PCB
Guld
charm? i en batteridinka?Jag har generationen före ocksÄ. Tycker Avantage kÀnns mer pÄkostad och vÀlbyggd. Men de gamla har charm helt klart.
nu har farbror bestÀmt feber,,,,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
charm? i en batteridinka?Jag har generationen före ocksÄ. Tycker Avantage kÀnns mer pÄkostad och vÀlbyggd. Men de gamla har charm helt klart.
Trist.... Speciellt om man gillar klockan...vad saknas inte?
dom anser ,att noname box och ett kvitto pÄ trycktest. Àr fullset
Hadly Àr grymma,Grymt snygg bild ocksÄ. VÀldigt suktande att dra pÄ cordura.
NÀ! Varför dÄ?
Har tröttnat pÄ den hÀr klockan !!
Jag har 2st Breitlingkataloger, tjocka jÀklar, mer böcker Àn kataloger egentligen. NÄgon som vill ha? FÄs mot fraktkostnaden, vet ej vad den blir.
PMa adress sÄ lööööser vi det vettu.Ja tack. Hemskt gÀrna!
PMa adress sÄ lööööser vi det vettu.
Fan va tyst hÀr blev!?
HÄller alla pÄ att tjacka rollar Ä longkineser nu efter trÄden spÄrade?
Fredag den 13:e och i fjÀrran land. Vad gör man dÄ? Jo, man passar pÄ att shoppa lite nytt. VÀdigt trevligt bemötande i butiken, engelskan kanske inte var pÄ topp men det försökte sanneriligen. Man kÀnde sig rÀtt ompysslad, kaffe kom pÄ bordet innan jag ens hann och sÀtta mig. Bra service helt enkelt! SÄ vad blev det nu dÄ?
Jo, det blev nÄgot som var uppe i trÄden sisÄdÀr 20 sidor bakÄt. "Special Edition" för landet i frÄga, pÀrlemor och pÄ bÀsta Breitling-manér; polerat. Kör en mini-paketöppning direkt hÀr i trÄden:
Förutom en schysst pÄse att bÀra hem klockan i bjöds det pÄ ett par kepsar och lite literatur:
Trevlig helg pÄ er KS:are!
Fredag den 13:e och i fjÀrran land. Vad gör man dÄ? Jo, man passar pÄ att shoppa lite nytt. VÀdigt trevligt bemötande i butiken, engelskan kanske inte var pÄ topp men de försökte sanneriligen. Man kÀnde sig rÀtt ompysslad, kaffe kom pÄ bordet innan jag ens hann och sÀtta mig. Bra service helt enkelt! SÄ vad blev det nu dÄ?
Jo, det blev nÄgot som var uppe i trÄden sisÄdÀr 20 sidor bakÄt. "Special Edition" för landet i frÄga, pÀrlemor och pÄ bÀsta Breitling-manér; polerat. Kör en mini-paketöppning direkt hÀr i trÄden:
Förutom en schysst pÄse att bÀra hem klockan i bjöds det pÄ ett par kepsar och lite literatur:
SÄ vad fanns i pÄsen dÄ? En kartong med ett etui :
I etuiet gömmer sig en:
Storebror sÀger hej ocksÄ :
Fredag den 13:e och i fjÀrran land. Vad gör man dÄ? Jo, man passar pÄ att shoppa lite nytt. VÀdigt trevligt bemötande i butiken, engelskan kanske inte var pÄ topp men de försökte sanneriligen. Man kÀnde sig rÀtt ompysslad, kaffe kom pÄ bordet innan jag ens hann och sÀtta mig. Bra service helt enkelt! SÄ vad blev det nu dÄ?
I etuiet gömmer sig en:
VA !ska du inte krÀnga dom för 500 styck pÄ K&S?Jag har 2st Breitlingkataloger, tjocka jÀklar, mer böcker Àn kataloger egentligen. NÄgon som vill ha? FÄs mot fraktkostnaden, vet ej vad den blir.
stort grattis ,den tavlan kan man gÄ bort sej i fullstÀndigtFredag den 13:e och i fjÀrran land. Vad gör man dÄ? Jo, man passar pÄ att shoppa lite nytt. VÀdigt trevligt bemötande i butiken, engelskan kanske inte var pÄ topp men de försökte sanneriligen. Man kÀnde sig rÀtt ompysslad, kaffe kom pÄ bordet innan jag ens hann och sÀtta mig. Bra service helt enkelt! SÄ vad blev det nu dÄ?
SFredag den 13:e och i fjÀrran land. Vad gör man dÄ? Jo, man passar pÄ att shoppa lite nytt. VÀdigt trevligt bemötande i butiken, engelskan kanske inte var pÄ topp men de försökte sanneriligen. Man kÀnde sig rÀtt ompysslad, kaffe kom pÄ bordet innan jag ens hann och sÀtta mig. Bra service helt enkelt! SÄ vad blev det nu dÄ?
I etuiet gömmer sig en:
Stort grattis! SÀg till om du nÄgonsin tÀnker flippa!Fredag den 13:e och i fjÀrran land. Vad gör man dÄ? Jo, man passar pÄ att shoppa lite nytt. VÀdigt trevligt bemötande i butiken, engelskan kanske inte var pÄ topp men de försökte sanneriligen. Man kÀnde sig rÀtt ompysslad, kaffe kom pÄ bordet innan jag ens hann och sÀtta mig. Bra service helt enkelt! SÄ vad blev det nu dÄ?
