Haleluja!Bratte pÄ Brattegummi med BratteviklÄs Àr Den Heliga Treenigheten
Amen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haleluja!Bratte pÄ Brattegummi med BratteviklÄs Àr Den Heliga Treenigheten
Amen!
Bratte pÄ Brattegummi med BratteviklÄs Àr Den Heliga Treenigheten
Amen!
Man ser inte att det Àr den klockan men det Àr det - det Àr sÄhÀr den fick allt slitagePrecis, sÄ dÀr kantstötta blir de om de anvÀnds som de ska och inte behandlas som konstverk. Snyggt ju.
Man dingar i nÄgon spisflÀkt eller sten dÀr och nÄgons nÀsben hÀr....vips sÄ har man en sÄn.
Och jag som tycker gummi Àr skönast i kyla. PÄ sommaren blir det kladdigt.Mycket gummisnack nu. Det nalkas vÄr...
Och jag som tycker gummi Àr skönast i kyla. PÄ sommaren blir det kladdigt.
Klassisk dialogpolis, kan inte blivit mÄnga repor dÀr. Troligen frÄn att skrapa i monopol-spelet.Man ser inte att det Àr den klockan men det Àr det - det Àr sÄhÀr den fick allt slitage
Finns inte i vitt va?Kvalitétsur! Du mÄste komplettera med ett ocean racer. Det som stÄlfisken sÄldes med nÀr det begav sig.
Finns inte i vitt va?
Fast piketen behöver inte brottas lika mkt som en vanlig polis hahaha.. Ele Àr det en vanlig polis med förstÀrknings vapen?Man ser inte att det Àr den klockan men det Àr det - det Àr sÄhÀr den fick allt slitage
Finns inte i vitt va?
Ja precisUtan viklÄs finns det. Men det Àr ju bajs.
Fast piketen behöver inte brottas lika mkt som en vanlig polis hahaha.. Ele Àr det en vanlig polis med förstÀrknings vapen?
Och jag som tycker gummi Àr skönast i kyla. PÄ sommaren blir det kladdigt.
Ja insatsstyrkan och piketen Àr samma nuförtiden. Yepp MP5:a..Insats styrkan gissar jag pÄ.
Men det Àr en MP 5
//Simon
Ja insatsstyrkan och piketen Àr samma nuförtiden. Yepp MP5:a..
Inte helt korrekt;Behöver lite tips och rÄd. Skulle ni bytt denna emot en Breitling avenger 2 gmt blacksteel?
Behöver lite tips och rÄd. Skulle ni bytt denna emot en Breitling avenger 2 gmt blacksteel?
PÄ bilden inte regional insatsstyrka(gamla piketen) men blev det sen. SÄ den har varit dÀr med. Och de har ny 5.56 karbin men Àven mp5. Mp5 Àr förstÀrkningsvapen hos polisen. Slut off topiciofs men dom har en till bössa typ som Ak 5 Minns inte vad den kallas för just nu
MP 5 har vi skottat pÄ Grimsta skjutbana samt med flera av deras tjÀnstevapen som Àgs av Polisen
//Simon
Grymt bra! Du fick det gamla lÄset ocksÄ. Bara Ä sÀlja till mig nÀr du tröttnar. Jag hamstrar dessa.Sa nÄgon ocean racer?
Sa nÄgon ocean racer?
Grymt bra! Du fick det gamla lÄset ocksÄ. Bara Ä sÀlja till mig nÀr du tröttnar. Jag hamstrar dessa.
Det gamla Àr runt och pÄkostat, lite som Rolex nyare lÄs, medan det nya Àr enklare och rakare vassare kanter.Vad Àr det för skillnad pÄ lÄsen?
Fan va snyggt! BlÄtt Àr flott!Sa nÄgon ocean racer?
Sluta dumma dig nu klassiker för bövelen!Hmm funderar om man borde lÀgga ut en bytesannons och byta min chronomat emot en avenger 2 gmt blacksteel? Hmm?
Helvete va bra! Hatten av. Vill klÀmma pÄ den bÀsta gÄng vi ses!Sa nÄgon ocean racer?
Det gamla Àr runt och pÄkostat, lite som Rolex nyare lÄs, medan det nya Àr enklare och rakare vassare kanter.