C
Coach
Guest
Han har bestÀllt en svart sÄ du fÄr vara sjÀlv pÄ forumet med en vit en liten stund tillBlev det en vit Airborne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Han har bestÀllt en svart sÄ du fÄr vara sjÀlv pÄ forumet med en vit en liten stund tillBlev det en vit Airborne?
NÀ det förstÄr jag! Jag tycker du ska prova och kÀnns det inte bra sÄ sÀlj
Vad rockar du sjÀlv hÀr nere?
Han har bestÀllt en svart sÄ du fÄr vara sjÀlv pÄ forumet med en vit en liten stund till![]()
Omöjliga och fÄ tag pÄ fina, nu fick det bli en superocean 44mm som ligger i pipen nÀr jag kommer hemBreitling Steelfish.
NĂ€r drar vi drar vi @Eurenius ?![]()
Har du varit pÄ alla 3? @EureniusJag skrev fel nÀr jag skrev Anfi. Jag har varit i den pÄ din karta, om det Àr adress i Puerto de Mogan. Fanns inte mycket dÀr tyvÀrr.
Oh my eyesIngen kommer ihÄg en fegis sa vi vÀl igÄr? Gin & tonic Àr gott![]()
@Eurenius @Breitlingfan @Weberg @Makkanxd
#BadassIngen kommer ihÄg en fegis sa vi vÀl igÄr? Gin & tonic Àr gott![]()
@Eurenius @Breitlingfan @Weberg @Makkanxd
Edit: den Àr under vatten , jag lovar![]()
Du myntade det gamla hederliga uttrycket igÄr, kÀnde mig tvungen, min fru sÄg pÄ mig med vÀldigt "förvÄnade" ögon och frÄgade - var det nödvÀndigt,)? Jag svarar - ingen kommer ihÄg en fegis, hahahaha!#Badass![]()
KlockrentDu myntade det gamla hederliga uttrycket igÄr, kÀnde mig tvungen, min fru sÄg pÄ mig med vÀldigt "förvÄnade" ögon och frÄgade - var det nödvÀndigt,)? Jag svarar - ingen kommer ihÄg en fegis, hahahaha!
har du bestÀllt en airborne?![]()
Blev det en vit Airborne?
VĂ€rsta porren av dem alla
VÀrsta porren av dem allalumeporr , haha! FÄr skÀmmas imorn
![]()
Du mÄste ju lÄta andra fÄ njuta av att bÀra den? Jag Àr jÀttenÀraGrym lume. Steelfishen Àr otroligt bra. En riktig Breitling dykare.
Du mÄste ju lÄta andra fÄ njuta av att bÀra den? Jag Àr jÀttenÀra@Eurenius
vore ju bÀttre om ni trÀffas snorfulla en kvÀll vid meloneras med korten redo!!!Den och Airborne, dÄ har man Breitlings bÀsta.
Du fÄr ta en taxi till Arguineguin! Jag har redan petat i mig en handfull GT sÄ kvÀllen Àr fri!![]()
vore ju bÀttre om ni trÀffas snorfulla en kvÀll vid meloneras med korten redo!!!![]()
Det enda vi har Àr tid och pengar @Eurenius ?Det kan bli hur snurrigt som helst.
Nja airborne behöver sin kompis, du vet den du inte har men som jag snart har.Den och Airborne, dÄ har man Breitlings bÀsta.
Du fÄr ta en taxi till Arguineguin! Jag har redan petat i mig en handfull GT sÄ kvÀllen Àr fri!![]()
har bestÀllt en eller tvÄ nu!@Eurenius
Det Àr bara att bestÀlla. Seriöst, denna var bra pÄ riktigt. Den Àr som airborne men sitter bÀttre utan topptunghet pga sin relativa platthet. 44mm pÄ band Àr perfekt med denna boettform.
![]()
Kan inte bestÀmma mig om jag gillar daghjulet eller ej@Eurenius
Det Àr bara att bestÀlla. Seriöst, denna var bra pÄ riktigt. Den Àr som airborne men sitter bÀttre utan topptunghet pga sin relativa platthet. 44mm pÄ band Àr perfekt med denna boettform.
![]()