Det tycker jag inte. Det Àr ju mörkblÄtt, diskret och matchy matchy.Har ocksÄ funderat pÄ blÄtt gummi men blir inte det för mycket blÄtt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det tycker jag inte. Det Àr ju mörkblÄtt, diskret och matchy matchy.Har ocksÄ funderat pÄ blÄtt gummi men blir inte det för mycket blÄtt?
LÀnk!Gummi eller titanlÀnk? Vad sÀger panelen?
![]()
![]()
Kan aldrig bli för mycket blÄttHar ocksÄ funderat pÄ blÄtt gummi men blir inte det för mycket blÄtt?
Passar vÀldigt bra! Ska ringa Klockmaster Globen genast!Kan aldrig bli för mycket blÄtt
Tror det kommer harmonisera alldeles utmÀrkt med blÄtt gummi.
Jag kör en sÄn hÀr kombo
![]()
![]()
Canvas med viklÄs. Gummi pÄ undersidan och canvas pÄ över sidan..Gummi eller titanlÀnk? Vad sÀger panelen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den gÄr pÄ bÄda, men just lÀnk pÄ emergencyn Àr strÄet vassare tycker jag, ser maffigt men "slick" utGummi eller titanlÀnk? Vad sÀger panelen?
![]()
![]()
I dom banorna har jag aldrig tÀnkt...lÄter faktiskt helt otroligt grymtCanvas med viklÄs. Gummi pÄ undersidan och canvas pÄ över sidan..![]()
Klockmaster i Globen?Var kan man hitta ett svart breitling lÀder med törnlÄs,tips?
Ăr de runt 2k som gĂ€ller?Klockmaster i Globen?
Tror att det Ă€r nog lite dyrare Ă€n sĂ„, skulle gissa pĂ„ mellan 2,5-3 k. Ring dit sĂ„ vet du exakt.Ăr de runt 2k som gĂ€ller?
Fast det finns ju inte i blÄtt! De slits dessutom snabbt de dÀr banden.I dom banorna har jag aldrig tÀnkt...lÄter faktiskt helt otroligt grymt![]()
Det Àr sant...men som har en glans period nÀr dom Àr precis sÄ dÀr perfekt slitna och fransiga, det Àr dom en liten stund iaf, sen blir dom rÀtt snuskiga snabbtFast det finns ju inte i blÄtt! De slits dessutom snabbt de dÀr banden.
LÀrt dig lÀsa av tiden Àn?BlÄ Cosmonaute i dag.
![]()
SÄ mumsig pÄ sÄ mÄnga visBlÄ Cosmonaute i dag.
![]()
NĂ€r som helst enligt Kern.NĂ€r landar nya Navi8orna i butikerna?
Blir ÀndÄ sugen pÄ att pröva pÄ armen...NÀr som helst enligt Kern.
Har ett beg om det Àr intressant, 20-18mmVar kan man hitta ett svart breitling lÀder med törnlÄs,tips?
KnapptLÀrt dig lÀsa av tiden Àn?![]()
Du har pmHar ett beg om det Àr intressant, 20-18mm![]()
Inte byta men sĂ€ljer mitt. Har borstat lĂ„s ocksĂ„...Ăr det nĂ„gon som har ett blĂ„tt gummi som vill byta mot min svarta PRO 3 22mm?![]()
Vad tycker ni om nya Navitimer Panamerica med âbronze dialâ? Farligt snygg om ni frĂ„gar mig.
![]()
![]()
![]()