PCB
Guld
SĂ„ sjukt coola!![]()
Sjukt nöjd med min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SĂ„ sjukt coola!![]()
Sjukt nöjd med min
Wtf?Kör gult idag
![]()
Vad coolt. Vilket Är Àr den frÄn? SEB hade en bÄt som seglade VOR 2001. Spons? Har den Àgts av en besÀttningsmedlem?Kör gult idag
![]()
Och... Vad betyder det röda och grÄa fÀltet?Kör gult idag
![]()
Klart, den Àr riktigt mÀktigLite förstÀrkt bild.
Men oj vad jag gillar denna klocka.
![]()
Oj nu kommer det riktigt coola klockor i trÄden mitt bland alla steelfish och vanliga avengers. Först gul CA, sedan en airwolf raven, bratten med det coolaste namnet.Nato bort och gummi pÄ![]()
![]()
Oj nu kommer det riktigt coola klockor i trÄden mitt bland alla steelfish och vanliga avengers. Först gul CA, sedan en airwolf raven, bratten med det coolaste namnet.![]()
En Airwolf Raven! Kung! Finns nog inte jÀttemÄnga pÄ forumet...Nato bort och gummi pÄ![]()
![]()
Jag har ocksĂ„ sĂ„nt vanligt i lĂ„dorna. Dock Ă€r det befriande att se ovanliga modeller det inte finns sĂ„ mĂ„nga utav, som Airwolf Raven, en modell som sĂ„lde dĂ„ligt och försvann fort men Ă€r ĂŒbercool som fĂ„. Skulle nĂ„gon gĂ„ng en Skyracer Raven med blĂ„ tavla dyka upp i trĂ„den, ja dĂ„ trillar mina ögon ut ur globerna pĂ„ riktigt.SvĂ„rt att bli accepterad i den hĂ€r trĂ„den"mitt bland alla steelfish och vanliga avengers"
Ta du dina svartingar och Äk hem dÀr ni kom ifrÄn![]()
Jag fattar, jag Ă€r fortfarande pĂ„ smekmĂ„nad med stĂ„lfisken och för mig Ă€r den allt annat Ă€n vanligJag har ocksĂ„ sĂ„nt vanligt i lĂ„dorna. Dock Ă€r det befriande att se ovanliga modeller det inte finns sĂ„ mĂ„nga utav, som Airwolf Raven, en modell som sĂ„lde dĂ„ligt och försvann fort men Ă€r ĂŒbercool som fĂ„. Skulle nĂ„gon gĂ„ng en Skyracer Raven med blĂ„ tavla dyka upp i trĂ„den, ja dĂ„ trillar mina ögon ut ur globerna pĂ„ riktigt.![]()
Grym..........Nato bort och gummi pÄ![]()
![]()
SvÄrt att bli accepterad i den hÀr trÄden"mitt bland alla steelfish och vanliga avengers"
Ta du dina svartingar och Äk hem dÀr ni kom ifrÄn![]()
Hörde jag ett rop pÄ fler stÄlfiskar...har Àntligen lyckats lÀgga vantarna pÄ ett fint ex.
Hade inte sett nÄgon irl sÄ det blev en riktigt spÀnnande paketöppning. F-n vad nice den Àr och tyngden...!
Glad gubbe!
![]()
![]()
Hörde jag ett rop pÄ fler stÄlfiskar...har Àntligen lyckats lÀgga vantarna pÄ ett fint ex.
Hade inte sett nÄgon irl sÄ det blev en riktigt spÀnnande paketöppning. F-n vad nice den Àr och tyngden...!
Glad gubbe!
![]()
![]()
BlĂ„ sĂ„klart. Enda riktiga StĂ„lfiskenSnyggt! Ăr det den svarta eller blĂ„ tavlan?
Glad gubbe!
![]()
![]()
JÀvligt fin Àr den. PrismÀssigt ligger den vÀl bra till ocksÄ med tanke pÄ nyservadIngen hÀr som nyper Àggulan som ligger ute pÄ köp/sÀlj?