DÄ fÄr man hÀnga i den hÀr trÄden ocksÄ.... denna levererades precis frÄn Japan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tjusigt, nice med orange!Köpte ett orange Hirsch gummi till min SOH 42 pÄ Klockmaster globen. Vad tycks?![]()
Blev riktigt snyggt!Provar ett mesh frÄn Geckota pÄ Colten för att slippa gummit dÄ och dÄ
Bra kvalitet och lÄs för endast £28
![]()
![]()
vad surar du nu för?Fyfan va fattigt med annonser pÄ Breitlings nu pÄ sommaren.![]()
Nee, vill köpa en frÄn KS. Lite dyrare klockor vill jag endast köpa pÄ KS. Folket hÀr Àr mycket Àrligare Àn de pÄ Blocket och Tradera. Sedan finns ju Chrono, men priserna pÄ Breitlings dÀr Àr högre Àn i Sverige.vad surar du nu för?
leta pÄ andra stÀllen dÄ?
du kan ju inte fÄ allt serverat![]()
Nee, vill köpa en frÄn KS. Lite dyrare klockor vill jag endast köpa pÄ KS. Folket hÀr Àr mycket Àrligare Àn de pÄ Blocket och Tradera. Sedan finns ju Chrono, men priserna pÄ Breitlings dÀr Àr högre Àn i Sverige.
Japp, har varit i kontakt med honom.Det finns ju en gul hÀr pÄ KS
https://klocksnack.se/threads/breitling-chronomat-longitude-gmt-a20048.133793
//Simon
DÄ fÄr du leta vidare ev pÄ lite nyare modellerJapp, har varit i kontakt med honom.
Han verkar dock vara lÄst ang priset.
Jag gillar mest modellerna som gjordes under 90-talet fram till ca 2003. Men vi fÄr se, man bör inte ha brÄttom!DÄ fÄr du leta vidare ev pÄ lite nyare modeller
//Simon
Ebay dÄ? Det bÀsta stÀllet att fynda ufon, leta efter sÄnt som ligger pÄ auktion och inte fast pris sÄ brukar man kunna fynda rejÀlt.Nee, vill köpa en frÄn KS. Lite dyrare klockor vill jag endast köpa pÄ KS. Folket hÀr Àr mycket Àrligare Àn de pÄ Blocket och Tradera. Sedan finns ju Chrono, men priserna pÄ Breitlings dÀr Àr högre Àn i Sverige.
Det dÀr Àr den bÀsta Colten nÄgonsin. Har haft tre likadana, och fattar inte varför jag sÄlt varje gÄng? Men blev sÄdÀr pÄ mesh, men smaken Àr som baken, delad i tu...Provar ett mesh frÄn Geckota pÄ Colten för att slippa gummit dÄ och dÄ
Bra kvalitet och lÄs för endast £28
![]()
![]()
Jag gillar mest modellerna som gjordes under 90-talet fram till ca 2003. Men vi fÄr se, man bör inte ha brÄttom!![]()
Aldrig köpt pÄ EBay faktiskt, men ska ta en titt. Tack för tipset!Ebay dÄ? Det bÀsta stÀllet att fynda ufon, leta efter sÄnt som ligger pÄ auktion och inte fast pris sÄ brukar man kunna fynda rejÀlt.
Ja, exakt. Vill dock sÄ gÀrna ha en bratte nu till sommaren. SÄg en kille i mataffÀren med en vad som liknande en UFO. Fyfan, blev inte mindre sugen direkt pÄ en ufo.VÀldigt sant! Det som krÀvs för att hitta ett snyggt UFO Àr ffa tÄlamod (och att vara beredd pÄ att avstÄ 10 erbjudanden innan man slÄr till).
à andra sidan fÄr man till slut, som belöning för sin viss vÀntan, en jÀkligt rolig klocka till ett mkt rimligt pris. (Imho bland det mest prisvÀrda man kan köpa som beg).
Kör ebay.de, ebay.co.uk och ebay.it. Com sorterar bort mkt roligt.Aldrig köpt pÄ EBay faktiskt, men ska ta en titt. Tack för tipset!
Ja, exakt. Vill dock sÄ gÀrna ha en bratte nu till sommaren. SÄg en kille i mataffÀren med en vad som liknande en UFO. Fyfan, blev inte mindre sugen direkt pÄ en ufo.![]()
Snyggt, ge oss fler bilderDÄ fÄr man hÀnga i den hÀr trÄden ocksÄ.... denna levererades precis frÄn Japan.
![]()
Ăr det inte sĂ„ att strax innan och under sommaren sĂ„ gĂ„r klockor upp i pris?Kör ebay.de, ebay.co.uk och ebay.it. Com sorterar bort mkt roligt.
Jag slÀngde ett getöga nu och hittade inget direkt prisvÀrt. KÀnns som priserna generellt gÄtt upp mycket vilket Àr trist. Klockflippandet hade lÀttare tröskel för nÄgra Är sedan. Förr kunde man hitta mycket olika ufon head-only runt 10.
han har nyss köpt en invicta sÄ han Àr nöjd nu!Nu har du ju en mysig sommarbratte ute pÄ marknaden! @SeikoZ ingen minns en fegis!
https://klocksnack.se/threads/superocean-krono-a13340.134655/
Jag sÄg den, har varit i kontakt med hen tidigare.Nu har du ju en mysig sommarbratte ute pÄ marknaden! @SeikoZ ingen minns en fegis!
https://klocksnack.se/threads/superocean-krono-a13340.134655/
Hahaha, fick ett gott skratt!han har nyss köpt en invicta sÄ han Àr nöjd nu!
Haha men för bövelen!han har nyss köpt en invicta sÄ han Àr nöjd nu!
Jag sÄg den, har varit i kontakt med hen tidigare