Ninen79
Guld
Nice VigenplanDet Àr en sÄdan hÀr du behöver om du vill ut pÄ Àventyr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice VigenplanDet Àr en sÄdan hÀr du behöver om du vill ut pÄ Àventyr!
Provar med Hirsch lÀder/gummit.
2st obligatoriska HR shots (Handen pÄ ratten) plus en bonus bild.
Vad tycks?
Tjusigt! Ăr det hirsch knight? Eller vad heter modellen?Provar med Hirsch lĂ€der/gummit.
Vad tycks?
Ball!Provar med Hirsch lÀder/gummit.
Vad tycks?
Provar med Hirsch lÀder/gummit.
Vad tycks?
Passar kanon med bandet!HĂ€ftig tavlan blir i wc belysningen.
Kollade aldrig vad den hette i butiken, men hittade pĂ„ hemsidan,ANDY heter den.Tjusigt! Ăr det hirsch knight? Eller vad heter modellen?
Ok, köpte knight förut men gjorde mig av med det.. mjuknade aldrig upp vilket var trist. Upplever du att ditt band Àr jÀkligt stelt eller formar det sig efter handleden?Kollade aldrig vad den hette i butiken, men hittade pÄ hemsidan,ANDY heter den.
Bra tips dÀr! Ska till en AD imorgon sÄ dÄ ska jag höra efter om dom har Hirsch George, Paul eller Robby faktiskt sÄ man kan fÄ se dom irl.Kollade aldrig vad den hette i butiken, men hittade pÄ hemsidan,ANDY heter den.
Dag sex i veckan.Varför har man 6:an med pÄ datumhjulet och varför har du inte sÄlt den? Du gillar inte batteri, det gör jag.
Jag gillar monnin-cases + vintage-breitling = preciousssssssVarför har man 6:an med pÄ datumhjulet och varför har du inte sÄlt den? Du gillar inte batteri, det gör jag.
Dag sex i veckan.
Jag har redan postat dessa men du frÄgade om lÀnken:Jag förstod ju det, Àr den tillverkad för Glada Huddikteatern?
Det vet man vÀl?
Jag har redan postat dessa men du frÄgade om lÀnken:
Köpte den idag, den kÀnns helt ok nu, formar sig ok.Ok, köpte knight förut men gjorde mig av med det.. mjuknade aldrig upp vilket var trist. Upplever du att ditt band Àr jÀkligt stelt eller formar det sig efter handleden?
Ja den Àr frÀck helt klart. Men Monnin Àr som gjorda för nato. Kanske den enda bratten man kan bÀra pÄ nato med Àran i behÄll?Riktigt frÀck!
Jag har en Breilting SuperOcean Heritage 46MM som jag sÀljer Ät en polare.Riktigt sugen pÄ en Breitling, har helt seriöst tröttnat pÄ mina Rolex som bara ligger och samlar damm. Behöver en riktigt klocka...en Breitling! NÄgon som har en och vill sÀlja? PM!
Vad tror ni om dessa? Vilken hade ni valt? Ligger dem ok till prismÀssigt?
https://klocksnack.se/threads/breitling-superocean-héritage-42-a1732136-ba61-154a.65845/
https://klocksnack.se/threads/breitling-avenger-blackbird-44.65639/
Allt under 42mm Àr ju damklockor! Nu Àr du i BreitlingtrÄden, bara att skÀrpa sig och anpassa sin preferenser.Hade ocksÄ valt anvenger blackbird om storleken hade varit 42 mm, hur stor Àr nya avenger gmt black?
Ingen brattenörd som vill bli av med sin Chronomat Evo i 18K och gÄ över i Rolex-trÀsket i ett byte? Kom igen. Rolex Àr COOOOLT. Breitling Àr nördigt.
Ingen brattenörd som vill bli av med sin Chronomat Evo i 18K och gÄ över i Rolex-trÀsket i ett byte? Kom igen. Rolex Àr COOOOLT. Breitling Àr nördigt.