• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Forumfavorit...
DSCN9988 copy.jpg

Efter mycket velande fram och tillbaka så gjorde jag slag i saken och slog till på en Avenger 2 Gmt hos mywatch.
Fick idag mail om att dom inte kan leverera den till utsatt pris då avenger gmt serien tagits ur produktion :(

Så nu börjar sökandet efter vad man ska välja istället. Gillar tavlan med siffror. Seawolfen finns ju men den är för tjock för mig.

Efter mycket velande fram och tillbaka så gjorde jag slag i saken och slog till på en Avenger 2 Gmt hos mywatch.
Fick idag mail om att dom inte kan leverera den till utsatt pris då avenger gmt serien tagits ur produktion :(

Så nu börjar sökandet efter vad man ska välja istället. Gillar tavlan med siffror. Seawolfen finns ju men den är för tjock för mig.
What??!!!!

"Vi har fått svar från vår leverantör att denna klocka tyvärr har utgått ur Breitlings sortiment och tillverkas inte längre. Det innebär att vi endast kan få tag på denna klocka via fysiska butiker och inte från Breitlnig direkt genom våra ordinarie samarbeten. Om du fortfarande skulle vilja ha klockan kan vi troligtvis hitta någon till på marknaden men priset kommer i så fall vara detsamma som i butik 39,300 SEK. "

"Vi har fått svar från vår leverantör att denna klocka tyvärr har utgått ur Breitlings sortiment och tillverkas inte längre. Det innebär att vi endast kan få tag på denna klocka via fysiska butiker och inte från Breitlnig direkt genom våra ordinarie samarbeten. Om du fortfarande skulle vilja ha klockan kan vi troligtvis hitta någon till på marknaden men priset kommer i så fall vara detsamma som i butik 39,300 SEK. "
https://www.chrono24.se/breitling/breitling-avenger-ii-gmt-a3239011bc34-170a-t--id3954767.htm

Edit: Har själv aldrig handlat ifrån Pluswatch men många andra här på forumet som gjort, och jag har nog bara sett positiva kommentarer ifrån deras upplevelse :)

11636D63-0C06-4FDD-8CA5-9AAA480FABED.jpeg
CE34C545-CC4F-4AC3-9019-F257331368A2.jpeg
3B56C803-43DC-441D-A44E-E7418A15344A.jpeg
En bekant funderar på att sälja och önskar hjälp med värde på en Breitling klocka.
Den är guld med crocoband med guldspänne. Armbandet är 8år gammalt och klockan använd ca 4ggr år vid fest och högtider.
Köpt runt 2005 troligtvis
Ytterbox samt innerbox finns. Dock ej cert.

Bilagor

• E99BFF6B-6C95-435E-A801-66AB17D3E201.jpeg
    E99BFF6B-6C95-435E-A801-66AB17D3E201.jpeg
    114.4 KB · Visningar: 0
Tillbaka
Topp