Fredagshumor. Det Àr googles klocka.Hahaha hur gick det dÀr till? Vilken klocka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fredagshumor. Det Àr googles klocka.Hahaha hur gick det dÀr till? Vilken klocka?
Ăssh sĂ„ vanligt...jo jag vet, men jag vill ju gĂ€rna ha en automatare!
jo jag vet, fast jag gillar dom verkligen!Ăssh sĂ„ vanligt...
Dayum, den var snygg!@najkksorn om du nu tÀnjer lite pÄ prisgrÀnsen kan du börja kolla pÄ A17380. 41,5mm (bÀrs liten).
20mm denna kostar frÄn 13,5k beroende pÄ skick. Denna utan tillbehör pÄ gummi betalade jag 14 500 för.intressant, prisbild?
ser ut att vara 22mm band pÄ den?
annars har jag funderat pÄ denna för ca 16k
https://www.chrono24.se/breitling/aeromarine-shark-refa13051-edelstahledelstahl--id5760951.htm
20mm denna kostar frÄn 13,5k beroende pÄ skick. Denna utan tillbehör pÄ gummi betalade jag 14 500 för.
Vilken gav du 14.5 för?
Den dÀr b01an var lite överarbetad minst sagt. Det blir ibland för mycket av det goda..Lite bilder ifrÄn Basel som min kompis Henrik har tagit pÄ nyheter. OBS! sÀrskilt bandbytet pÄ Skyracer:n
Sub dials ser hemska ut, fyrkantiga blÀ...Den dÀr b01an var lite överarbetad minst sagt. Det blir ibland för mycket av det goda..
Lite bilder ifrÄn Basel som min kompis Henrik har tagit pÄ nyheter. OBS! sÀrskilt bandbytet pÄ Skyracer:n
MÄste till AD dÀr dom laddar den i en maskin...Fick hem en klocka med stendött cert, hur fÄr man liv i detta? (digitalt)
Àr det solceller, eller det mÄste kopplas upp mot en lÀsare hos AD för att Äteruppliva batterierna?
Alright, Àr detta ett mÄste? hur lÀnge varar det om jag fÄr det laddat? eller rÀcker det att den dagen jag behöver serva klockan komma med ett dött garantikort sÄ kan dem ÀndÄ lÀsa det?MÄste till AD dÀr dom laddar den i en maskin...
Ingen aning faktiskt hur lÀnge det hÄller. Men vet att nÀr jag hade ett digfitalt kort med fingeravtryck (blir som flÀckar) sÄ gick jag till AD och dom la in den i en maskin , sÄ försvann dom. Borde vÀl hÄlla i nÄgra Är iallafall..Alright, Àr detta ett mÄste? hur lÀnge varar det om jag fÄr det laddat? eller rÀcker det att den dagen jag behöver serva klockan komma med ett dött garantikort sÄ kan dem ÀndÄ lÀsa det?
MÄnga frÄgor nu, kostar detta nÄgot?Ingen aning faktiskt hur lÀnge det hÄller. Men vet att nÀr jag hade ett digfitalt kort med fingeravtryck (blir som flÀckar) sÄ gick jag till AD och dom la in den i en maskin , sÄ försvann dom. Borde vÀl hÄlla i nÄgra Är iallafall..
Det ska gĂ„ pĂ„ studs, sĂ„ fort dom sĂ€tter det i lĂ€saren och trycker pĂ„ en knapp ska infon komma upp pĂ„ skĂ€rmen av certet. SĂ„ lĂ€nge det Ă€r aktiverat. Och dom ska hĂ„lla i mĂ„nga mĂ„nga mĂ„nga Ă„r enl utsago. Ăr tydligen inget vanligt batteri i dem utan nĂ„gon annan typ av utomjordisk teknik frĂ€mmande för mĂ€nskligheten.Alright, Ă€r detta ett mĂ„ste? hur lĂ€nge varar det om jag fĂ„r det laddat? eller rĂ€cker det att den dagen jag behöver serva klockan komma med ett dött garantikort sĂ„ kan dem Ă€ndĂ„ lĂ€sa det?
NejMÄnga frÄgor nu, kostar detta nÄgot?
VÀntade pÄ att dom skulle slÀppa den superocean i stÄlfÀrgad boett, det kunde man lista ut nÀr man sÄg superocean special första gÄngenLite bilder ifrÄn Basel som min kompis Henrik har tagit pÄ nyheter. OBS! sÀrskilt bandbytet pÄ Skyracer:n
Nej dÄ, superocean heritage har kl 6, superocean kl 3, skyracer kl 3.FÄr nog byta favoritmÀrke. Snett datum pÄ allt nytt...
AngÄende bandbytes tekniken, Àr det vanligt och finns pÄ nÄgon annan klocka hos B?Lite bilder ifrÄn Basel som min kompis Henrik har tagit pÄ nyheter. OBS! sÀrskilt bandbytet pÄ Skyracer:n
bra dÀr!Lite bilder ifrÄn Basel som min kompis Henrik har tagit pÄ nyheter. OBS! sÀrskilt bandbytet pÄ Skyracer:n
Om 40mm Àr max torde ju 38mm sitta perfekt. Jag har svÄrt att se att 38mm skulle vara för litet pÄ nÄgon?Om man mest Àr van vid 40mm storlek, kommer det kÀnnas för litet om man hittar en Breitling pÄ 38mm?
Har efter en stunds tankegÄng kommit fram till att just 40mm Àr max för min handled..
Dessutom ramlade jag över ett riktigt fint ex pÄ en Breitling 38mm ref A53350 Colt CronoOcean
det var lite min tanke ocksÄ, just nu försöker jag fÄ fram om A53350 Àr en automat eller quartz?Om 40mm Àr max torde ju 38mm sitta perfekt. Jag har svÄrt att se att 38mm skulle vara för litet pÄ nÄgon?
Det fĂ„r nĂ„gon annan svara pĂ„. Jag kan inget om Breitling direkt. Ăr mest bara hĂ€r inne och glises Ă„ glor pĂ„ fina men ack sĂ„ stora klockordet var lite min tanke ocksĂ„, just nu försöker jag fĂ„ fram om A53350 Ă€r en automat eller quartz?
eller kan olika modeller av A53350 vara antingen automatare eller quartzare?
jo det verkar vara en trend med rejĂ€la ur, svĂ„rt för mig som har lite smalare handleder, ca 17.5 - 18Det fĂ„r nĂ„gon annan svara pĂ„. Jag kan inget om Breitling direkt. Ăr mest bara hĂ€r inne och glises Ă„ glor pĂ„ fina men ack sĂ„ stora klockor
Jag vet, men allt in-house..Nej dÄ, superocean heritage har kl 6, superocean kl 3, skyracer kl 3.
Quartz.det var lite min tanke ocksÄ, just nu försöker jag fÄ fram om A53350 Àr en automat eller quartz?
eller kan olika modeller av A53350 vara antingen automatare eller quartzare?
jo det verkar vara en trend med rejÀla ur, svÄrt för mig som har lite smalare handleder, ca 17.5 - 18
men Ä andra sidan, dÄ kan det finnas ett bra utbud av lite mindre storlekar med