Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hittat papperna pÄ den med ref.nr som stÀmmer med klockan. Köpt 1992. "Helrenovering" stÀmplad hos Breitling official service center 2011.Jag skulle kört svart eller grÄtt hadley roma cordura.
Ăr du sĂ€ker pĂ„ att det Ă€r en 81950? Fel visare men mĂ„nga har ju fĂ„tt fel visare efter service iof..
ThnxHej
Snygga ur bÄda 2
Du Àr nog lite ovan dÄ dessa 2 har olika ringar mm
//Simon
Airborne Àter upp alla helblanka Chronomater. SÄ himla bra.Tycker min Chronomat 44 kÀnns gigantisk nu mot Chronomat 41 airborne.
44an fÄr nog tyvÀrr lÀmna i höst, synd dÄ det Àr min absoluta favorittavla, black eye blue.
Blackeye blue pÄ 41 hade varit optimalt
![]()
Airborne:n Àr sÄ jÀvla grym.Tycker min Chronomat 44 kÀnns gigantisk nu mot Chronomat 41 airborne.
44an fÄr nog tyvÀrr lÀmna i höst, synd dÄ det Àr min absoluta favorittavla, black eye blue.
Blackeye blue pÄ 41 hade varit optimalt
![]()
I knowAirborne:n Àr sÄ jÀvla grym.
Riktigt spÀnnande model !!
Vad Àr sjukt?
Aerospacen vÀxer verkligen i mina ögon. Som mÄnga andra modeller i Breitling. Helt plötsligt kÀnns de flesta andra mÀrken "trÄkiga". Synd att klockbudgeten inte Àr större för tillfÀllet...KÀnns som en aerospace sunday
![]()
Aerospace Àr riktigt trevlig och grymt lÀtt att bÀra. VÀger nÀstan ingenting kÀnns det som.Aerospacen vÀxer verkligen i mina ögon. Som mÄnga andra modeller i Breitling. Helt plötsligt kÀnns de flesta andra mÀrken "trÄkiga". Synd att klockbudgeten inte Àr större för tillfÀllet...![]()
Hehe japp och dÀr lÀr den sitta kvar. Alla andra klockor ligger och dammar för nÀrvarande. Men du vet hur det Àr...Aerospace Àr riktigt trevlig och grymt lÀtt att bÀra. VÀger nÀstan ingenting kÀnns det som.
Men du har ju en grymt fin Avenger GMT pÄ din arm![]()
Min med blÄ tavla o pilotlÀnk heter 13050.1Vilken modell av Chronomat Àr detta?
FrÄn 1998.....
Stockholmska. Det Àr alltsÄ inte nÄgon som Àr sjuk utan klockan som Àr helt fantastisk.Vad Àr sjukt?
grym klocka!
Labbe, jaktavlad sÄ lite nÀttare Àn tjockislabbarnagrym klocka!
men vilken ras Àr det?
pÄ snöret alltsÄ![]()
Jag gillar den men klockor som behöver laddas kÀnns sÄdÀÀÀr.Stockholmska. Det Àr alltsÄ inte nÄgon som Àr sjuk utan klockan som Àr helt fantastisk.B50, mop, blacksteel, inget kan gÄ fel.
Som övriga Breitlingfans blir jag överlycklig att du valde denna otroligt vackra Navitimer, ett exemplar som du Àr en av fÄ att fÄ njuta av!Jag vÀlkomnar mig sjÀlv in i denna trÄd och presenterar min nya Navitimer Rattrapante!![]()
Tack som tusan! SÄld redan nÀr jag sÄg bild pÄ den men trodde Àrligt inte jag skulla gilla den sÄÄÄ mycket nÀr jag testade den 1 gÄngen. Sen helt sÄld som sagt..Som övriga Breitlingfans blir jag överlycklig att du valde denna otroligt vackra Navitimer, ett exemplar som du Àr en av fÄ att fÄ njuta av!![]()