I etuiet gömmer sig en:
AssÄ detta Àr ju lite kul, sno en bild pÄ nÀtet och sÄ tar du den. Hahah, sorry men roligt (pÄ ett forumvis)Hej allesammans. Den senaste tiden har jag varit extremt sugen att ÄtervÀnda till Breitling-trÀsket. Jag har sen tidigare haft en superocean frÄn 05 vilket satt som en smÀck pÄ handleden. Har haft fundering pÄ en B49350 vilket Àr en relativt schysst klocka enligt min mening. Vill dock höra vad ni har att sÀga om denna Bifogar en lÄnad bild frÄn internet, dock lite dÄlig kvalité pÄ sjÀlva bilden men man ser ju vad jag Àr ute efter i alla fall
Grattis till den, kul med nytt i trÄden som dessutom Àr lite annorlunda. Woop woopFredag den 13:e och i fjÀrran land. Vad gör man dÄ? Jo, man passar pÄ att shoppa lite nytt. VÀdigt trevligt bemötande i butiken, engelskan kanske inte var pÄ topp men de försökte sanneriligen. Man kÀnde sig rÀtt ompysslad, kaffe kom pÄ bordet innan jag ens hann och sÀtta mig. Bra service helt enkelt! SÄ vad blev det nu dÄ?
I etuiet gömmer sig en:
Samlar du ihop alla inlÀgg om alla handlare som nÄgonsin omnÀmnts pÄ KS sÄ fÄr RobE mest lovord. Du hade otur. Jag köpte en klocka pÄ RobE i somras och fick det bÀsta bemötandet jag nÄgonsin fÄtt och dÄ tog affÀren 4 timmar inklusive att jag gick ut för att tÀnka och Àta. Ingen stress, bra argument för det ena eller andra utan att att styra mig mot annat Àr att jag skulle bli nöjd. GÄ dit en annan gÄng. Det Àr ingen ursÀkt men kanske en förklaring, de blev brutalt rÄnade för nÄgra veckor sedan med skjutvapen inblandade sÄ jag kan förstÄ om de fortfarande kan vara nojiga. Det Àr bra folk dÀr, de jag har mött. Otrevlig och trevligt bemötande har jag mött pÄ alla stÀllen och det nog oftast en kombo mellan person, dig/mig, ett jobbigt jobb och en dÄlig jag. Jag tycker det Àr kul varje gÄng allt klickar i en affÀrsrelation.Ska försöka hÄlla mig sÄ kort som möjligt, dÀrför blir det lite punktform:
- Jag Àr ny klockentusiast, tacka @Oli och skulle ta min första tur i Sthlm city, handlare till handlare. (Bara varit pÄ fantastiska Erikssons innan)
- Ledig = Casual klÀdsel, vilket var medvetet dÄ jag ville se mottagande om man inte sÄg ut som "a million bucks"
- De handlare jag besökte var helt okej innan de mÀrkte att man kunde lite om klockor, undantaget Krons, servicen var vÀrldsklass.
Sen kommer vi till Rob E. Kommer in och dÄ hÄller sÀljare och en kund pÄ att avsluta, blir tillsagd att en sÀljare snart kommer och hjÀlper mig. Kunden gÄr, jag Àr ensam och sÀljaren försvinner och de tar nog 5 min innan denne Àr tillbaka. Möts av en icke entusiastisk sÀljare dÀr man bÄde ser och kÀnner att denne ser ner pÄ Àn och jag var inte viktig. Ser min klocka och verkar tro att de Àr en noname 500:- klocka. Ber om att fÄ titta pÄ Air King. Tar av mig min klocka, lÀgger pÄ brickan. DÄ tar sÀljaren min klocka(Breitling Chronomat 41) och börjar titta nÀrmare pÄ den och helt plötsligt fÄr man ett helt annat bemötande. HÄller en Air King och en Explorer II sida vid sida med ca 1dm mellanrum, efter ca 10-15 sek börjar sÀljaren halvskrika "akta akta", tydligen var klockorna för nÀra varandra. Om de nu Àr sÄ kÀnsliga sÄ tycker man ju att sÀljaren inte borde slÀppa min klocka flera cm över brickan sÄ de dunsar och som sagt, dÄ hade jag fÄtt nog och vÀljer att lÀmna butiken. Men dörrvakten var trevlig. Valde sen att skriva ett lÀngre mail till Rob. E dÀr jag beskrev hÀndelsen och menade pÄ att jag tycker de borde se över sin service. Fick till svar ett mail som pÄ sin höjd tog 1 min att skriva och som lÀmnar en del att önska.
Personligen skulle jag aldrig rekommendera nÄgon att gÄ dit igen och jag tycker servicen var under all kritik, men som sagt, MIN à SIKT.
DÀremot fick jag höra av andra handlare att de har mÄnga kunder som varit inne pÄ Rob och blivit liknande behandlade som dÄ gÄr och köper sin klocka hos dem, sÄ de verkar tycka det Àr bra i alla fall.
Kan tillÀggas att jag hos samtliga handlare kom in som enda kund eller med en kund redan dÀr.
Bör ocksÄ tillÀggas att jag tittade pÄ Breitling klockor mest, men som ni vet har ju inte Rob Breitling.