• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Bratte trippel
IMG_3619.JPG

DÄ var det typ mer eller mindre spam endÄ ;)
Stör mig ocksÄ pÄ att det endast gÀller sthlm folk, som om ks bara Àr för sthlm
Men alltsÄ jag förstÄr inte resonemanget. En liten lokal urhandel som inte har webshop meddelar att de har lagerrensning. Hade det varit en kedja som finns pÄ 20 orter men som endast hade rea i stlhlm fine...

Ber om ursÀkt för mitt "spam", ville bjuda mina forumbröder pÄ info om att man kan spara pengar i helgen :woot:

Ang. Erbjudandet hos Eriksson:
En annan medlem hade fÄtt ett svar att priset endast gÀllde i butik, lite mÀrkligt att man dÄ gÄr ut med att man skickar fraktfritt..

NÄgon som ska in under dagen fÄr gÀrna kolla om detta stÀmmer, eller vad det Àr som gÀller?

De Àr inte sÄ snabba med svaren pÄ PM, vilket jag givetvis ocksÄ förstÄr eftersom jag nog inte Àr den enda som skickat..

Ang. Erbjudandet hos Eriksson:
En annan medlem hade fÄtt ett svar att priset endast gÀllde i butik, lite mÀrkligt att man dÄ gÄr ut med att man skickar fraktfritt..

NÄgon som ska in under dagen fÄr gÀrna kolla om detta stÀmmer, eller vad det Àr som gÀller?

De Àr inte sÄ snabba med svaren pÄ PM, vilket jag givetvis ocksÄ förstÄr eftersom jag nog inte Àr den enda som skickat..
Hmm konstigt. Pratade med dom i telefon igÄr och fick lite prisförslag. Som jag förstod det kunde jag lÀgga bestÀllningen pÄ telefon och fÄ den skickad hem! Men jag nappade inte pÄ erbjudandet, dom priserna kan man fÄ vanligtvis ocksÄ frÄn andra handlare!

Hej,

Jag har ganska dÄlig koll nÀr det kommer till Breitling och vill dÀrför höra med er. Min fru har en Breitling Colt A32350 som hon köpte ny hos AD i Sverige ca 2007. Den Àr i bra skick och givetvis full set. Hon har nu köpt ny klocka och skall sÀlja denna. Hur mycket tror ni att man kan ta för en sÄdan beg?

Tack pÄ förhand!

Varför finns inte GMT med siffror pÄ blÄ tavla, föredrar verkligen denna med "militÀr-siffrorna"
Breitling-AvengerII-GMT-black-arabic.jpg

Tillbaka
Topp