Ser ut som 33mm. Köttig kille!41mm ser inte sÄ stort ut pÄ min kollega.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som 33mm. Köttig kille!41mm ser inte sÄ stort ut pÄ min kollega.
41mm Breitling Àr ju för damer, det vet ju alla.Ser ut som 33mm. Köttig kille!
Grymt val men tyvÀrr, min gula nyservade A17345 fÄr du inte köpa om du inte hostar upp rolle-priser.Ingen i trÄden som har en klassisk Superocean A17040/A17045/A17340/A17345 att sÀlja? Pro 1-lÀnk ett mÄste men övriga tillbehör ej ett krav. Nu Àr det dags!
Det Àr ju lockande för en sÄn tvÀttÀkta klassiker... Men tyvÀrr lite utanför budget just nu.Grymt val men tyvÀrr, min gula nyservade A17345 fÄr du inte köpa om du inte hostar upp rolle-priser.
Vad heter hon?41mm ser inte sÄ stort ut pÄ min kollega.
Eller en köttig dam?!Ser ut som 33mm. Köttig kille!
Ser ut som 33mm. Köttig kille!
En sminkad bajskorv.Vad Àr detta för rackare? Hittade denna pÄ en jobbfest.
Finns ju ett flertal av dem pÄ Chrono24Ingen i trÄden som har en klassisk Superocean A17040/A17045/A17340/A17345 att sÀlja? Pro 1-lÀnk ett mÄste men övriga tillbehör ej ett krav. Nu Àr det dags!
Mjo men osugen pÄ att betala 15 papp för en halvtrist nÀr de brukar gÄ för mycket mindre Àn sÄ hÀr pÄ forumet.Finns ju ett flertal av dem pÄ Chrono24
Du fÄr pruta hÄrtMjo men osugen pÄ att betala 15 papp för en halvtrist nÀr de brukar gÄ för mycket mindre Àn sÄ hÀr pÄ forumet.
MÄnga av Breitlings gummin med törnlÄs Àr helt stört lÄnga och passar bara 18cm+. Köp viklÄs!SmÄ handleder i kombination med groteskt lÄnga Aero Classic. Enda som stör mig med klockan.
Stört bra triss, och ÀndÄ lÀgger du upp à mega pÄ instan...Trekant?
Trekant?
MÄnga av Breitlings gummin med törnlÄs Àr helt stört lÄnga och passar bara 18cm+. Köp viklÄs!
HÀrlig samling, blir det ole dole... pÄ morgonen.
Som sagt.... viklÄs... Har ett liggande till dig.FÄr bli nÀsta steg.
Det enklaste Ă€r vĂ€l bara att gĂ„ till butiken du köpte klockan i. Alternativt söka upp nĂ€rmsta bĂ€sta Breitling AD bara.Ny Breitling anhĂ€ngare hĂ€r! Jag har precis fĂ„tt hem en Aerospace pĂ„ lĂ€nk men övervĂ€ger att komplettera med canvas alt gummi pĂ„ deras viklĂ„s. Ăr det nĂ„gon som vet var man bĂ€st hittar leverantörer för dessa? Har googlat en del men fĂ„r inga bra resultat, letar antagligen pĂ„ fel stĂ€llen.
SlÀnger en poll hÀr dÄ jag tror att det finns bra kunskap
Bjuder pÄ bild pÄ nyförvÀrvet.
Tack. Ja, det Àr sÀkert enklaste vÀgen att gÄ som du sÀger. FÄr bli en svÀng pÄ stan i helgen.Det enklaste Àr vÀl bara att gÄ till butiken du köpte klockan i. Alternativt söka upp nÀrmsta bÀsta Breitling AD bara.
Vill du fÄ den levererad kan du ju maila/ringa dessa AD och be dem skicka gummit till dig.
LĂ€gga ut en köpes pĂ„ k&s, trĂ„la sĂ€ljdelen dĂ„ det sĂ€ljs en del Breitlingtillbehör dĂ€r och sĂ„ AD sĂ„klart. Grym klocka och vĂ€lkommen in i vĂ€rmenNy Breitling anhĂ€ngare hĂ€r! Jag har precis fĂ„tt hem en Aerospace pĂ„ lĂ€nk men övervĂ€ger att komplettera med canvas alt gummi pĂ„ deras viklĂ„s. Ăr det nĂ„gon som vet var man bĂ€st hittar leverantörer för dessa? Har googlat en del men fĂ„r inga bra resultat, letar antagligen pĂ„ fel stĂ€llen.
Se till att bestĂ€lla titan eller iallafall matt stĂ„l om man vill spara nĂ„gon tusing. Inget polerat.Ny Breitling anhĂ€ngare hĂ€r! Jag har precis fĂ„tt hem en Aerospace pĂ„ lĂ€nk men övervĂ€ger att komplettera med canvas alt gummi pĂ„ deras viklĂ„s. Ăr det nĂ„gon som vet var man bĂ€st hittar leverantörer för dessa? Har googlat en del men fĂ„r inga bra resultat, letar antagligen pĂ„ fel stĂ€llen.