Makkanxd
Guld
Ingen kommer ihÄg en fegis!VÄgar man prova?![]()
![]()
Edit: Nej förfan gör inte det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ingen kommer ihÄg en fegis!VÄgar man prova?![]()
![]()
NÀ kÀnns onödigtVÄgar man prova?![]()
![]()
Breilting?Dog fighting!
![]()
Hunden kanske heter Breitling?Breilting?![]()
FÄr la köpa en till isfNÀ kÀnns onödigt![]()
TÀnkte precis samma , Äterkommer med resultat nÀr jag blivit mer "modig" en öl,tvÄ öl , to be continued!Ingen kommer ihÄg en fegis!
Edit: Nej förfan gör inte det![]()
Hade ju kunnat stÀmma, men hon heter Polly! Weird, la in inlÀgget (trodde jag) i "Vad gör du och din klocka..."Hunden kanske heter Breitling?![]()
Har ju en liten idé att uttöka min frus "Breitlingsamling" i bröllopsjubilerande, hon har ju en blinging G/S med pÀrlemor och tanken slog mig att en Breitling Superocean Heritage II 42mm svart kanske vore kul att bryta av med. Skulle vilja be om hjÀlp med massa WS pÄ lite "nÀttare" handleder med ovanstÄende modell? Bild lÄnad och för uppmÀrksamhet![]()
![]()
Det blir lite Gran Canaria med familjen@Breitlingfan
VÄgar man prova?![]()
![]()
Bra jobbat @Eurenius , vart Àr du pÄ ön?Vart Àr du? Jag har vÀrmt upp ön Ät dig i 1,5 vecka.
Varför kan jag inte sluta titta pÄ den hÀr karamellen?? SnÀlla, stoppa mig innan jag klickar hem den!klicka pÄ direkt
![]()
Varför kan jag inte sluta titta pÄ den hÀr karamellen?? SnÀlla, stoppa mig innan jag klickar hem den!
Vill du ha den, har du rÄd, skulle du mÄ bra av den ? Köp den! Om inte sÄ Àr
det bara att sÀlja den sen hÀr pÄ KS i vanlig ordning
![]()
Bra jobbat @Eurenius , vart Àr du pÄ ön?![]()
DÄ hoppas vi pÄ en vecka tillArguineguin och Anfi. Vi har haft kanonvÀder hela förra veckan, det var bara igÄr det var lite mulet.
Hon har vÀl lite att ta pÄ sÄ att sÀga, men blir ju ÀndÄ nÄgot nÀttare , skulle gissa runt 16-16,5. SvÄrt att mÀta om det ska bli en överaskningJag har strax över 17 cm. HÀr en WS och en i jÀmförelse men en Rolex Yacht Master 40. 38:an kanske passar bÀttre om hon har vÀldigt nÀtta handleder? SOH2 Àr inte liten.![]()
![]()
Hon har vÀl lite att ta pÄ sÄ att sÀga, men blir ju ÀndÄ nÄgot nÀttare , skulle gissa runt 16-16,5. SvÄrt att mÀta om det ska bli en överaskning![]()
har du bestÀllt en airborne?Va tvungen att köpa en ny beater i vÀntan pÄ att min Airborne ska komma...
Det Àr nog den bÀsta Colten i 41mm enligt mig
![]()
Vi sÀger ju bara det du vill höra
Tack för tipset @PE76Tim Mossa har 16 i omkrets, om du inte kikat pÄ hans review av soh2 sÄ titta pÄ den:
DÄ hoppas vi pÄ en vecka tillhittat nÄn klockporr?
ganska nÀra ÀndÄ !
Va tvungen att köpa en ny beater i vÀntan pÄ att min Airborne ska komma...
Det Àr nog den bÀsta Colten i 41mm enligt mig
![]()
Vad rockar du sjÀlv hÀr nere?Jag var in i nÄgon butik i Anfi med Breitling, Omega och Ebel. Inte sÄ mÄnga roliga Breitlings hemma tyvÀrr.