• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

image.jpg

Vilken jÀvla klocka <3
Sick.

Nu tycker jag det Àr dags...
... att bli medlem i BrattegÀnget :)
Men med 15cm handled att bÀra uret pÄ sÄ krÀvs det lite letande.

Har letat efter lug-lug mÄtt, men jag har inte lyckats sÄ bra. Varför skrivs dom inte ut?!?

Skulle vilja veta lug-lug mÄtten för Aerospace (gÀrna 40,42 och 43 mm versionerna) samt för Colt 41mm

Tack pÄ förhand
Kolla Colt A17350. 38mm och nog bra storlek, inte sÄ stor. Eller gamla Chronomater, de Àr alla 39-40mm beroende pÄ hur man mÀter och framförallt bÀr ganska smÄtt med vÀldigt korta bandhorn.

Var nyss hos Erikssons för att köpa en Tissot Ät min son i trettonÄrspresent. VÀl dÀr passade vi pÄ att prova lite annat...
IMG_0393.JPG

Navitimer Àr alltid Navitimer och rackarns vad den Àr hÀrlig
IMG_0394.JPG
IMG_0395.JPG

Nya SOH förtjÀnar dubbla bilder. Galet lÀcker
IMG_0396.JPG

Och den hÀr Colten sÀger sonen att han ska spara till
IMG_0397.JPG

Och slutligen den klocka han har att se fram mot. HÀmtas pÄ födelsedagen

SOH pÄ bilderna - Àr det 42 eller 46 mm?
Är det viklĂ„s pĂ„ lĂ€dret?

Nu tycker jag det Àr dags...
... att bli medlem i BrattegÀnget :)
Men med 15cm handled att bÀra uret pÄ sÄ krÀvs det lite letande.

Har letat efter lug-lug mÄtt, men jag har inte lyckats sÄ bra. Varför skrivs dom inte ut?!?

Skulle vilja veta lug-lug mÄtten för Aerospace (gÀrna 40,42 och 43 mm versionerna) samt för Colt 41mm

Tack pÄ förhand
Kollat in 38mm SOH?
Aero strap kanske inte har nÄtt ut till butikerna Ànnu? Eller nÄgon som var prövat?

PĂ„ bild ser Aero ut att passa bra till SOH.
Man behöver ju inte testa det för att veta att det kommer sitta precis som ett pro 3. Det Àr ju bara strukturen som skiljer.

IMG_0003.PNG
HjÀlp!! Nu har en kompis en Brightling Chronomat 41 rosé ref CB014012-BA53-728P-A18BA.1 till salu. NÀstan ny med alla tillbehör.
Min frÄga: Àr det nÄgot jag behöver tÀnka pÄ? Urverk, hÄller den för lite tuffare tag. KÀnslig för repor?
Kan typ inget om Brightling, men det mÄste man ju Àga om man tycker om klockor. LÄnad bild. Tack för hjÀlpen

IMG_0003.PNG
HjÀlp!! Nu har en kompis en Brightling Chronomat 41 rosé ref CB014012-BA53-728P-A18BA.1 till salu. NÀstan ny med alla tillbehör.
Min frÄga: Àr det nÄgot jag behöver tÀnka pÄ? Urverk, hÄller den för lite tuffare tag. KÀnslig för repor?
Kan typ inget om Brightling, men det mÄste man ju Àga om man tycker om klockor. LÄnad bild. Tack för hjÀlpen
En chronomat i rose Àr vÀl inte det första man
hugger om man ska ut pÄ " tuffa tag"o_O

IMG_0003.PNG

Chronomat trivs bÀst pÄ lÀnk och 378c lÀnken kostar vÀldigt mycket pengar sÄ du vet det, om du skulle vilja komplettera. Kan va bra att veta kanske.

Chronomat trivs bÀst pÄ lÀnk och 378c lÀnken kostar vÀldigt mycket pengar sÄ du vet det, om du skulle vilja komplettera. Kan va bra att veta kanske.
Kan runt 20k stÀmma för lÀnken? Jag tycker att nÀstan alla klockor Àr snyggare med lÀnk :) finns det en beg marknad för klockan,om jag skulle inte komma överens med den? Eller avsaknaden av lÀnk av skrÀmmande?

Kan runt 20k stÀmma för lÀnken? Jag tycker att nÀstan alla klockor Àr snyggare med lÀnk :) finns det en beg marknad för klockan,om jag skulle inte komma överens med den? Eller avsaknaden av lÀnk av skrÀmmande?

Nypriset ligger nog snarare runt 30 k. Dom Àr generellt ganska svÄrsÄlda, speciellt utan lÀnk.

Tillbaka
Topp