Ninen79
Guld
4300 kr kostar ett 22mm gummi och viklÄs.Har faktiskt övervÀgt det. SnÄl som man Àr skippade jag det nÀr jag köpte klockan. Vad gÄr viklÄs med gummi för hos AD? Vill jag ens veta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
4300 kr kostar ett 22mm gummi och viklÄs.Har faktiskt övervÀgt det. SnÄl som man Àr skippade jag det nÀr jag köpte klockan. Vad gÄr viklÄs med gummi för hos AD? Vill jag ens veta...
RÀkna runt 2-2500kr med viklÄs..Nu Àr man snart med Breitling igen dÄ!
En SuperOcean blev det för min del
NÄgon som har koll pÄ vad ett beg. gummi med viklÄs hÄller för kurs?
Samt vad jag kan sÀlja gummit som medföljer klockan för?
Vore ju smutt om det gick att fÄ ut iaf en grund för det vanliga gummit, för att sedan leta ett med viklÄs!
eller gÄr det att montera viklÄs pÄ befintligt gummi kanske, hmm?
Begagnat..RÀkna runt 2-2500kr med viklÄs..
Nu Àr man snart med Breitling igen dÄ!
En SuperOcean blev det för min del
NÄgon som har koll pÄ vad ett beg. gummi med viklÄs hÄller för kurs?
Samt vad jag kan sÀlja gummit som medföljer klockan för?
Vore ju smutt om det gick att fÄ ut iaf en grund för det vanliga gummit, för att sedan leta ett med viklÄs!
eller gÄr det att montera viklÄs pÄ befintligt gummi kanske, hmm?
Perkele, löjligt pris som hos sÄ mÄnga andra tillverkare. Riktigt, riktigt snyggt dock...4300 kr kostar ett 22mm gummi och viklÄs.
Ăr nog inga som helst problem att fĂ„ tillbaka pengarna via PayPal. Starta en dispute med sĂ€ljaren direkt, gĂ„ inte med pĂ„ annat Ă€n pengarna tillbaka (inga specialare alltsĂ„). Du borde ha pengarna frĂ„n sĂ€ljaren eller PayPal inom ett par dagar.Suck. Ropade hem ett Pro 2 till min Steelfish frĂ„n en stor sĂ€ljare pĂ„ ebay i Tyskland. Det tog över en vecka innan det skickades nĂ„got paket trots mĂ„nga pĂ„tryckningar frĂ„n min sida. Först nĂ€r jag hotade med att hĂ€va köpet via Paypal fick jag ett korrekt trackingnr efter att ha fĂ„tt flera felaktiga. Antagligen fanns inte lĂ€nken i lager hos sĂ€ljaren och de försökte hĂ„lla mig pĂ„ halster.
Idag kommer slutligen paketet hem... Och det Àr givetvis fel lÀnk i paketet. Suck! En pro 3 ref 169a istÀllet för Pro2 134a. Nu blir det retur sÄ fÄr jag hitta en lÀnk nÄn annanstans. Men antagligen kommer det inte gÄ smidigt att fÄ mina pengar heller.
Riktigt fin klassiker. Grattis!Dagens leverans, som ett barn pÄ jul
TrevligtDagens leverans, som ett barn pÄ jul
Grymt bra val pÄ bÀsta lÀnken.Dagens leverans, som ett barn pÄ jul
Grymt bra val pÄ bÀsta lÀnken.
Jag tycker allt utom lÀnk eller gummi gÄr bort för bad. Torkar för lÄngsamt och kladdar. Hirsch har dock ett gÀng snygga vattensÀkra lÀderband som stöter av vatten bÀttre, aldrig testat.Tack, Àven om jag nu inte Àr mycket för lÀnk!
försöker hitta en bra "sommar-band" som bÄde tÄl vatten o sol.. dock gillar jag inte riktigt gummi!
vad tror ni om Canvas eller Cordura?
och gÄr det att montera ett lÄs pÄ dessa? eller mÄste man köra "spÀnne" ?
