Bas
Diamant
Ja men hur vet man vad dom har inne?Gratis frakt![]()
Ingen webbshop, ingenting??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja men hur vet man vad dom har inne?Gratis frakt![]()
Det enda jag vet är att Seawolf inte finns hemma med 40% rabattHar du någon koll på vilka modeller?
Går inte ens att ringa dom tyvärr. Står i kö och sedan säger en telefonsvarare att dom är upptagna så lämna ett meddelandeDet enda jag vet är att Seawolf inte finns hemma med 40% rabatt20% på den godingen..
Men ring och fråga om du är ute efter ngt särskilt
Ställde frågan i Pm men inget svar..Det enda jag vet är att Seawolf inte finns hemma med 40% rabatt20% på den godingen..
Men ring och fråga om du är ute efter ngt särskilt
Håller med, inga svar någonstans. Varken mail PM eller telefon. Alltså har man bara chans till erbjudandet om man bor i området!Ställde frågan i Pm men inget svar..
Kul med riktad annons till stockholmsborna..
Skyracer eller Aerospace EvoHåller med, inga svar någonstans. Varken mail PM eller telefon. Alltså har man bara chans till erbjudandet om man bor i området!
Vad är du ute efter för klocka?
Grymma klockor båda tvåSkyracer eller Aerospace Evo
Lutar nog mest åt skyracern![]()
Jag ringde idag, tredje försöket kom jag fram. Att spara 5-10 tkr kan vara värt några samtalGår inte ens att ringa dom tyvärr. Står i kö och sedan säger en telefonsvarare att dom är upptagna så lämna ett meddelande
Evo night mission är det 20 på, den frågade jag om idagGrymma klockor båda tvåjag är sugen på en Evo Night mission men den är saftig i pris.
Jo jag pratade också med domJag ringde idag, tredje försöket kom jag fram. Att spara 5-10 tkr kan vara värt några samtal![]()
vet inte vad den listar nu ,men låg på runt 48 för nåt år sedanEvo night mission är det 20 på, den frågade jag om idag
Men seriöst, att de anstränger sig, ordnar event, sponsrar forumet mm och gnäll som respons?Ställde frågan i Pm men inget svar..
Kul med riktad annons till stockholmsborna..
Han menar 20%vet inte vad den listar nu ,men låg på runt 48 för nåt år sedan![]()
jo det förstår jag ,,,Han menar 20%
Du får den för typ 31 på c24, finns i lager hos flera handlare så bara slå tillvet inte vad den listar nu ,men låg på runt 48 för nåt år sedan
totalt vansinne imho
haft en,,,,Du får den för typ 31 på c24, finns i lager hos flera handlare så bara slå till![]()
Sweet! Har du gamla bilder att dela? Finns ju typ inga videos eller recensioner på denhaft en,,,,
Listar ju 20 så det blir ju 16 med 20% rabatt@Jim Dollares
Frågade du vad skyracern skulle gå på?
Okej, tänkte mer om det var 20, 40 eller 50%Listar ju 20 så det blir ju 16 med 20% rabatt![]()
Nja några, snygg klocka men bärs märkligt stort tycker jag, bandet/spännet är otroligt obekvämt,Sweet! Har du gamla bilder att dela? Finns ju typ inga videos eller recensioner på den![]()
Om du hade läst vad jag skrev så gnällde jag inte på erbjudandet.J
Men seriöst, att de anstränger sig, ordnar event, sponsrar forumet mm och gnäll som respons?
Jag antar jag fick pm för att jag var på senaste eventet hos Breitling.
Bor i Östergötland så det gäller verkligen inte bara sthlm!
Det är min senaste klocka, och med min ringa erfarenhet av ”finklockor” så är den första som VERKLIGEN! fastnat i hjärtatNågon som sitter eller suttit på en Avenger II GMT ?
Är du nöjd? Bärs den bra?
Bildbevis:Det är min senaste klocka, och med min ringa erfarenhet av ”finklockor” så är den första som VERKLIGEN! fastnat i hjärtat. 43mm som dock inte känns stor eller klumpig trots mina smala armar. I och för sig första klocka jag bär med gummi. I mina ögon en toppenklocka.
Det jag skulle göra var att döv behandla en Breitling länk, men det misslyckades med att få den riktigt ren, trots alla ultrljudsbad i diverse vätskor, priset för att behandla en länk skulle landa på 2500:- inkl. Moms.Fan va coolt ! Ska kolla upp detta!
Var det en dyr historia eller var det värt det?
Roligt att höra bra sakerBildbevis:
![]()