Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fint med alla funktionerna men tycker det Àr omstÀndigt att stÀlla alarm pÄ den samt att den krÀver det rÀtta knycket för att kunna Àndra tool nÀr den sitter pÄ armen. Har iofs bara haft avantage men antar att evo Àr detsamma?BlÄ himmel, blÄ brallor, blÄ skor och det bÀsta av allt en blÄ Aerospace.
Nog för att det Àr en hÀrlig tyngd bland Breitlings modeller men att ha en fjÀderlÀtt Aerospace pÄ handleden Àr inte dumt det heller. Denna Äker med ut pÄ galej ikvÀll i det som Àr kvar av sommaren.
SkÄl pÄ er!
![]()
Du skriver ju svaret sjÀlv. Mkt bÀttre pris. Billigare att köpa utan papper, sÀlja billigare Àn utan papper.Hej allihopa!
Hur mycket Àr papper och lÄda vÀrt till en klocka egentligen? Det jag lyckats hitta Àr en C13356 utan dessa till ett avsevÀrt mycket bÀttre pris. Hur kommer det eventuellt pÄverka vÀrdet om/nÀr jag flippar den i framtiden?
https://klocksnack.se/threads/nyservad-eller-fullset.74786/Det Àr klart jag fÄr flippa för lÀgre pris nÀr jag sÀljer klockan men hur mycket kan det pÄverka det faktiska priset?
Det Àr vÀl inte svÄrare Àn att bara söka pÄ fler likadana och jÀmföra? Finns ju massvis av dem ute pÄ chrono24.Nej, den Àr i belgien. Uttagen i Mars 2015 i Grekland enligt sÀljaren.
https://www.chrono24.se/breitling/chronomat-evolution--id6255708.htm
Vad skulle ni sÀga Àr ett rimligt pris pÄ denna? Servad och full set med 3 Ärs garanti frÄn sÀljaren.
För migRiktigt fint med alla funktionerna men tycker det Àr omstÀndigt att stÀlla alarm pÄ den samt att den krÀver det rÀtta knycket för att kunna Àndra tool nÀr den sitter pÄ armen. Har iofs bara haft avantage men antar att evo Àr detsamma?
Trots alla trevliga funktioner sÄ anvÀnder jag mest datum och tid. Det estetiska Àr det som tilltalar mig. Ex kronografer som jag har pÄ vissa ur anvÀnder jag inte mer Àn att dom Àr snygga att titta pÄ.Riktigt fint med alla funktionerna men tycker det Àr omstÀndigt att stÀlla alarm pÄ den samt att den krÀver det rÀtta knycket för att kunna Àndra tool nÀr den sitter pÄ armen. Har iofs bara haft avantage men antar att evo Àr detsamma?
Jag har ingen aning om pris men det ligger en Àldre variant pÄ köp och sÀlj hÀr. Den kanske Àr ngt för dig... Har ingen koppling till sÀljaren sÄ jag kan inte svara pÄ en enda frÄga...Nej, den Àr i belgien. Uttagen i Mars 2015 i Grekland enligt sÀljaren.
https://www.chrono24.se/breitling/chronomat-evolution--id6255708.htm
Vad skulle ni sÀga Àr ett rimligt pris pÄ denna? Servad och full set med 3 Ärs garanti frÄn sÀljaren.
Jag har ingen aning om pris men det ligger en Àldre variant pÄ köp och sÀlj hÀr. Den kanske Àr ngt för dig... Har ingen koppling till sÀljaren sÄ jag kan inte svara pÄ en enda frÄga...
https://klocksnack.se/threads/prisbump-breitling-chronomat-d13352.78200/
Ett annat tips som Àr mer för anvÀndandet av forumet Àr att sÀtta @ framför det Nick du vill adressera eller trycka pÄ citeraknappen pÄ det inlÀgg du vill svara pÄ. DÄ fÄr den du adresserar/svarar en notis och det blir enkelt att deltaga i konversationen.Tack för tipset Uppskattar verkligen alla tips och rÄd jag fÄtt. Ska kolla lite till innan beslut tas.
Det finns en tvÄtons rÄfin B01 pÄ forumet i samma prislÀge. Visserligen 41...Tack för tipset Uppskattar verkligen alla tips och rÄd jag fÄtt. Ska kolla lite till innan beslut tas.
Tack gör tipset. 41 Àr lite liten dock. Har biffigare underarmar Àn gemene man och den ser lite tanig ut. En Bratte ska synas och kÀnnas!Det finns en tvÄtons rÄfin B01 pÄ forumet i samma prislÀge. Visserligen 41...
https://klocksnack.se/threads/breitling-cb0140-ny-oanvÀnd-prisbump-61-500-kr.76731/#post-1933249
Skulle personligen aldrig drömma om att lÀgga 50k+ pÄ en evolution. VÄgar lova att den blir svÄrsÄld för 40 pÄ forumet oavsett skick, nÀr/om du tröttnar.
Tror det kan vara en forumgrej t.o.m. Jag har sÄlt till handlare för mer Àn vad jag hade den ute pÄ annons för hÀr pÄ forumet. Och dÄ fick handlaren sÄlt den snabbt i sin tur sen.Tack för alla svar. Ni Àr verkligen ovÀrderliga!
Jag kÀnner ocksÄ att 50k+ Àr pÄ tok för mycket. Tycker mer att 40-45k Àr en rimligare prissÀttning om den Àr komplett och i bra skick. Kollan man Chrono24 sÄ ligger dessa normalt kring 50k-60k i vettigt skick. Det lustiga var att jag var pÄ vÀg att köpa en ny i Singapore 2012 för 48k. à ngrar mig skapligt att jag skaffade en Transocean Chrono istÀllet om man kollar pÄ vÀrdeutvecklingen.
Ăr det Sverige som har lĂ€gre priser pĂ„ Brattar överlag eller Ă€r det nĂ„gonting jag fĂ„tt för mig?