Givetvis, hör av dig nÀr du Àr i krokarna sÄ tar vi en lunchHelvete va bra! Hatten av. Vill klÀmma pÄ den bÀsta gÄng vi ses!
Varnar dig redan nu, den Àr grym
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Givetvis, hör av dig nÀr du Àr i krokarna sÄ tar vi en lunchHelvete va bra! Hatten av. Vill klÀmma pÄ den bÀsta gÄng vi ses!
Ja kanske vore dumt och byta men avenger 2 gmt blacksteel Àr sÄ sjukt snygg..S
Sluta dumma dig nu klassiker för bövelen!
Hej!
Jag Àr helt ny pÄ forumet, och helt ny Àven pÄ klockor men börjar nÀrma mig ett beslut att köpa min första "riktiga" klocka. Har spanat runt under ett par veckor, och har hunnit Àndra mig sÀkert 5 gÄnger som sig bör... Senast var jag betuttad i en Heuer Autavia, men har nu gÄtt över till en Breitling chrono 44 Heritage II, med svart tavla, gummiarband och viklÄs. Jag gick in och tittade pÄ denna skönhet i butik och kÀnde "woow" inombords. Samtidigt funderar jag pÄ om den Àr lite för mycket bling, Àven om det finns en charm Àven med det. Jag Àr medveten om att det Àr jag sjÀlv som mÄste komma underfund med vilken klocka jag vill ha, men vill gÀrna höra era Äsikter! Tankarna kring att köpa nytt/begagnat Àr ocksÄ en bra frÄga, men Àr det inte kul nÀr det Àr helt nytt? Ser fram emot era kommentarer kring denna klocka som första köp!
Ja ja gris som grisInte helt korrekt;
NI stÄr för Nationella Insatsstyrkan och piketen har bytt namn till regionala insatsstyrkan. Det skiljer dock mellan dem fortfarande gÀllande uppdrag, utbildning o.s.v.
Köp den ocksÄ? man kan aldrig fÄ för mycket brattarJa kanske vore dumt och byta men avenger 2 gmt blacksteel Àr sÄ sjukt snygg..
Om du har tÀnkt att behÄlla den lÀnge sÄ kan storleken, 44mm, vara i största laget. Ta lite tid pÄ dig och kolla runt bland olika mÀrken. Om jag skulle köpa en Breitling för att behÄlla lÀnge skulle jag köra pÄ en Navitimer 01 med 7750 urverket. Rimligt pris och en design och storlek som stÄr sig. Du kan hitta lite bÀttre priser pÄ chrono24, eller pruta en del hos en AD.
Nu har nyheterna kommut ut pÄ hemsidan. Den hÀr, i 42mm, Àr inte sÄ dum.
Tror du att heritage II stÄr sig dÄligt? HÄller med om storleken men jag gillar det... Visst Àr det lite dyrare hos AD men det kÀnns tryggt. Skiljer ca 5k.
Tror du att heritage II stÄr sig dÄligt? HÄller med om storleken men jag gillar det... Visst Àr det lite dyrare hos AD men det kÀnns tryggt. Skiljer ca 5k.
Superocean kÀnns hopplös med sina hemska urtavlor,,,Hum bort med dom stora 6, 9 , 12 och fixa till visarna sÄ dÄ skulle den nog Passa till en större massa köpare
//Simon
Jag gillar de nya! Skönt feta index och snygg ton pÄ visarna.Superocean kÀnns hopplös med sina hemska urtavlor,,,
SÄ ser min ut ocksÄ, blir inte vÀrre Àn sÄ, klockan Àr frÄn 2013Jag hittade inte bilden pÄ den dingen som jag tyckte var lite djupare men ÀndÄ svart. Men hÀr kommer lite slitage. Inte jag som fotat men klockan som jag utgick ifrÄn dÄ jag hjÀlpte Àgaren att sÀlja den. 19500kr för fullset
Detta Àr frÄn extrem anvÀndning.
Haha assÄ varför har man gjort detta till en dammodell???? Skulle rocka sÄ jÀvla hÄrt i sommar pÄ 40-42mmEtt potentiellt nyköp. Har vÀntat pÄ vitt gummi.
Den Àr snygg som fan men att ha den utan att ha en Bentley blir lite som att glida runt i Ferrari jacka utan att ratta just en sÄdan...
Jag kÀnner igen det dÀr men det vore önskvÀrt om du illustrerar med bilder. Tack.
NÄn som vet om de gÄr att köpa end links till en steelfish a17390 frÄn AD styck eller par? Priser?
Det var en jÀkla skillnad pÄ de tvÄ
NÄn som vet om de gÄr att köpa end links till en steelfish a17390 frÄn AD styck eller par? Priser?
Det Àr inget fel pÄ de nya, de Àr bra, men man ser att de Àr mindre pÄkostade och enklare i designen. Jag föredrar de gamla rundade.Tack Jens
Tack för info. Dum frĂ„ga bara vad stĂ„r âTPâ för?Det ska gĂ„ dĂ„ det Ă€r en reserv del,
Dom tar den frÄn TP skulle jag tro. Pris vet jag inte.
//Simon
Time Promotion (Breitling Nordics HQ i TĂ€by)Tack för info. Dum frĂ„ga bara vad stĂ„r âTPâ för?