Richard bekrÀftade 20% pÄ Skyracer.
JÀÀÀvligt mkt klocka för de pengarnamen tanken pÄ en ev gul tavla pÄ vÄrens Baselworld fÄr mig att tveka
![]()
20% Àr vÀldigt bra. Köööööp!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Richard bekrÀftade 20% pÄ Skyracer.
JÀÀÀvligt mkt klocka för de pengarnamen tanken pÄ en ev gul tavla pÄ vÄrens Baselworld fÄr mig att tveka
![]()
Vet inte om du Àr seriös eller sarkastisk20% Àr vÀldigt bra. Köööööp!!!
Ingen dÄlig trippel det dÀrBratte trippel
![]()
Den vita Àr Förhoppningsvis sÄld snartDen i mitten Àr snyggast, sÀlj dom andra tvÄ =)
Men alltsÄ jag förstÄr inte resonemanget. En liten lokal urhandel som inte har webshop meddelar att de har lagerrensning. Hade det varit en kedja som finns pÄ 20 orter men som endast hade rea i stlhlm fine...DÄ var det typ mer eller mindre spam endÄ
Stör mig ocksÄ pÄ att det endast gÀller sthlm folk, som om ks bara Àr för sthlm
Vet inte om du Àr seriös eller sarkastisk
Badass att ligga och invĂ€nta detNu har vi krypit till kojs och jag kan i gott sĂ€llskap klĂ€mma ett par kapitel i min nya bokSka bara avnjuta âklicketâ vid datumskiftet först
.
![]()
Kvalar klart in i trĂ„den âDu vet att du Ă€r en klocknörd nĂ€r....âBadass att ligga och invĂ€nta deten ritual varje midnatt?
Hmm konstigt. Pratade med dom i telefon igÄr och fick lite prisförslag. Som jag förstod det kunde jag lÀgga bestÀllningen pÄ telefon och fÄ den skickad hem! Men jag nappade inte pÄ erbjudandet, dom priserna kan man fÄ vanligtvis ocksÄ frÄn andra handlare!Ang. Erbjudandet hos Eriksson:
En annan medlem hade fÄtt ett svar att priset endast gÀllde i butik, lite mÀrkligt att man dÄ gÄr ut med att man skickar fraktfritt..
NÄgon som ska in under dagen fÄr gÀrna kolla om detta stÀmmer, eller vad det Àr som gÀller?
De Àr inte sÄ snabba med svaren pÄ PM, vilket jag givetvis ocksÄ förstÄr eftersom jag nog inte Àr den enda som skickat..
Bratte trippel
![]()
Faktiskt! Det var riktigt snyggt, trodde jag inte!![]()
Inte alls för matchy matchy, grym kombo ju!
(Stulen bild)
Haha! Satt lÀnge och funderade pÄ vad Nevo var för limiterad modell.@Roundmountain , Evo (Evolution) inte Nevo.![]()
RÀtt dÀr!@Roundmountain , Evo (Evolution) inte Nevo.![]()
Lugnare Àn vanligt överlag den hÀr helgen tycker jag.... B-Unit kanske har ÄrstrÀff nÄgonstans...?Helvete va tyst det va hÀr idag!
Hakar pÄ djur temat
![]()
Helvete va tyst det va hÀr idag!
Hakar pÄ djur temat
![]()
Haha, ny trÄd kanske? "Breitling + valfritt djur."I brist pÄ Àkta vara
![]()