R
Raderad medlem 15346
Guest
Will do! Senaste bilden va redigt najs!Kan vara! Tror det. HÄll utkik pÄ min instagram, flippersdiary, dÀr kommer jag nog posta en del![]()
Av namnet att döma gissar jag att den Àr sÄld inom kort dÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Will do! Senaste bilden va redigt najs!Kan vara! Tror det. HÄll utkik pÄ min instagram, flippersdiary, dÀr kommer jag nog posta en del![]()
Will do! Senaste bilden va redigt najs!
Av namnet att döma gissar jag att den Àr sÄld inom kort dÄ![]()
- LĂ€ckerbiten sa BullLĂ€ckerbiten!
![]()
Vilken grym klocka! Grattis till den...LĂ€ckerbiten!
![]()
VÀlkommen! Kul att se en Breitling som varit i en och samma Àgo sÄ pass lÀngeNy hÀr konstigt nog! HÀr Àr min bratte, Avenger Skyland uttagen av mig 07.
Mycket trevligt forum
Har haft alla 3 fÀrgerna och upplever inte att nÄgon av dom ger ett intryck av att vara större eller mindre utifrÄn fÀrgvalet. DÀremot sÄ kÀnns den smidigare pÄ gummi Àn lÀnk men sÄ kanske det alltid brukar kÀnnas oavsett modell.@Breitlingfan , mfl, upplevs nÄgon skillnad i storlek mellan vit Aerospace Evo och tex svart eller blÄ? De Àr ju lika stora sÄklart, jag tÀnker mer i form av "synvilla"/kÀnsla.
Hojta till nÀr det Àr dags, drömt om den dÀr vÀldigt lÀngeTack! Det hÀnder att det dyker upp undantag men hittills har inga Breitlings fÄtt stanna.
DÄ Àr det nog som jag trodde att det bara Àr i mitt önsketÀnkande som den vita ser mindre utHar haft alla 3 fÀrgerna och upplever inte att nÄgon av dom ger ett intryck av att vara större eller mindre utifrÄn fÀrgvalet. DÀremot sÄ kÀnns den smidigare pÄ gummi Àn lÀnk men sÄ kanske det alltid brukar kÀnnas oavsett modell.
Ăr det en nĂ„got mindre du Ă€r ute efter sĂ„ har du Avantage som ocksĂ„ Ă€r en trevlig modell.DĂ„ Ă€r det nog som jag trodde att det bara Ă€r i mitt önsketĂ€nkande som den vita ser mindre utTack för svar
![]()
Grattis!!! Fantastisk vacker klocka som man aldrig flippar, en pansarvagn som funkar till tshirt lika bra som till kavaj.Idag fick jag hem skönheten och Àr supernöjd
![]()
Antar det Àr vinklarna som skapar synvilla av att höger index kl 12 sitter aningen lÀgre Àn den vÀnstra?Har semester och inget bÀttre för mig sÄ bombar pÄ med lite bilder.
![]()
![]()
![]()
Antar det Àr vinklarna som skapar synvilla av att höger index kl 12 sitter aningen lÀgre Àn den vÀnstra?

Helt klart annorlunda klocka mot vad jag hade förvÀntat mig, lagom profil, inte för klumpig, gmt Àr Nice, och jag gillar verkligen bezel pÄ denna, ganska tyst och fin men solid utan att den kÀnns billig pÄ nÄgot sÀtt.![]()
TvÄ av Breitlings snyggaste klockor. SÄ jÀkla vackert att se.Nya Colt 41.
![]()
TvÄ av Breitlings snyggaste klockor. SÄ jÀkla vackert att se.
Nya Colt 41.
![]()
Riktigt snygg! En av de bÀttre frÄn Breitling enligt mig. Hur stor Àr den?Helt klart annorlunda klocka mot vad jag hade förvÀntat mig, lagom profil, inte för klumpig, gmt Àr Nice, och jag gillar verkligen bezel pÄ denna, ganska tyst och fin men solid utan att den kÀnns billig pÄ nÄgot sÀtt.![]()
En riktigt bra modell och med vingarna som jag tycker Àr Breitling DNA om nÄgot.Riktigt snygg! En av de bÀttre frÄn Breitling enligt mig. Hur stor Àr den?![]()