• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Det vore konstigt (och vĂ€ldigt synd) om de tar bort den. Imho sĂ„ Ă€r det en av tre klassiker (tillsammans med Navitimer och Chronomat) i deras moderna sortiment. Den har en vĂ€ldigt distinkt profil. Är nog faktiskt den modell jag tycker Breitling lyckats bĂ€st med att förĂ€dla över Ă„ren. SmĂ„ gradvis förĂ€ndringar som gjort att den följt med sin tid.
Är det nĂ„gon som vet om Breitling tagit bort Aerospace med blĂ„ urtavla ? Jag tycker deras hemsida gick frĂ„n bra till bedrövlig vad gĂ€ller anvĂ€ndarvĂ€nligheten.

Denna kanske dÄ?

5D8ACBC6-AE2E-46D4-89D8-7283223EF553.png

Det tycker jag absolut lÄter bra. En jÀttefin modell som gör sig mycket bÀttre i verkligheten Àn pÄ bild. Fina detaljer. JensBP skrev att det inte Àr en ovanlig modell men den Àr inte sÄ himla vanlig heller. Lite kul tycker jag. Har inte sett nÄgon annan hÀr i trÄden Àn min tror jag.

SÄg nu att bilden var kass, ber om ursÀkt innan fotomaffian hoppar pÄ mig.

20180518_094120.jpg

Det tycker jag absolut lÄter bra. En jÀttefin modell som gör sig mycket bÀttre i verkligheten Àn pÄ bild. Fina detaljer. JensBP skrev att det inte Àr en ovanlig modell men den Àr inte sÄ himla vanlig heller. Lite kul tycker jag. Har inte sett nÄgon annan hÀr i trÄden Àn min tror jag.

SÄg nu att bilden var kass, ber om ursÀkt innan fotomaffian hoppar pÄ mig.

20180518_094120.jpg
Kan man vÀlja mellan ett tjugotal exemplar och köpa direkt samma dag sÄ Àr den vanlig i min lilla vÀrld. ;)

Kan man vÀlja mellan ett tjugotal exemplar och köpa direkt samma dag sÄ Àr den vanlig i min lilla vÀrld. ;)

Ja, den Àr inte svÄr att fÄ tag pÄ. Jag menade mer att den inte Àr sÄ vanlig tex hÀr pÄ forumet. Har sett nÄgra. Man kan sÀga att den inte Àr sÄ populÀr om man sÄ vill.

Hej Breitling Àlskare!

FrÄgan till er Breitling-experter Àr om detta enligt er Àr ett bra köp? NÄgon som Àger en sÄdan och kanske kan berÀtta lite mer?

Med vÀnlig hÀlsning,
Herr A Bengtsson

Hej Heer Bengtsson!
Jag tror, som flera ovanstÄende, att den Àr ett utmÀrkt köp. Ett etablerat mÀrke och ett robust och beprövat urverk (som alla urmakare kan serva till en rimlig kostnad) och storlek och design gör ocksÄ att den inte kommer att bli omodern lÀngre fram. Min enda reservation/tips Àr att en ljusgrÄ urtavla och grÄ/silverfÀrgade visare tenderar att bli lite svÄrt att lÀsa av tex nÀr det Àr lite halvskumt eller om man tittar fort. SÄ jag skulle valt en med en mörkare urtavla.

NÀr man kollar pÄ naviÄttan pÄ hemsidan verkar timmarkeringarna vara lite upphöjda, inte enbart lume som iwc mark 18, hur upplevs de i verkligheten? @JensBP

Fan va snygg den ÄR! Grattis till ett kanonbra klockköp. Köpte min första idag, lite nervös nĂ€r ja tryckte pĂ„ ”köp-knappen” haha (LÄNGTAR).
Ha-ha, kĂ€nner igen kĂ€nslan:nailbiting:. Vet inte var du handlat, men dĂ„ man inte var gjord av pengar och definitivt inte ville betala 10.000 för ett glas prosecco sĂ„ var mitt första köp (och fler dĂ€rpĂ„) frĂ„n en C24 handlare i Italien. KĂ€ndes ”sĂ„ dĂ€r” att skicka ut 3000€ i cyberspace. Lyckan var ofantlig nĂ€r det kom ett SMS frĂ„n DHL att paket fanns att hĂ€mta:happyhappy: BlĂ„ljus till ombudet med klump i magen för att det skulle ligga en tegelsten i paketet:woot: Friden som infann sig nĂ€r klockan sedan plastades av:D. Är det konstigt att man blir beroende??? Lycka till med din nya klocka!!!!!!

Ha-ha, kĂ€nner igen kĂ€nslan:nailbiting:. Vet inte var du handlat, men dĂ„ man inte var gjord av pengar och definitivt inte ville betala 10.000 för ett glas prosecco sĂ„ var mitt första köp (och fler dĂ€rpĂ„) frĂ„n en C24 handlare i Italien. KĂ€ndes ”sĂ„ dĂ€r” att skicka ut 3000€ i cyberspace. Lyckan var ofantlig nĂ€r det kom ett SMS frĂ„n DHL att paket fanns att hĂ€mta:happyhappy: BlĂ„ljus till ombudet med klump i magen för att det skulle ligga en tegelsten i paketet:woot: Friden som infann sig nĂ€r klockan sedan plastades av:D. Är det konstigt att man blir beroende??? Lycka till med din nya klocka!!!!!!
Jag har pangat ivÀg 60 papp till en italiensk privatperson utan referenser. Det pirrade i magen nÄgra dygn innan klockan kom fram. Köpt Àven min BP FF MilSpec för mer Àn det dubbla frÄn en AD jag aldrig hört talas om. Det Àr nÀr man Àr orolig för att det kommer en bakpotatis som man kÀnner att man lever pÄ riktigt. :D

Hahaha, EXAKT! LikasÄ har jag köpt frÄn C24 colt GMT. Jag Àr precis lika spÀnd som som du var just nu. Paketet fÄr gÀrna komma imorgon (köpte idag haha).

GokvÀll

Tillbaka
Topp