Som i fejk?Ser inte kosher ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som i fejk?Ser inte kosher ut.
Loggan ser ju inte helt rätt ut om du jämför. Men det finns många varianter och produktionsår på straps och spännen så jag kan inte säga bu eller bä. Vem är det som säljer? Pris?Som i fejk?
Ser inte kosher ut.
![]()
Loggan ser ju inte helt rätt ut om du jämför. Men det finns många varianter och produktionsår på straps och spännen så jag kan inte säga bu eller bä. Vem är det som säljer? Pris?
Jämför med andra straps som du vet är äkta. Men loggan ser konstig ut om du jämför.
Men jag är ingen expert i ämnet.
Exakt! Här är länk till annonsen:Säljaren är Snus. Hans annonser har varit ett hett ämne i frågor kring K&S. En helt ny inplastad Rolex utan Box och cert t.ex, utan raka svar från ägaren
Haha, jag skrev härom dagen att det kan vara svårt att se skillnad på fejkspännen och äkta vara. Denna räknas inte med där. Så dålig kopia att till och med piraterna borde skämmas.Såg detta spänne i en annons på köp & sälj, och mig veterligen lasergraverar Breitling inte sin logga. Eller har jag fel?![]()
Tror vi kallt kan räkna med att @Snus inte svarar. Hoppas bara alla i forumet ser detta så att ingen blir lurad.
Risk??? Chans menar du välKöpte min första Breitling igår av @CptSlow. En Super Ocean. Känns riktigt kul med en schysst beater att växla Seiko Blue Lagoon med!
Känslan hittills är positiv och jag gillar länken skarpt. Risken finns att detta inte är sista bratten i min ägo
Trevlig helg allihopa
![]()
Tycker den nya SO är grymt lyckad.
Fint väder ute![]()
Superocean
Tjena gott folk, jag har en fråga som jag hoppas någon kan svara på!
Jag funderar på att sätta titan spännet som sitter på länken på ett Breitling gummi band. Går det?
Ingen av sidorna var skruv utan är "pluggat" som ni ser på bilderna (båda sidor)
Måste jag köpa nytt viklås eller går det att lösa?
![]()
![]()
Tacksam för svar![]()
Risk??? Chans menar du väl![]()
Fy fan för att dricka vin och surfa. Nytt viklås och gummi beställt från Svante och Co.
3.5k för viklåset typ. 600 per gummi. lätt värtFår man fråga vad det gick på?
Sitter faktist och letar efter likadant just nu![]()
Han snackade om tvåtons Tag Heuer från 2002 med Link-länken.@PCB ska du flippa din blackbratte?! Den är ju tvärfet. Vad ska du köpa nu?
Instämmer, kan bara hoppas på att grabben kommer till sans imorgon och drar bort annonsen.@PCB ska du flippa din blackbratte?! Den är ju tvärfet. Vad ska du köpa nu?
Borstad?Han snackade om tvåtons Tag Heuer från 2002 med Link-länken.![]()
Han snackade om tvåtons Tag Heuer från 2002 med Link-länken.![]()
Har du ett?Nä @PCB din blackstål är tvärfet. Men den saknar ett viklås med gummi. Då kommer du känna flärden och åtråheten komma krypandes. Och du vet vem som har ett sånt lås över...![]()
Hell yeah billigast typ, bumpat järnet men alla blacksteel-ägare verkar ha lagt varenda öre på klocka och rom. :/Har du ett?