket klocka för pengen. Var rÀdd om den.
vet att dom e svĂ„ra ,,,men de gĂ„Ă„Ă„r ju att hittaJag Ă„ngrar nĂ„got jĂ€vulskt att jag sĂ„lde min. Ănskar att den gick att fĂ„ tag pĂ„ igen.
MÄste sluta prata om den nu annars börjar jag grÄta.redan besudlat den,putsat undersidan av kronan,dÄ gÄr dom frÄn vÀrdens obekvÀmaste,till silky smooth pÄ handleden
vet att dom e svÄra ,,,men de gÄÄÄr ju att hitta
snackar vi samma sak??Hur fasiken dÄ?
Haha jÀvlar vad snyggt.Sonar lite för allt OT med en bild pÄ mitt nya spÀnne
snackar vi samma sak??
att hitta en longines HC?
eller e norrgubben dyngrak dÀr uppe pÄ fjÀllet?
oj! den var lÀcker ,,,nae en sÄnn blir nog vÀrre att hitta tyvÀrrPremiumvarianten med sunbursttavla.
Kolla skicket pÄ den jag sÄlde alldeles för billigt.
https://klocksnack.se/threads/longines-hydroconquest-ref-l3-671-4-prissÀnkt.12330/
oj! den var lÀcker ,,,nae en sÄnn blir nog vÀrre att hitta tyvÀrr
förstÄr att du grÀmer dej över den..
Hela forumet Àr ju en stor stödgrupp, eller hurStödgrupp, ja tack! Slutar snart med att jag köper nÄgot jag nÀstan vill ha annars .
Fint! FrÄn AD? Jag har av och till letat billigare lösning, men jag fÄr vÀl ge mig!?Sonar lite för allt OT med en bild pÄ mitt nya spÀnne
Hörde jag nÄgon sÀga LÄnginess?