Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vete fan, va inte #gulfeber typ 2016?Senaste tillskottet!
Får man va med i klubben nu
Tackar ..jo, jag har faktiskt oxå börjat vilja ha lite lättare ur runt armen.. hhmm har de med ålderna att göra månne?Grymt fina dom där. Jag hade en Avenger ll förra året och gillar designen.
Kändes lite tung för mig dock.
Jag vill ha fjädervikt som ex Aerospace så det är väl en smaksak
Kan vara så eller att klockresan har tagit en annan vändning helt enkeltTackar ..jo, jag har faktiskt oxå börjat vilja ha lite lättare ur runt armen.. hhmm har de med ålderna att göra månne?
Så är det nog ..resan tar många konstiga vägar och filbyten mest hela tidenKan vara så eller att klockresan har tagit en annan vändning helt enkelt
Otroligt vacker!
Mycket mycket bra!
Mycket mycket bra!
What??!!!!Efter mycket velande fram och tillbaka så gjorde jag slag i saken och slog till på en Avenger 2 Gmt hos mywatch.
Fick idag mail om att dom inte kan leverera den till utsatt pris då avenger gmt serien tagits ur produktion
Så nu börjar sökandet efter vad man ska välja istället. Gillar tavlan med siffror. Seawolfen finns ju men den är för tjock för mig.
"Vi har fått svar från vår leverantör att denna klocka tyvärr har utgått ur Breitlings sortiment och tillverkas inte längre. Det innebär att vi endast kan få tag på denna klocka via fysiska butiker och inte från Breitlnig direkt genom våra ordinarie samarbeten. Om du fortfarande skulle vilja ha klockan kan vi troligtvis hitta någon till på marknaden men priset kommer i så fall vara detsamma som i butik 39,300 SEK. "What??!!!!
https://www.chrono24.se/breitling/breitling-avenger-ii-gmt-a3239011bc34-170a-t--id3954767.htm"Vi har fått svar från vår leverantör att denna klocka tyvärr har utgått ur Breitlings sortiment och tillverkas inte längre. Det innebär att vi endast kan få tag på denna klocka via fysiska butiker och inte från Breitlnig direkt genom våra ordinarie samarbeten. Om du fortfarande skulle vilja ha klockan kan vi troligtvis hitta någon till på marknaden men priset kommer i så fall vara detsamma som i butik 39,300 SEK. "
https://www.chrono24.se/breitling/breitling-avenger-ii-gmt-a3239011bc34-170a-t--id3954767.htm
Edit: Har själv aldrig handlat ifrån Pluswatch men många andra här på forumet som gjort, och jag har nog bara sett positiva kommentarer ifrån deras upplevelse
Grymt fin! En av mina favorit Breitlings.
Grymt fin! En av mina favorit Breitlings.
TrifectaDen här trion kom tillbaka från urmakaren idag. 20-30 år på utsidan men nyskick på insidan. Skön känsla.
Navin där är porrig.Den här trion kom tillbaka från urmakaren idag. 20-30 år på utsidan men nyskick på insidan. Skön känsla.
Testa att ringa forumsponsorerna klockmäster globen och erikson urhandel. Någon kanske har en (utgående?) gmt till bra pris? Alltid lite roligare att köpa i butik.Ja ser ju helt klart bra ut. Se hur snabbt jag får tillbaka pengarna från detta köpet bara
Skulle det varit en Rolex så skulle de nu kostat 95000 på K&S.What??!!!!
Navin där är porrig.