• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

TÀnkte kolla med er i trÄden innan jag lÀgger ut den pÄ K&S, finns nÄgot intresse?

IMG_4490.JPG
Det beror pÄ om det Àr en 42mm samt med grÄ/svart tavla?
Är den blĂ„ eller Ă€r det glaset som gör att den ser blĂ„ ut?

FÄr nog hÄlla mig ifrÄn denna trÄden.
Börjar bli lite smÄsugen pÄ en Breitling.
Skulle nog behöva hÄlla mig ifrÄn KS överlag egentligen för jag blir smÄsugen
pÄ en hel del för tillfÀllet. Köpabstinens :eek:

KÀnner igen det dÀr. Blev sugen pÄ ett Hirschband till min Seawolf för nÄn dag sedan, sen rÄkade jag se nÄn Blacksteel hÀr sÄ kom det suget, & nu Àr jag jÀttenÀra att köpa en Hurricane.. Samtidigt kollar man t.ex sko-trÄden & vill köpa nya skor, & alla andra intressanta trÄdar. Borde finnas en stödgrupp för oss m köpabstinens! :banghead:

KÀnner igen det dÀr. Blev sugen pÄ ett Hirschband till min Seawolf för nÄn dag sedan, sen rÄkade jag se nÄn Blacksteel hÀr sÄ kom det suget, & nu Àr jag jÀttenÀra att köpa en Hurricane.. Samtidigt kollar man t.ex sko-trÄden & vill köpa nya skor, & alla andra intressanta trÄdar. Borde finnas en stödgrupp för oss m köpabstinens! :banghead:
Stödgrupp, ja tack! Slutar snart med att jag köper nÄgot jag nÀstan vill ha annars :).

klart du ska ha en bratte!,det och en HC Àr ett mÄste i samlingen;)

Öppnade jag Pandoras ask nĂ€r jag visade en Rolex? Plötsligt snackas alla möjliga mĂ€rken i brattetrĂ„den. Wtf.

För att följa trenden Àr jag sugen pÄ en LLD, men tror den Àr lite för lÄng lugg till lugg. Helst 18k. Den ser mumma ut. :)

Tillbaka
Topp