Det gamla Ă€r ju riktigt bra, tills man rĂ„kat prova de nya.Ăr det sĂ„ stor skillnad att det Ă€r vĂ€rt att byta upp sig om man Ă€r nöjd med gamla trean?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det gamla Ă€r ju riktigt bra, tills man rĂ„kat prova de nya.Ăr det sĂ„ stor skillnad att det Ă€r vĂ€rt att byta upp sig om man Ă€r nöjd med gamla trean?
Meh! Vad betyder det?? MÄste jag prova eller?? Nu kommer jag inte kunna sova..Det gamla Àr ju riktigt bra, tills man rÄkat prova de nya.![]()
Meh! Vad betyder det?? MĂ„ste jag prova eller?? Nu kommer jag inte kunna sova..
lite sÄ Àr det... det gamla kÀnns lite bildÀckDet gamla Àr ju riktigt bra, tills man rÄkat prova de nya.![]()
Ja typ. Försök sova, har AD i Malmö öppet pÄ söndagar?Meh! Vad betyder det?? MÄste jag prova eller?? Nu kommer jag inte kunna sova..
Helt seriöst Àr det nya bandet helt suverÀnt. Jag tyckte de gamla var bÀst av gummin förut. Men nÀr jag har testat de nya kan jag inte ens sÀtta pÄ det. Testade faktiskt tidigare idag med ett gammalt diverpro2 pÄ min monnin. Det Äkte av efter under tre minuter pÄ armen. Jag har blivit för van vid de nya.Meh! Vad betyder det?? MÄste jag prova eller?? Nu kommer jag inte kunna sova..
Jag sÄlde ett sÄnt dÀr lÄs för 1200 prutat hÀr pÄ forumet förra Äret om jag minns rÀtt. Funkar pÄ lÀder och tygvarianterna, ej gummina.Ser ut nÄgot liknande detta.. fungerar det pÄ gummi eller tyg?![]()
en till ,som insett detta... det gamla kÀnns lite bildÀck![]()
och Àr gradens obekvÀma ,bör tillÀggasJag sÄlde ett sÄnt dÀr lÄs för 1200 prutat hÀr pÄ forumet förra Äret om jag minns rÀtt. Funkar pÄ lÀder och tygvarianterna, ej gummina.
Peter tvingar mig att ha rött band, han sÀger att det Àr ballare Àn Paolo R...en till ,som insett detta![]()
hoppas du fÄr klÄda och utslag av detPeter tvingar mig att ha rött band, han sÀger att det Àr ballare Àn Paolo R...
![]()
SÀger bara, testa det nya... det Àr wow-kÀnsla jÀmförelsevis.en till ,som insett detta![]()
Jag har redan bytt till gulingen med >nytt< skönt gummi.hoppas du fÄr klÄda och utslag av det![]()
javisst ,men nu nÀr tom.bratte har insett att man inte kan ha bildÀck kring armen ,,,vad gör dom dÄ??SÀger bara, testa det nya... det Àr wow-kÀnsla jÀmförelsevis.![]()
mm,, men det e blÄtt, och det kan man inte heller haJag har redan bytt till gulingen med >nytt< skönt gummi.![]()
och Àr gradens obekvÀma ,bör tillÀggas![]()
Javisst ja du har bara 22mm-klockor. Tuff shit.javisst ,men nu nÀr tom.bratte har insett att man inte kan ha bildÀck kring armen ,,,vad gör dom dÄ??
jo gör gummina i enbart en lÀngd,,som man kan ha som livrem![]()
ocean ska tydligen vara runt 10mm kortare ,,men frÄgan Àr om det Àr nog.?Javisst ja du har bara 22mm-klockor. Tuff shit.![]()
inte vÀrt att lÀgga tusenlappar pÄ med andra ord"klÀmman! som hÄller bandet ligger emot handleden,samt att formen pÄ spÀnnet Àr gjort för mÀnniskor med helt runda handleder ,
Vissa tycker de Àr suverÀna viklÄs, andra inte. Det beror pÄ vem du frÄgar. Finns ens RubberB till Breitling, kÀnns ju helt onödigt dÄ Breitling har bÀst egna band?inte vÀrt att lÀgga tusenlappar pÄ med andra ord
har kollat pÄ "Rubber B" med, sjukt dyra egentligen.. men vad det finns det annars för val i "high end" segmentet av band?
troligtvis den bÀsta trÄden i norra europaJag Àlskar Breitling-trÄden!![]()
Ja verkligenInsÄg precis hur jÀvla bra AR Breitling har!
Rolex har en del att lÀra..