The Bat
Basic
Bland de finare modellerna de har....![]()
En lite Àldre Aerospace idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bland de finare modellerna de har....![]()
En lite Àldre Aerospace idag.
Den Àr aslÀcker men du driver i din text va? Du kan inte mena allvar med att du sÀljer pga att den inte faller din fru i smaken...?TyvÀrr var inte den hÀr populÀr hos frugan sÄ den Äker upp pÄ köp och sÀlj direkt...![]()
Jag tycker att den Àr asfet!
Helt rÀtt Gustav, "Happy wife, happy life" Àr ingen överdrift. FrÄgar alltid frugan vad hon tycker och dömer hon ut sÄ hoppar jag.JodÄ, jag Àr helt allvarlig - gillar inte att ha pÄ mig saker som hon inte tycker Àr snyggt. Nu vill jag gÀrna hellre fortsÀtta diskutera klockor och inte varför jag sÀljer saker eller vad min fru tycker.
Mvh
Gustav
Helt rÀtt Gustav, "Happy wife, happy life" Àr ingen överdrift. FrÄgar alltid frugan vad hon tycker och dömer hon ut sÄ hoppar jag.![]()
Eller hur
InstÀmmer! Googlar ofta fram olika tÀnkbara kandidater, sen fÄr hon fÀlla avgörandet. Funkat bra hitintillsHelt rÀtt Gustav, "Happy wife, happy life" Àr ingen överdrift. FrÄgar alltid frugan vad hon tycker och dömer hon ut sÄ hoppar jag.![]()
Har sjÀlv exakt en sÄdan klocka & jag Àr Verkligen nöjd! BÀr den i snitt 6dgr i veckan, & tog som @yonsson sa kanske en halvdag att vÀnja sig.Har klÀmt pÄ en kort och trivdes med storlek och vikt (pÄminner om luminoxen jag plÄgat i nÄgra Är nu), Àr mest det dÀr med att lunchtid Àr rakt ner som gör mig lite mer skeptisk![]()
InstÀmmer till fullo!Keepers finns! Dom flesta Àr gula
![]()
Ahh... Navitimer, vilken klocka!Godmorgon alla Breitling vÀnner!
Fantastiskt vÀder ute idag!![]()
Hejsan ! Fin klocka du har! Vad fick de ge för den hÀr snyggingen ?Godmorgon alla Breitling vÀnner!
Fantastiskt vÀder ute idag!![]()
Finns vÀl inga bestÀmda intervaller men vart femte Är, har jag hört....Tjenare ! Har en allmÀn frÄga ! Det e sÄ att jag har hittat en Breitling montebrillant datora pÄ blocket. Klockan Àr uthÀmtad 2016 och min undran Àr dÄ nÀr ska den servas ? NÄn som har nÄgon aning ?
https://m.blocket.se/Goteborg/Breitling_montbrillant_datora_74781657.htm
Finns vÀl inga bestÀmda intervaller men vart femte Är, har jag hört....
Det var inte mycket rÀttstavat den dÀr annonsen, btw....
Lita pÄ din magkÀnsla, brukar ofta bli bÀst sÄ...Haha nej jag vet, har haft kontakt med honom i ca 3 dar och har lite dÄlig
MagkÀnsla över det hela men Àr sÄ satans sugen pÄ en datora ..
Min fru kanske lÀser detta forum sÄ det kan jag inte avslöja! Men list Àr 264..Hejsan ! Fin klocka du har! Vad fick de ge för den hÀr snyggingen ?
Ja precis, men det kliar i fingrarna hehe. Men fÄr hÄlla ögonen öppna efter en annanLita pÄ din magkÀnsla, brukar ofta bli bÀst sÄ...
Min fru kanske lÀser detta forum sÄ det kan jag inte avslöja! Men list Àr 264..
Hur du ens kan ta kontakt med nÄgon utifrÄn en sÄdan annons Àr en gÄta.Haha nej jag vet, har haft kontakt med honom i ca 3 dar och har lite dÄlig
MagkÀnsla över det hela men Àr sÄ satans sugen pÄ en datora ..
Och dÀr kom förklaringen, pengarna brÀnner i fickan. Om du swishar mig sÄ kan jag köpa lÀsk för dem istÀllet, finns mÄnga hÄl att fylla de pengarna med. Resultatet av att Swisha honom lÀr ÀndÄ vara detsamma.Ja precis, men det kliar i fingrarna hehe. Men fÄr hÄlla ögonen öppna efter en annan![]()
Hur du ens kan ta kontakt med nÄgon utifrÄn en sÄdan annons Àr en gÄta.
Och dÀr kom förklaringen, pengarna brÀnner i fickan. Om du swishar mig sÄ kan jag köpa lÀsk för dem istÀllet, finns mÄnga hÄl att fylla de pengarna med. Resultatet av att Swisha honom lÀr ÀndÄ vara detsamma.
JÀvligt sant. Har Ängrat de gÄnger jag inte gjort det...Lita pÄ din magkÀnsla, brukar ofta bli bÀst sÄ...