Jag tycker allt utom lÀnk eller gummi gÄr bort för bad. Torkar för lÄngsamt och kladdar. Hirsch har dock ett gÀng snygga vattensÀkra lÀderband som stöter av vatten bÀttre, aldrig testat.
Jag har ett svart Pro3 med polerat spÀnne som jag inte anvÀnder, om Du Àr sugen? Köpt av mig hos Bergströms och knappt anvÀnt...Jo det skall vara 20mm, vad jag vet.. inte fÄtt hem klockan Ànnu dock!
frÄgan Àr ju dÄ vars jag sjÀlv ska kika efter ett gummi med viklÄs?
kan du maila en bild? jag pmar dig min mail..Jag har ett svart Pro3 med polerat spÀnne som jag inte anvÀnder, om Du Àr sugen? Köpt av mig hos Bergströms och knappt anvÀnt...
Citerade ju fel kille. Menade Dig! Jag har ett Pro3 som Du kan fÄ köpa, bra skick och köpt hos AD...Jag köper gÀrna ditt gummi om det Àr 20mm!
Du gör kaoz i trÄden @Camo00Citerade ju fel kille. Menade Dig! Jag har ett Pro3 som Du kan fÄ köpa, bra skick och köpt hos AD...
Citerade ju fel kille. Menade Dig! Jag har ett Pro3 som Du kan fÄ köpa, bra skick och köpt hos AD...
Bara rÀkna pÄ 25% pÄ det priset. 0,002% chans att tullen missar ett paket frÄn Authenticwatches.Tja!
23Äring frÄn Stockholm som senaste Ären jobbat inom mediasÀlj. Precis som föregÄende talare har jag inte direkt haft ett jÀttestort intresse för klockor, men pÄ senare tid har man tjuvlÀst lite hÀr inne och jobbat med en hel del annonsörer inom flyg & resor vilket Àven lett mig in pÄ en hel del klockor & smycken. Nyligen hemkommen frÄn Basel och min nÄgot Àldre vÀn Àger bÄde en "Panna" och en LW. Dessa tvÄ faktorer har gett mig en riktig urge att införskaffa min första lyxklocka.
Försöker sÄklart nyttja jobb & nÀtverk (dÀribland Optura) men har sÄklart siktet instÀllt pÄ 60k+ klockorna nu nÀr finansen kÀnns okej för ÀndamÄlet.
To-date har jag bara lirat Seiko Presage & Boss..
Om man fÄr vara sÄ frÀck att redan i första inlÀgget efterfrÄga hjÀlp sÄ passar jag pÄ hÀr (tÀnkte Àven stÀlla frÄgan i den stora Breitling trÄden..)
Sitter och kollar pÄ en Bentley Unitimer - http://www.authenticwatches.com/breitling-bentley-ab0521v1-c918-101x-mens-watch.html#.WNrEe6KLRE7
och Àven om jag sett att just Bentley-klockorna kanske inte fÄr supermycket kÀrlek hÀr pÄ KS sÄ har jag testat den pÄ och Àr otroligt sÄld pÄ att Àga en lite bredare/större klocka (Àr 2m lÄng..), samt att jag Àr en sÄn dÀr hal jÀvel sÄ jag kör en del pinstriped/navy kostymer. Nu till frÄgan - pÄ lÀnk finner ni modellen för ca 63', men pÄ Chrono24 ligger likadana (annan lÀnk men inga större skillnader) för smÄtt otroliga 95-110'. Har ni nÄgra tips pÄ vad jag ska tÀnka pÄ om jag genomför ett köp inom en nÀra framtid, och skulle ni Breitlingexperter pÄstÄ att 63 tuss för klockan pÄ Authentic W Àr ett bra pris?
Tackar ödmjukast för hjÀlp!
Passar fint (Àven om Pro2-gummi Àr rÀtt ugly). Nya Pro3 Àr ju en annan nivÄ. BÄda hÄllen funkar bra.Vad tror ni, passar ett svart gummi till en blÄ tavla?
Grymt! TackPassar fint (Àven om Pro2-gummi Àr rÀtt ugly). Nya Pro3 Àr ju en annan nivÄ. BÄda hÄllen funkar bra.