• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Bratte pÄ Brattegummi med BratteviklÄs Àr Den Heliga Treenigheten
IMG_20190321_140354.jpg

Amen!
Haleluja!
C27E5554-5CD9-4004-8553-C85D20887B1E.jpeg

Behöver lite tips och rÄd. Skulle ni bytt denna emot en Breitling avenger 2 gmt blacksteel?

Ja insatsstyrkan och piketen Àr samma nuförtiden. Yepp MP5:a.. :)
Inte helt korrekt;
NI stÄr för Nationella Insatsstyrkan och piketen har bytt namn till regionala insatsstyrkan. Det skiljer dock mellan dem fortfarande gÀllande uppdrag, utbildning o.s.v.

Behöver lite tips och rÄd. Skulle ni bytt denna emot en Breitling avenger 2 gmt blacksteel?

Ja insatsstyrkan och piketen Àr samma nuförtiden. Yepp MP5:a.. :)

iofs men dom har en till bössa typ som Ak 5 Minns inte vad den kallas för just nu :rolleyes:

MP 5 har vi skottat pÄ Grimsta skjutbana samt med flera av deras tjÀnstevapen som Àgs av Polisen :D

//Simon
PÄ bilden inte regional insatsstyrka(gamla piketen) men blev det sen. SÄ den har varit dÀr med. Och de har ny 5.56 karbin men Àven mp5. Mp5 Àr förstÀrkningsvapen hos polisen. Slut off topic

Hej!
Jag Àr helt ny pÄ forumet, och helt ny Àven pÄ klockor men börjar nÀrma mig ett beslut att köpa min första "riktiga" klocka. Har spanat runt under ett par veckor, och har hunnit Àndra mig sÀkert 5 gÄnger som sig bör... Senast var jag betuttad i en Heuer Autavia, men har nu gÄtt över till en Breitling chrono 44 Heritage II, med svart tavla, gummiarband och viklÄs. Jag gick in och tittade pÄ denna skönhet i butik och kÀnde "woow" inombords. Samtidigt funderar jag pÄ om den Àr lite för mycket bling, Àven om det finns en charm Àven med det. Jag Àr medveten om att det Àr jag sjÀlv som mÄste komma underfund med vilken klocka jag vill ha, men vill gÀrna höra era Äsikter! :) Tankarna kring att köpa nytt/begagnat Àr ocksÄ en bra frÄga, men Àr det inte kul nÀr det Àr helt nytt? Ser fram emot era kommentarer kring denna klocka som första köp!

Bilagor

• Breitling.jpg
    Breitling.jpg
    82.1 KB · Visningar: 1
Tillbaka
Topp