Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tiger har ett par kostymer på rea tror det är 30% värt att kolla upp!Söker rea på kostym i Stockholmstrakten. Pris kring 2-3000kr. Är reorna på det på gång el är det senare det kommer igång? När är skolavslutningarna klara? Är en släkting som vill ha min hjälp på måndag/tisdag och jag ska vara smakråd. Jag har funderat på vingåker där jag själv handlat men lite väl häftigt att lägga 5h i bil för en kostym. Möjligen att jag själv kompletterar min egen garderob..
Whaaat, var där i fredags men hittade inget. Måste ha missat det då.... Några specifika modeller?NK-rean startade på fredagen. Var förbi i dag. Skaplig rea på vissa modeller. Ett antal Reverso med 40% oc ännu bättre, 50% på någon Bratte, flera IWC, Bulgari, Omega m m. Bara att fynda!
Är ju alltid utgående modeller/ gamla hyllvärmare. Bratten var en Blackbird, JLC Reverso var bara enkeltavlade. IWC var faktiskt någon pilotmodell, en Omega DeVilleWhaaat, var där i fredags men hittade inget. Måste ha missat det då.... Några specifika modeller?
Ska finnas en del pärlor på både NK Man och Barbour vad jag har hört! Har dock inte varit där... Ska dit imorgon dockNågot roligt på NK-rean?
Då vill jag ha rapport. Framför allt från klockavdelningen!Ska finnas en del pärlor på både NK Man och Barbour vad jag har hört! Har dock inte varit där... Ska dit imorgon dock
Jag missade helt klockavdelningen när jag var där för ett oar dagar sen, men skomässigt så kan jag säga tat det inte fanns mycket kul tyvärr...Då vill jag ha rapport. Framför allt från klockavdelningen!
var inne där väldigt snabbt igår men fanns ett gäng intressanta märken med 30-50% rabatt. bl.a en svart IWC flygare med röd detaljer. Några brattar m.m.Då vill jag ha rapport. Framför allt från klockavdelningen!
Tråk!Detta finns på NK-rean med 30%
En güldig reservo är väl inte tråk...
Köpte Loake på 30% rea. Tyckte det var helt ok.Jag missade helt klockavdelningen när jag var där för ett oar dagar sen, men skomässigt så kan jag säga tat det inte fanns mycket kul tyvärr...
Guld är alltid tråk, för mig.En güldig reservo är väl inte tråk...
Ja, en annan har ju inte ens råd att köpa de klockor man vill ha i stålGuld är alltid tråk, för mig.